Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuntosalibuumi kuuluu aikalaishulluuteen

Vierailija
09.08.2026 |

Kaikki nämä infulennsserit kertovat kukin kanavallaan miten syödä ja treenata. Naiset pullistelevat hauiksiaan ja kuvaavat persettään, nuoret miehet käyttävät kaikenlaisia buustereita, eli dopingaineita, saadakseen lihakset ennätysajassa. Negatiiviset terveysvaikutukset tulevat takuuvarmasti pienellä viiveellä. Impotenssi kolmekymppisellä on harmittomammasta päästä. Mutta jotkut tienaavat ilmiöllä miljoonia. Urheiluautot ja kultaiset käädyt yhdistettynä muuhun luxuselämään innoittavat nuoria niin tyttöjä kuin poikiakin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaskunto on välttämätöntä liikuntakyvyn kannalta varsinkin vanhempana.

Vierailija
2/11 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihaskunto on välttämätöntä liikuntakyvyn kannalta varsinkin vanhempana.

Kysymyksessä taitaa olla ihan eri asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki treenaa samoista syistä, nuoretkaan. Ikävää jos kuntotreeni(kin) bimboutetaan pinnalliseksi, tuohon ei tarvitse liittyä mitään turhamaista. 

Vierailija
4/11 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, näkyy ehkä somessa ja jollain trendisaleilla, tavallista ja enimmäkseen keski-ikäistä porukkaahan tuolla näkyy. 🏋🏻‍

Vierailija
5/11 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, näkyy ehkä somessa ja jollain trendisaleilla, tavallista ja enimmäkseen keski-ikäistä porukkaahan tuolla näkyy. 🏋🏻‍

Keski-ikäiset eivät ole buumin kohderyhmää. Tavalliset salit menevät konkurssiin. Voluumi ei riitä. Kävijöiden kesätauot ja joulutauot syövät katteen.

Vierailija
6/11 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut kuntosalia 20 vuotta ja aika vähän noita pullistelijoita tai pyllistelijöitä on samalle salille eksynyt. 

M39

Vierailija
7/11 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kanavaa sä aaaaaaaapeeee seuraat? Itse oon käynyt salilla vuodesta 1994. En tunnista väitteitäsi. 

Vierailija
8/11 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ap näkee kuvailemiaan asioita? Viiraako?

Vierailija
9/11 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu haluaa edes olla kuntosaleilla? Hiki haisee, rauta kolisee, musiikki pauhaa, laitteet näyttävät kuin kidutuskammiosta ja lisäksi nämä pyllistelijät. Hyi!

Vierailija
10/11 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ap näkee kuvailemiaan asioita? Viiraako?

Ilmiö ei tietenkään koske Forssan työväenyhdistyksen ystävyystalon kuntosalia. Mutta se, että viiraako päässäni on kyllä psykiatrin arvioitava.

Vierailija
11/11 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen harrastanut kuntosalia 20 vuotta ja aika vähän noita pullistelijoita tai pyllistelijöitä on samalle salille eksynyt. 

M39

Olen aina hiffannut että tämäkin on media-rinnakkaistodellisuuden paisuttama ilmiö. Harvassa ovat makkarankuoriaan esittelevät somebimbotyrkyt selfiekännyköineen kun astuu ovesta ulos. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme