Missään kuvaa kehutusta oranssista Reimatec-haalarista?
Eipä sitten tule tänne meidän korkeuksille ollenkaan noita oransseja haalareita. Olin sitä mieluillut meidän tytölle, mutta taitaa jäädä haaveeksi... onko missään edes kuvaa siitä? Näkisin, onko se niin ihana kun voisin kuvitella...
Kommentit (43)
" sukupuoliluokituksista" , niin kieltämättä tuon oranssin haalarin malli " Max" viittaisi ehkäpä poikiin. Kun joku toinen tän kevään haalari oli esim. " Milla" (=tyttöjen?) ja meiltä löytyvä toinen keväthaalari on " Emil" , sen kyllä ostinkin poikien puolelta. Voi meidän tyttöraasua kun äidillä on niin paha pinkki-inho... ;)
Myssy tuli vähän vahingossa kuvaan mukaan (kun meillä se tulee kuulumaan kokonaisuuteen), sen malli on " Oskar" ja saatavat koot näkyykin jo Reiman sivuilla, väreistä en osaa sanoa. Luulis että tulee vihreänä ainakin tuon oranssin lisäksi?
kävitkö ostamassa tuon Pikkuväestä vai mistä löysit? On kyllä tosi raikkaannäköinen haalari, voisin hyvin ostaa meidän pojalle. Minusta tuo haalari nimenomaa sopii sekä tytölle että pojalle, oranssi on värinä niin " taipuisa" .
Huomasin toisesta ketjusta, että olit käynyt Legon ruskeaa tyttöjen haalaria katsastamassa, muttei ollut pieniä kokoja. Itse kun ostin eilen kys. haalarin (Forumin J&Jstä) niin joku toinenkin äiti valitteli ihan samaa. Mutta hienon haalarin löysit kumminkin! Itsekin olen tosi tyytyväinen tuohon meidän Legoon, voi että oli mukavannäköinen tänään meidän tytön päällä, ja helppo pukea!
Tää on petollinen palsta...
Oli sitten pakko käydä katsomassa tänään tuota oranssia haalaria ja niin ihana oli, että pakkohan se oli ostaa...
Hassua kyllä miten ihmiset näkee ja ajattelee asioista erilailla. Mun mielestäni puku on kyllä ihan unisex, mutta kuitenkin hieman enemmän poikamainen.
Johtuu ehkä siitä, että itselläni on vain poikia, enkä ole päässyt kyllästymään vaaleanpunapinkkimaailmaan, mutta jos minulla se tyttö olisi, niin valitsisin jonkin muun haalarin kuin tuo oranssin.
Tosin meillä tytöt ovat ihan erilaisia väritykseltään ja tarkemmin ajateltuna pienemmälle voisin hyvinkin kuvitella hankkivani tämän oranssin haalarin:o Tosin muakin häiritsee se beige kaistale..valkoinen vielä menettelee, vaikka ihan yksivärisenä olisi kaikkein kivoin.
Mutta eipä taida meille tätä haalaria silti tulla, toistaiseksi kun pienempi kulkee isommalta perityissä vaatteissa olivat ne sitten minkä värisiä tahansa.
mm
tuosta poika-/ tyttömäisyydestä tuon oranssin haalarin kohdalla.
Mielestäni se on täysin UNISEX mutta jos pitää valita niin hiukka enemmän poikamainen (jos pitää valita) mutta siis itse aion ostaa tuon haalarin + pipon jota käytttää tämän kevään tyttöni (2v mutta ostan 80cm...) ja sitten ensi kevään tai jo syksyllä poikani (nyt 8kk).
mun mielestä haalarissa ei ole mitään " tyttömäisyyden" piirteitä, ja oranssi-beige-valkoinenkaan minusta ei väriltään ole tyttömäinen, joten sillä perustelen vastaukseni.
Terveisin tuusis + 4 muxua (poika 6.5v, tyttö 5v, tyttö 2v ja poika 8kk)
en juuri kummemmin kirjoittele, mutta nyt kun on poika talossa( kahden tytön jälkeen) pitää etsiä vinkkejä pojan vaatetukseen. oranssiahaalaria/ takkia en kyllä laittaisi kummallekkaan. Eipä ollut minun makuuni ollenkaan.
Voisittekin viisaammat poikien äidit valaista poikien väriskaalaa, ei kyllä tuota oranssia.... meillä lapset ovat tummia, siihen nyt sopis varmaan lähes väri ku väri.
Noi tän kevään ticketit on kyllä namuja.
kuumetta, taas ihan pihalla kevätvaateviidakossa.
Joo, pikkuväestä ostin tuon oranssin haalarin. Ollaan sitten taidettu törmätä JJ:ssä. ;) Mäkin sovitin uutta haalaria heti kotona tytön päälle ja oli kyllä tosi hyvän näköinen, juuri meidän reippaan tytön tyylinen.
Tosi kaunis väri tuossa halaarissa, kerrankin oranssia! Ja pojalle olisi minusta juuri passeli...
Muttamutta: miksi tuohon on pitänyt panna noin vaaleita osia seuraksi. Ei nuo kestä puhtaina meidän Rymy-Petterillä kuin päivän, jos sitäkään. Siitä pitkä miinus, vaikka kaunis onkin.
Musta toi on ihan pienen pojan haalari. Ja voisin ostaa meidän pojalle, muttei koollisesti enää mahdu. Tytölle en osaisi ostaa, kun jotenkin miellän oranssin pojan väriksi. Hullua, koska itse tykkään käyttää itselläni oranssia... Tytölle vaatisi ainakin kirkasta pinkkiä oranssin pariksi.
Mitkäs liikkeet toimittivatkaan postiennakolla ?
Kokoapuja olisin myös vailla. Haalarin tuleva käyttäjä on nyt 1v2kk. Kuukausi sitten oli 76cm ja painoi 9.5kg. Että onko tuo 80cm kamalan suuri hänelle? Kuitenkin pitäisi mennä vielä syksylläkin. Tällä hetkellä opettelee vasta kävelemään...
Jos joku suostuu toimimaan välittäjänä niin siitä olisin kiitollinen myös... Maksaisin toki postikulut :) Tänne maalle en usko tuota väriä myyntiin tulevan, valitettavasti ottavat vain niitä " perinteisiä" värejä myyntiin.
Sähköpostini on jenninaippa@hotmail.com
Olen nyt monen kuriirina niin voin sinullekin tarvittaessa postittaa puvun Jyväskylästä. Jyväskylän JR-Junioreissa ja Oz-Babyssa oli tuota pukua ja pipoja myös.
1v2kk ikäiselle pojalle jolla " keskikoon" pää ? Vinkkejä ?
Meillä on ollut nyt talvella ne " minitec" rukkaset kun ne sai niin hyvin käteen (miksei näitä ollut jo esikoisen aikaan 6v.sitten). Ovat pysyneet ihan hyvin kädessä kun on laittanut hihaan sisään kuten muutenkin kintaat laitan... Onkohan noissa miniteceissa sopivan värisiä nyt välikausiversioina ?
Taimi, laitatko mulle sähköpostia jos sulla ei oo itsellä anonyymia osoitetta. Kiitos !
Minusta tuo aivan selkeästi tytön haalari. Minä olenkin kyllä tottunut että reiman haalareissa tummansiniset ja vaaleansiniset on poikien malleja , johtuneeko mielipiteeni siitä.
Meidän isot tytötkin sanovat että tyttöjen pukuhan tuo on aivan selvästi : )
Mutta ilmeisesti tää on aika unisex kun molempia mielipiteitä löytyy.
Itse kun näin haalarin ensi kerran, ajattelin että voikun ihana, harmi kun on poikien malli. Nyttemmin näen sen ihan unisex- mallisena, mutta näytti meidän liikkeessä roikkuvan " poikien puolella" .
Nyt on pakko sanoa, että Reimatecin vk-haalareja katsellessa huokailin, että onpas ihania POJILLE. Tyttöjen malleista en niinkään välittänyt. Onneksi moni noista ns. poikien haalareista on ihan tytölle yhdisteltävissä oikeilla asusteilla.
Mutta minusta silti enemmän poikien puku!
Olikin pakko käydä tuo kuva katsomassa, nyt haluttaa saada tuo meidän poikavauvalle...
Tosin yleisesti oranssi on mulle poikien väri. Meillä käy leikkipuistossa pari poikaa, jolla oli talvella Ticketin oranssi haalari ja toisella takki ja itseasiassa en ole varma nimistä, mutta oletin heti, että poikia ovat. Täältä opittua, että voisi olla tyttöjäkin. =))
Ja minun on " PAKKO" lisätä siihen voimakkaan pinkit/fuksiat asusteet, että se muuttuu tyttöhaalariksi. Muuten on omissakin silmissä ihan poikien haalari. Tosin niin on meidän tämän vuotinen lime haalarikin. Mutta kummasti noilla v.punaisilla/pinkeillä asusteilla on täysin tyttömäinen :).
eli pinkki se pitää olla oranssin kaverina ;)
Kävin katsomassa puvun livenä ja edelleen oli musta poikien haalari. Näin se vaan istuu mielikuva tiukassa. Ehkä siksi, kun olen meidän pojalle niin paljon ostanut oranssia piristykseksi. Ja vaaleansininen (tämän vuoden " laventeli" ) on kyllä vastaavasti enemmän tyttöjen väri kuin pojan
Mä ostaisin pojalle mutta käy nätisti molemmille, mun mielestä tosi unisex. mut ton pipon kanssa tytölle :)
Mutta pidän pintani vielä houkutuksia vastaan...ei pihakäyttöön meille, liian arka väri meidän rymysakille ;)
Mikähän pipo tuo on? ja mitä värejä/kokoja siitä saatavilla? kiva pipo, mutta väärä väri meidän asuihin