Oletko asiakaspalvelutilanteessa kysynyt nuorelta työntekijältä kysymyksen ja saanut vastaukseksi hiljaisuutta ja ilmeettömän tuijotuksen?
Jos näin on päässyt käymään,olet saattanut kohdata kohutun zoomer-tuijotuksen. Tuijotus näyttää siltä,kuin asiakaspalvelia vajoaisi yhtäkkiä jonkinlaiseen nirvanaan.
Kommentit (17)
Olen ja olen aiheuttanut tälle lobotomia kohtauksen saaneelle ongelmiakin tämän takia
En. Itselläni tuo on vakio katse töissä. Terveisin tutkija
No olen todellakin.
Ja muutakin älyttömyyttä.
Nykyisistä nuorista työntekijöistä osa on kyllä käytökseltään hyvin outoja. Ihan kuin vuorovaikutustaitoja ei olisi olemassa ollenkaan.
Kerran kun ehdotin komealle nuorehkolle K-kaupan miesmyyjälle saunaoluita ostaessani että tulisi saunomaan luokseni töiden jälkeen.
M36
Reippaalla ja napakalla avokämmenellä se joka kerran on korjaantunut.
Niinhän sitä väitetään että ihmiset tyhmenevät vuosi vuodelta.
Vierailija kirjoitti:
En. Itselläni tuo on vakio katse töissä. Terveisin tutkija
Tutkija saakin tuijotella seinää tai tutkimuslaitetta, tai vaikka läppäriään ihan millä ilmeellä haluaa. Asiakaspalvelussa pitää kuitenkin olla kohtelias.
Kun ei ole aivotoimintaa, niin ei voi muuta kuin tuijottaa
Vierailija kirjoitti:
No olen todellakin.
Nykyisistä nuorista työntekijöistä osa on kyllä käytökseltään hyvin outoja. Ihan kuin vuorovaikutustaitoja ei olisi olemassa ollenkaan.
Katsohan joskus ihmispaljoudessa liikkuessasi millaisia suuhengittäjiä vaikkapa myöhäis keski-ikäisistä löytyy.
Asiakaspalvelu on nykyisin aggressiivista tuijottamista ja silmien pyörittelyä, vaikka asiakas ei tee mitään muuta kuin tervehtii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olen todellakin.
Katsohan joskus ihmispaljoudessa liikkuessasi millaisia suuhengittäjiä vaikkapa myöhäis keski-ikäisistä löytyy.
Siis vammaisia? Mitä sinulla on vammaisia vastaan?
En. Mulle on aina oltu ihan ystävällisiä. Missäköhän vika? Mitä pitää tehdä että saa zoomer-tuijotuksen?
Tyyppi googlettaa mielessään, ei siinä mitään ihmeellistä.