Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö miehen takia uhrata oma elämä ja terveys?

Vierailija
13.02.2008 |

Ajattelin vain, että onko ihan pakko antautua seksille mahdollisimman pian synnytyksen jälkeen? Siis ihan yhdyntäseksiin.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi itsekästä. mitenköhän hoitaa isän velvollisuutensa?

Vierailija
2/24 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tosi itsekästä. mitenköhän hoitaa isän velvollisuutensa?

tämän palstan mukaan kaikki voi olla mahdollista kun kyse on miehistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä nyt hyvä ihminen järkeäsi.

Vierailija
4/24 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Käytä nyt hyvä ihminen järkeäsi.

Vierailija
5/24 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei saa seksiä muutamaan viikkoon synnytyksen jälkeen, niin enpä tiedä mitä sanoisin.... Meillä on aina odoteltu jälkitarkastukseen asti.

Vierailija
6/24 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aina odoteltu jälkitarkastukseen asti.

[/quote]

Vierailija
7/24 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin se saattaakin lähteä vieraisiin. kannattaako semmosen kanssa olla? järkyttävältä kuulostaa, kyllä meillä harrastetaan seksiä silloin kun kumpikin sitä haluaa, ei vain miellyttääkseen toista.

4

Vierailija
8/24 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin hormonit hyrräsi synnytyksen jälkeen niin hirveästi, että olisin halunnut hyökätä miehen kimppuun. Kaksi viikkoa pinnistelin ja sitten oli ihan PAKKO saada tuntea miehen kalu mun sisässä.

Vierailija
9/24 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minulla ainakin hormonit hyrräsi synnytyksen jälkeen niin hirveästi, että olisin halunnut hyökätä miehen kimppuun. Kaksi viikkoa pinnistelin ja sitten oli ihan PAKKO saada tuntea miehen kalu mun sisässä.

Vierailija
10/24 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen pari tekee niin kuin parhaaksi näkee. Jos nainen ei kykene seksiin = paikat kipeenä, vuotoa jne. Eikä haluja ole niin silloin ei ole yhdyntää. Hellyyttä voi muutenkin toiselle antaa.

Ja jos toinen on valmis jo viikon päästä seksiin / yhdyntään ja sitä haluaa niin se on ihan ok.

Meillä ei kyllä odoteltu jälkitarkastukseen. Minä olen aika pian aina toipunut synnytyksistä ja olen ollut myös halukas, olen jostain syystä tosi halukas aina synnytyksien jälkeen ollut. Varovasti on jo aloteltu seksiä piankin synnytyksen jälkeen.

Sitten kun olen imettänyt muutaman kk niin seksihalut vähenee. Mutta eivät kokonaan.

Vierailija
11/24 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan niin on paikat alttiita kaikille tulehduksille.

Ja tosiaan vies se mies terkkarille tai lääkärille ja käske sen lääkärin sanoa.

Ja pakosta ei tarvitse kenenkään kanssa harrastaa seksiä. mienaan pakko on lähinnä väkisinmakaamista eli raiskaus... ja se on kiellettyä suomen laissa... ja se ei on ei.. vaikka muuta kukakin väittää.

Vierailija
12/24 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen rankan synnytyksen ja kivun jälkeen olen piankin halunnut yhdyntää. On aivan kertakaikkisen nautinnolista saada orgasmi kun on sen tuskan ja kivun käynyt läpi.

Viikon päästä synnytyksestä en enää kestänyt odottaa vaan halusin ihan kunnon yhdyntää. Liukkareitten kanssa ja varovasti kun alotti niin hyvin meni.

Ei tarvi odottaa jälkitarkastukseen jos ei halua.

Jos tuntuu ettei kykene yhdyntää niin sitten sitä ei saa tehdä.

Vierailija
13/24 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minullakin tulee niitä kausia jolloin haluttaa vähemmän, mutta jokaisen synnytyksen jälkeen (3 lasta) olen ollut kuin kissa pistoksissa.

Vierailija
14/24 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllä minullakin tulee niitä kausia jolloin haluttaa vähemmän, mutta jokaisen synnytyksen jälkeen (3 lasta) olen ollut kuin kissa pistoksissa.

Vierailija
15/24 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten voi olla haluissaan, vaikka on vastasyntynyt vauva hoidettava. Näin se vain minulla on mennyt. Olisiko hormonit vai mikä? Sitäpaitsi se vauva nukkuu aika paljon eikä siinä tarvitse koko ajan olla sylissä pitelemässä.

Ja ei tosiaankaan olla synnärillä oltu hommissa vaan kyllä siinä ihan kotiin asti on odoteltu ja 1-2 viikkoa synnytyksen jälkeen on aloitettu yhdynnät varovaisesti kumin kanssa.

Vierailija
16/24 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuule se on niin että ku vauva tulee taloon, niin mielestäni on aivan luonnollista että seksi jää

koska synnytyksestä toipuminen vie aikansa

koska vauva vie puolisoiden huomion toisiltaan

koska hormonitoiminnan normalisoituminen vie aikansa (siksi sitä liukuvoidetta on ä-pakkauksessa, joku kehui myös naisten kondoomia)

mutta sitten joskus hamassa tulevaisuudessa seksi voi olla entistä parempaa. Hyvää kannattaa odottaa. Kokemusta on.

Vierailija
17/24 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastanut suosituksista huolimatta seksiä ja lääkäri huomaisi jonkun tulehduksen tms. vaurion tulleen.

Vierailija
18/24 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

22.

Miksei voisi olla himokas, vaikka on pienen ihmisen juuri saanut. Itse olen kokenut sen himon synnytyksen jälkeen tosi valtavana, luulen että hormonitoiminta osittain vaikutti. JA kai se synnytys oli niin kova paikka, kamala kipu niin sitä halusi kokea taas sitä mukavaakin.

Pieni vauvahan nukkui suurimman osan ajasta eka viikkoina. Ei se koko aikaa tarvinnut sitä läsnäoloa. Me on hoidettu myös parisuhdetta vaikka vauvoja on jo useampi kotiin tuotu. JA aijotaan jatkossakin huolehtia parisuhteesta.

JA vaikka haluja on piankin synnytyksen jälkeen niin ei se tarkoita sitä etteikö voisi välittää ja huolehtia myös lapsestaan. ehkä joillekin ei mahu sinne päähän synnytyksen jälkeen mitää muuta kuin se vauva.

Ymmärrän senkin. Itselläkin kun melkein koko ajan se vauva mielessä pyöri, mutta pystyin myös ajattelemaan muutakin.:)

Me ihmiset ollaan niin erilaiset, toiset tykkää äitistä ja toiset isistä. Joku leikkii mielummin nukella ja toinen autolla. Joku tykkää marmeladista ja toinen suklaasta.

Joku tahtoo joka päivä seksiä toiselle riittää kerran vuodessa. Yks haluaa pettää ja toiselle on kunnia asia olla uskollinen.

Ymmärrätkö, jos sinä et ole halunnut seksia viikon päästä synnytyksen jälkeen niin joku toinen voi sitä haluta, jos sinä et voi ymmärtää jotain ihmistä niin joku toinen voi sitä ymmärtää.

Me ihmiset ei olla samasta muotista. Toinen osaa hiihtää ja toinen laulaa. =D Menikö pointti perille?;)

Vierailija
19/24 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulta kätilö täällä Ruotsissa kysyi jälkitarkastuksessa että ollaanko jo yhdyntää harrastettu. Vastasin rehellisesti että kyllä. Kätilö sanoi että onpa hyvä. Kuulemma tekee hyvää lantionpohjalihaksille. Sanoi että aivan hyvin kumin kanssa voi alkaa harrastaa seksiä heti kun itse kokee että on siihen valmis.

JA vanha, erittäin kokenut ja arvostettu kätilö. Joka pitää ympäri Ruotsia luentoja ja radio-ohjelmaa.

Eikä mua kyllä nolottas vaikka olis joku tulehdus tai joku tullut. Oma asiahan se on jokaisen.

Toisia ei vain haluta synnytyksen jälkeen. JA se on OK. Ei kaikkien tartte haluta, mutta ei tarvi kokea huonommuutta jos toiset haluaa.

Mä luulen tosiaan että hormonitoiminta mulla ainakin vaikuttanut siihen että himoitsen miestäni.

Vierailija
20/24 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkaa.

Sun ei tarvi ap suostua jos koet ettet siihen ole valmis. Perustele miehellesi ja sano että ilmoitat sitten kun sinusta tuntuu että olet valmis seksiin.

JA niitä haluja voi herätellä itessä. Ja on hyvä kroppaa muistutella välillä miten hyvältä seksi tuntuu. Kroppa aika pian sen " unohtaa" jos ei anna tilaisuutta. Herkästi kynnyskin nousee jos kovin pitkään on ilman seksia.

Mä monesti lähen " leikkiin" mukaan vaikka en just sillon niin halukas olisikaan. Siinä ne halut monesti herää kun antaa miehen hieroskella ja katella omia paikkoja.:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi