Pitääkö miehen takia uhrata oma elämä ja terveys?
Ajattelin vain, että onko ihan pakko antautua seksille mahdollisimman pian synnytyksen jälkeen? Siis ihan yhdyntäseksiin.
Kommentit (24)
Vierailija:
sen rankan synnytyksen ja kivun jälkeen olen piankin halunnut yhdyntää. On aivan kertakaikkisen nautinnolista saada orgasmi kun on sen tuskan ja kivun käynyt läpi.Viikon päästä synnytyksestä en enää kestänyt odottaa vaan halusin ihan kunnon yhdyntää. Liukkareitten kanssa ja varovasti kun alotti niin hyvin meni.
Ei tarvi odottaa jälkitarkastukseen jos ei halua.
Jos tuntuu ettei kykene yhdyntää niin sitten sitä ei saa tehdä.
ja joka kerta on rakasteltu noin viikko synnytyksen jälkeen. Yhtäkään kohtutulehdusta tai muuta ei ole ollut.
Mutta missään tapauksessa sen ei pitäisi olla mikään pakko tai miehen vaatimus. Rakastelkaa silloin kun molemmat sitä haluavat.
kuin myös minä. :) eikä tosiaan mitää tulehduksia koskaan ole ollut.
JA tosiaan samaa mieltä olen, missään nimessä pakkoa se ei saa olla.
" En halua menettää miestäni vain sen takia, että on ollut tyytymätön minuun synnytyksen jälkeen"
Järkkyä jos miehesi pitää oikeutenaan naida sinua heti synnytyksen jälkeen. Teidän pitää harrastaa seksiä sitten kun SINÄ pystyt siihen ja haluat.
Vaikka täällä on monta kirjoitusta sellaisilta, joilla synnytyksen jälkeen on heti tehnyt mieli seksiä, ei pidä olettaa että se onnistuu ja luonnistuu kaikilta. Veikkaanpa että suurin osa ei voisi kuvitellakaan välilihan leikkauksen ja muiden repeilyjen takia harrastavansa seksiä moneen viikkoon. Itselläni oli ainakin synnytyksen jälkeen tunne että alapäässä oli pommi räjähtänyt...