Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Välittäjät tai muut! Penkooko asuntoa katsomaan tulleet

Vierailija
13.02.2008 |

ihmiset toisten kaappeja, kirjahyllyn tavaroita tms. Tuli mieleen eilisestä harvoi tarjolla -fiktiosarjasta. Onko siis tuollaisia ihmisiä näytöillä oikeasti liikkeellä ja antaako välittäjä kurkistella ihan joka paikkaan vaikka valokuva-albumeita. Olemme myymässä asuntoa.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jne

kaapinoven avaan kurkatakseni, millainen kaapin sisusta on, onko verkkokori vai levyhylly vai kenties niin 50-luvun panelikaappeja. Se vaikuttaa asunnon säilytystilan määrään ja kätevyyteen ja sitä kautta remonttitarpeeseen ja mun ostopäätökseeni. Haluan myös haistaa, haiseeko kaapissa tunkkaiselle, koska usein kosteus on juuri kaapin takana

Kenenkään valokuva-albumeita en kyllä tutki

Vierailija
2/41 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

avataan ja katsotaan, sillä nehän jäävät myös mahdollisen uuden omistajan käyttöön. Harvemmin kukaan rupeaa jonkun asunnossa kirjahyllyä penkomaan.

t: ei lkv mutta kiinteistömyyntiä muutaman vuoden sivuhommana tehtyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos hyllyllä on jotain kuvia, esineitä niin saatan kommentoida tai koskettaa ohimennen jos on tosi mielenkiintoista. Valokuva-albumeita en mene ottamaan mutta jos pöydälle on jätetty suorastaan tyrkylle, niin kerran välittäjän kanssa yhdessä katsottiin ne läpi, tais olla välittäjä uteliaampi meitä vielä. ;) Jossain oli jopa jätetty pulla-mehutarjoilu esittelyyn, samoin suklaata on jätetty yms.

Ja lapset ovat pitäneet huolta että lastenhuone on pengattu.

WC-kaapit on myös katsottu tarkkaan, ja joskus jos joku kaappi EI ole kuulunut kauppaan, niin välittäjä on ollut haukkana vartioimassa että tänne ei saa mennä. Maton alusetkin tarkistetaan jos näyttää sille että olisi peitelty jotain niillä matoilla.

Vierailija
4/41 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo, tosi kiva kun lapset käy sotkemassa toisten leikkihuoneet. Siis annatteko lasten vetää atvaroita kaapeista tms.?

Vierailija
5/41 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos jäät katsomaan omiasi, niin toisten vanhemmat olettavat automaattisesti että katsot heidänkin omian... no komenna siinä sit 10 muksua imettäessäsi, samalla kun mies katsoo asuntoa ja ne kaikki muut. Omaa myydessä itse jätetään mahdollisten lasten ulottuville ne mitkä saakin levitellä ja loput piilossa jo stailauksenkin takia.

Vierailija
6/41 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko ihmiset mellastaa/ antaa lastensa mellastaa miten sattuu? Meillä hajosi näytöllä pojan herätyskello, joku oli leikkinyt sillä. Oli pojalle tärkeä, mutta ei tosin mikään kallis, joten en asiaa sen enempää pohtinut.

Vierailija
7/41 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulisi sen nyt olevan itsestäänselvyys, ettei esittelyssä olevan asunnon tai talon tavaroita pengota eikä leluille leikitä. Ettekö te kasvata lapsianne laisinkaan? Lapsillehan opetetaan pienestä pitäen ettei toiseen omaan saa koskea / ottaa ilman lupaa. Ja sitten näiden moukkien lapset leikkivät asuntoesittelyssä. No jos on lusikalla annettu niin ei voi kauhalla vaatia - sääli että lapsetkin opetetaan moukiksi pienestä pitäen.

Vierailija
8/41 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on niin tyhmää ja laiskaa, et antaa lasten penkoa TOISTEN KODISSA!

Me myytiin oma asunto taannoin ja oisin kyllä ollut tosi pahoillaan jos jotkut muut lapset ois käyny sotkeen oman lapsen kamat.

Kun ite käymme katsomassa asuntoja, niin ei tasan kurkita toisten kaappeihin saati levitellä albumeja tai leluja :O

Jotain rajaa tollot!

Vierailija
9/41 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. keittiö, eteinen, säilytystilat ihan senkin takia että haluan nähdä missä kunnossa ne ovat. Kyllä se vaikuttaa ostopäätökseen!

Lapset eivät saa toisten tavaroita/leluja tonkia.

Kuvia sun muita yksityisasioita emme katso.

Vierailija
10/41 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka antaa lasten ryhtyä leikkimään toisten kodissa. Välittäjä ei uskalla sanoa mitään kun pelkää menettävänsä potentiaalisen ostajan.

Ja kuka helvetin idiootti menee asuntonäyttöön imettämään???? Ja käyttää sitä tekosyynä, ettei viitsi pentujaan vahtia.

Vierailija
11/41 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kurkkiminen ja urkkiminen ym. tuntuu kohtuuttomalta. AP

Vierailija
12/41 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niitä lapsia voi jättää hoitoon siksi aikaa kun menee esittelyyn!

Vierailija
13/41 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan sen takia että tietää missä kunnossa. Yhtä kaappia avattiin ja yhtä laatikoston laatikkoa.

avattiin myös leikkuualusta ja vähän siinä nauratti muitakin. Oli nimittäin täynnä leivänmuruja. Luulis että olis edes ne siivonnut pois.

Vierailija
14/41 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan jösses sentään...että ihan naurut saitte :D

Ei oo totta.

Vierailija
15/41 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai kenties asettelet liivinsuojat sohvan käsinojalle olohuoneessa?

Vierailija
16/41 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä imetyksen voi suorittaa vaikka keittiön tuolilla/penkillä.

Jos ei ole kylmä niin itse varmaan meneisin takas autoon syöttämään.

Sitä mä en ymmärrä että lapsia otetaan mukaan esittelyihin. Luulis että jokaisella on joku tuttu mihin voi hetkeks jättää hoitoon.

Vierailija
17/41 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä haluaisi jotain vierasta lehmää imettämään asuntooni! Itse sentään olen imettänyt kahta lasta molempia vuoden, joten mikään imetyksen vastustaja en ole, mutta rajansa kaikella!

Vierailija
18/41 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mekin teimme. Emme pitäneet yleisnäyttöä ollenkaan, jokainen halukas varasi oman esittelyajan ja näytimme sitten itse henkkoht kaikki paikat joihin oli asiallista katsoa. Parempi hinta saatiin asunnosta kuin mitä välittäjät olivat arvioineet.

Muutenkaan en kyllä tajua, miksi helvetissä teidän idioottien junttien siellä ekalla yleisnäytöllä pitää mennä tonkimaan jotain kaappeja. Jos asunto tosissaan kiinnostaa, kai sitä sitten mennään katsomaan toiseen kertaan, ja sitten voi tehdä tarkemman tutkimuksen.

Vierailija
19/41 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

päin näkee onko kaapistot toimivat. Voi sitten mennä yksityisnäytöllä kyselemään tarkemmat tiedot. Taitaa vaan olla uteliaisuutta tuo kaappeihin katselu.

Vierailija
20/41 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uskon että ihmiset niihin katsoo. Itse en katsonut mutta olivat ihan kunnossa vaikken katsonutkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän