Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin aikaan teidän 14v on illalla kotiintuloaika vai onko ollenkaan?

Vierailija
21.11.2008 |

onko vikonloppuisin ja lomalla eri säännöt?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täyttää kohta 14, tulee kotiin arki-iltaisin viimeistään klo 20.30 (harrastuksista tulo on erikseen) viikonloppuisin ovat kotona samoihin aikoihin, jos on jotain erikoisia menoja niin keskustelemme ja sovitaan asiasta (missä ja kennen kanssa) mutta aina ovat olleet viimeistään noin 21 - 22 kotona....

Vierailija
2/8 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lomilla ja vkloppusin 22. tai jos on esim. kaverilla bileissä niin voi olla kauemmin. Mutta käydään sit hakemassa pois.

mutta ei siis luuhaa jossain ostarin nurkilla koko yötä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkisin pitää olla läksyt tehtynä ennenkuin ulos lähtee ja kotiin on tultava viim klo 19.

Vkonloppuisin kotiintuloaika on klo 21, joskus jos on discossa, leffassa tms niin klo 22. Ja discosta, leffasta tms haemme yleensä kotiin nyt pimeän aikaan varsinkin.

Vierailija
4/8 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tottamooses minustakin pitää olla kottintuloaika, meillä se on klo 20.

Pojan kanssa nyt on ollut vääntöä, että voisiko tuota jatkaa, joten kyselen siksi täällä :)

Vierailija
5/8 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkisin kotiutuu klo 20 - 21, minusta tuo 21 on aika myöhäinen, mutta silloin on harjoitukset ja sille ei oikein voi mitään. Ja viikonloppuisin pitää perjantaisin olla kotona klo 23 silloin nuorisotalo sulkeutuu ja la klo 22 kun nuoppari on kiinni. Asumme aika pienellä maaseutupitäjällä, ehkä jos olisimme kaupungissa rajat olisivat hitusen tiukemmat. Nyt pimeän aikaan on tulta nuopparilta käyty perjantaisin hakemassa. Näin mennään niin kauan kuin sujuu ongelmitta taikka ikää tulee joku vuosi lisää.

Vierailija
6/8 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on silti asiaan ehdoton mielipide :).

Arkena kotiin viimeistään kl 20 ja viikonloppuisin 22-22.30 jos arkena on jotain harjituksia tms niin sitten katsotaan tilannetta uudellen..

Vierailija
7/8 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole omallakaan teinilläni. Kotiintulon ajankohdasta ja menetelmästä keskustellaan aina erikseen tapauskohtaisesti riippuen siitä, missä hän on ja kenen kanssa. Ja kuten huomaatte, tämä edellyttää myös sitä, että tiedän, missä hän milloinkin on. Pidän tietojani luotettavina, koska osa menoista on harrastuksia ja juttelen säännöllisesti niiden ohjaajien kanssa ja joistain menoista minä myös haen hänet kotiin.

Järjestelmä toimi omalla kohdallani kun itse olin nuori, enkä ole vielä nähnyt mitään syytä olettaa, ettei se toimisi lapsenikin kohdalla. Toki, jos sellaista alkaa ilmetä niin systeemi muuttuu.

Vierailija
8/8 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus venyy harjoitusten takia,mutta silloin haetaan. Viikonloppuisin 21

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme