Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?
Oliko hän jo silloin suosittu kavereiden keskuudessa?
Kommentit (2176)
Ei ihan julkkikseksi lasketa, mutta lähimpänä varmaan on että luokallani oli eräs henkilö, joka on näytellyt salkkareissa noin vuoden-puolitoista. Roolihahmo oli kyllä aika mitäänsanomaton, ja en usko että monikaan edes muistaa koko hahmoa enää. Nykyään hän on halunnut vetäytyä julkisuudesta ja elää ihan normaalia taviselämää :) Ja siitä syystä en nimeä mainitsekaan, tosin en usko että se edes sanoisi useimmille mitään.
Maria Veitola on ollut samassa koulussa, en todellakaan häntä muista sieltä, mutta on julkisuudessa maininnut olevansa kotoisin samalta pikkukylältä kotoisin.
Ei oo ihan "julkkis" mut youtubettaja Iida Pasanen oli mun luokallani. Oli ihan mukava silloin.
Aikuisviihdenäyttelijän kanssa samalla luokalla yläasteella. Todella mukava ihminen.
Ylä-asteella Anna Abreu oli mun luokalla, ja en voi sanoa että hän olisi ollut mukava. Oli koulukiusaaja joka monessa välissä mollasi esim ylipainoisia tyttöjä ym. Käytti myös alkoholia, poltti tupakkaa ala-ikäisenä ja kiillotti ns sitä 'kilpeään' kun haki idolsiin ja poisti kaikki vähänkään biletys kuvat irc galleriastaan ettei imago olisi kärsinyt.
Vierailija kirjoitti:
Aikuisviihdenäyttelijän kanssa samalla luokalla yläasteella. Todella mukava ihminen.
Voin uskoa ;)
Kaapo Kakko. On minua vuoden nuorempi, eikä oltu samalla luokalla, mutta tietääkseni ihan kelpo kaveri.
Jari "Bull" Mentulan. Päässälaskukisoissa pääsi valtakunnalliselle tasolle, taisi pärjätä finaaleissakin aika hyvin. Niin, ja Platon-esseensä sai jonkun palkinnon myös. Spinozaa ja Kierkegaardia tykkäsi lukea alkukielellä. Mukava poika.
Nina Tapio. Hieman ärsyttävä jo silloin vaikka ei oltu erityisemmin tekemisissä. Sellanen tätimäinen pätijä jo lukiolaisena.
Teemu Pukki oli samalla luokalla kanssani koko ala-asteen. Kiltti ja urheilullinen poika jo silloin. Koulujen välisissä urheilukisoissa (mm. sählyturnaus) oli ylivoimainen nopeudessa. Opettaja sanoi ala-asteella Teemulle, että susta tulee vielä jotain isoa isona. Ja niinhän tuo näyttää ihan hyvin pärjäävän.
Joo yksi tunnettu jalkapalloilija, oli luokkaa alempana ala-asteella ja otti kenkäni ja pisti lavuaariin ja hanan päälle. On nykyään naimisissa samannäköisen naisen kanssa kuin minä, eli kai se haki huomiota.
Sofi Oksanen samassa koulussa. Hänen oikeat hiukset on kauniit ruskeat, kiharoita ja luonnollista meikkiä piti silloin. Hiljaisempi ja persoonallinen tyyppi jo kouluaikaan.
Henrik Poulsen oli mun luokalla lukion jälkeisissä opinnoissa.
Niina Malmin kanssa oltiin samalla yläasteella ja samalla luokalla.
Tangokuningas Saska Helmikallio oli samassa ammattikoulussa mun kanssa. Silloin nimi oli vaan Saska Hagert.
Olin kahdeksannella luokalla yhtä aikaa Teuvo Hakkaraisen kanssa. Hän oli jo tuolloin yksinkertainen, epämiellyttävä, väkivaltainen ja liikkui samanhenkisen poikaporukan kanssa. Päädyin samalle luokalle, koska Teuvo jäi luokalleen. Kohtaaminen päättyi siihen, että Teuvo jäi uudelleen luokalleen. Tuollainen opettajakunta suuressa viisaudessaan jätti kyseisen jengin käytännössä kokonaan luokalleen. Samassa yhteydessä muun muassa Teuvon pikkuveli, joka oli ehkä vielä haastavampi persoonallisuus, jätettiin luokalleen.
Tuohon aikaan Suomalaisessa maaseututaajamassa koulunpito oli nykymittapuulla aivan kelvotonta. Opettajakunta oli kykenemätöntä puuttumaan häiriökäyttäytymiseen ja Teuvon jengi sai mellastaa suhteellisen vapaasti. Jengi kävi säännöllisesti esimerkiksi varastamassa karamelleja ja savukkeita läheisestä myymälästä, aiheutti vakavia järjestysongelmia sekä koulussa että koulumatkoilla.
Ei voida sanoa, että Teuvo olisi ollut jengissä johtavassa roolissa. Ennemminkin hän oli eräänlainen taustavikisijä, jonka rooli oli eskaloida ja lyödä lyötyä.
Teuvo jengeineen on malliesimerkki siitä, miten muutama ihminen voi huonolla käytöksellä tuhota niin monen muun viattoman kanssaihmisen tulevaisuuden häiritsemällä koulunkäyntiä vakavasti. Jatkuva häirintä luokassa, jatkuva pelko väkivallasta, kaikenlainen opettajan huomion ohjaaminen itseensä opetuksen kustannuksella.
Sini Salmivuori oli yhtä luokkaa ylemmällä. Jollain lailla karismaattinen oli.
Iiris Suomelan. Muistan hänestä vain, että oli aina monessa mukana ja tosi aktiivinen.
Anna Abreu, muistan vain sen että oli tosi kaunis ja pienikokoinen ja jäi kursseilta pois Idolsin aikaan