Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tukivyö raskauden aikana - kokemuksia

Vierailija
13.02.2008 |

Millaisia kokemuksia teillä on tukivyöstä raskauden aikana? Oliko hyvä? Minkä merkkinen vyö sinulla oli?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun laitan sen. Eikä siitä ole kyllä ollut edes huomattavaa apua.

Vierailija
2/11 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ensin Anita ja sitten fysiot. lainattu tukevampi. Tosi kipeät liitokset ja vyön avulla pääsin kävelemään jotenkin. Vauva ei mitään sanonut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman en voinut kotoa poistua.

Tokan ja kolmosen kohdalla en ole tarvinnut. Taisi se häpyluu levähtää kerralla kunnolla ;).

Vierailija
4/11 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

selkävaivat alkoivat, mutta eipä tuota osannut ennakoida kun kaksi edellistä raskautta meni paremmin kuin hyvin. Että aika turha kampe oli koko tukivyö minulle, mutta muutama tuttu saanut siitä jonkinnäköistä apua juuri liitoskivuissa ja selkätuskissaan.

Vierailija
5/11 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa raskaudessa en sitten sitä tarvinnutkaan, tosin silloin olin esikoisen kanssa kotona enkä siis istumatyössä.

Vierailija
6/11 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että tukivyöstä olisi apua, kun tämä maha kasvaa ihan kamalaa vauhtia ja tuntuu ettei paikat kestä mukana. Selkää jomottaa kokoajan ja alavatsa on hellänä ja jo tullut supisteluja vaikka on vasta rv 13 menossa. Kohdun korkeus vastaa jo rv 20, joten on vielä pitkä aika odotella vauvoja, jos nämä kivut ja kolotukset tästä vaan lisääntyy.

Ap

Vierailija
7/11 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole mitään suurempia vaivoja, vähän toki selkä- ja liitoskipuja mutta tykkään vyöstä kun se tukee mahaa niin että se tuntuu napakammalta, ei paina ja roiku samalla tavalla. Kaverini odottaa kaksosia ja hän on myös toistaiseksi ollut Anitaan tyytyväinen.

Vierailija
8/11 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli öideni pelastaja!

Vierailija
9/11 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
10/11 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen anitan vyön ansiosta. Ilman sitä oli sellainen pissat-tulee-housuun-olo.

Vierailija
11/11 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

just sellanen napakampi olo, ei maha roikkunut, pystyi lenkkeillä ym. paljon paremmin. Nyt rv 27+++, en oo vielä kaivannut, mutta varmaankin kohta ainakin urheillessa ylim. tukea tarvitaan.