Onko sinulla joku kuntolaite kotona?
Kerropa mikä! Tuleeko sinun kuntoiltua sillä esim. telkkaria katsellen? Missä säilytät laitetta, mahtuuko sängyn alle? Ja onko tehokas, suositteletko vai haukutko sitä muillekin?
Kommentit (9)
Kuntopyörä tai crosstrainer olkkarin nurkasa ärsyttäisi niin paljon sisustukselliseti, että heivaisin sen pois silmistä.
Jos mulla ois ylimääräinen huone, hankkisin sinne muutamia kuntolaitteita, telkkarin ja stereot =)
jaloilla että käsillä? Onkohan tuolle joku oikea nimityskin olemassa...?
ja jotkut mallit mahtuvat sängyn alle. Telkkarin katselu kuntoillessa vaatii jo vähän enemmän mielikuvitusta. Toisaalta jokainen asiaan vihkiytynyt tietää, että kuntoilu on kaikkein tehokkainta silloin kun ei tee muuta samalla. Koira vaatii 12 vuoden sitoutumista kuntoilumuotoon, joten en suoralta kädeltä suosittelisi.
Yleensä sitä käytetään tuolina tai rahina.
on nyt siellä poistonurkassa Raleigh Crosstrainer 9i, jonka ovh on 399 niin nyt hintaan 287.
Sellaisen oon aatellu hakea olkkariin, vaikka keskelle lattiaa. Meillä ei käy koskaan vieraita. Lapsen synttäreiden ajaksi voin rullata sen parvekkeelle. Myyn sitten alkuinnostuksen jälkeen pois.
molemmat pölyttyvät jossain nurkassa.
Nyt ei ole tullut käytettyä, aiemmin katsoin aina Tuhkimotarinan ja steppailin samalla, nyt vekotin on siirretty toiseen huoneeseen tv-huoneesta... ;)
toimii sekä yöpöytänä että naulakkona. Käsipainoja on nojatuolin alla pölyttymässä. Koira on kyllä käytössä päivittäin.
alku huuma kestikin vain pari kk, sillon ajelin ja katoin telkkua, ei kiinnosta enää... jumppapallo löytyy... hih,sekin tussuna kaapissa.. tenava vain loukkaisi sillä itsensä... niin ja on mulla punttejakin, ne on eteisen kaapissa, kenkien alla :) pölyssä...
kaikkia tulee hankittua mutta ei ne jaksa kauaa kiinnostaa.. paljo mukavampi käydä vaikka salilla kuntoilemassa...