Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?
Oliko hän jo silloin suosittu kavereiden keskuudessa?
Kommentit (2282)
Samassa koulussa ylemmällä luokalla oli Sara Chafak, oli todella kaunis. Liikuskeli lähes aina yksin, vaikutti syvälliseltä tyypiltä omiin silmiin.
Pirita Hagman ala-asteella samalla luokalla. Kiva tyttö kaikille.
Paraolympialaisten mitalisti Matti Suurhamari oli vuotta alemmalla luokalla ja lainasi minulle kerran suksia koulun hiihtokilpailussa
Samalla luokalla en ole ollut, mutta muutamaa nykyjulkkista olen opettanut. Osa ihan kivoja tyyppejä kouluaikoina ja joukossa sellainenkin, etten ikinä olisi uskonut päätyvän julkisuuteen.
Jokaisella meistä on oma porukka, mihin koemme kuuluvamme - muita kohtaan osoitamme tai ainakin pitäisi osoittaa hyviä käytöstapoja- Jos on kaikkien kaveri, ei ole kenenkään kaveri.
Peltsi, siis tämä juontaja-toimittaja. Hän lintsaili aika paljon, joten ei kovin usein nähty. Ihan mukava hän oli, mutta tosiaan ei mikään ruudinkeksijä, ja aika erilaliset intressit meillä oli jo tuolloin.
Hiihtäjä Ristomatti Hakola. Ihan mukava ja sosiaalinen, ei nyt mikään luokan pelle missään nimessä mutta sellainen supliikki vitsiniekka osasi olla jo silloin :D
Sanna Kiiskin kanssa Kotkassa. Oli silloin jo todella ylpeä ja halusi olla aina esillä.
Vierailija kirjoitti:
Pakko kysyä, millainen johanna kurkela on oikeasti
luonnossa? Onko niin eteerinen ja ihmettelevä kuin antaa ymmärtää?
Johanna Kurkela on oikeasti kaunis ja suloinen ja valtavan hyväkäytöksinen ja helposti lähestyttävä. Ei todellakaan mikään diiva. Minusta hänessä on jotain keijukaismaista. Hän on käynyt työpaikallani vetämässä laulukeikan. Kaiken kukkuraksi 100% ammattilainen.
Risto Kaskilahti, Hannu Pulkkinen ja Anna-Mari Kähärä. Monet hauskat hetket vietimme kouluaikoina.
Lotharin kanssa samassa koulussa. Oli aika hulivili.
Vierailija kirjoitti:
Diandra Flores oli rinnakkaisluokalla ja kaverin kaveri. Itse en häntä tunne.
Idols-julkisuuden aikaan muistan että hänellä kihahti pissit hattuun. Käyttäytyi Hyvinkään Amarillon yökerhossa kuin maailmanomistaja.
Dianra ei ole koulukaverini, mutta olen ollut kerran tekemisissä Hänen kanssa. Olen samaa mieltä, että Hän on todella itseään täynnä oleva nainen. Antaa julkisuuteen kuvan mukavasta naisesta, mutta on kaikkea muuta kuin mukava.
Vierailija kirjoitti:
Mika Muranen, oli yksinkertainen ja hieman jälkeenjäänyt .
Joku on kertonut, että kärsi pakko-oireista.
Saiko kilareita jo silloin?
Täällä saadaan kirjoittaa porukasta nimellä ja minun kirjoitustani ei hyväksytä, vaikkei yhtään nimeä ole mainittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna Abreu. Hän oli todella lyhyt (huomiota herättävän lyhyt) koko peruskouluiän. Luokkansa lyhyin oppilas ja todennäköisesti koko koulun lyhyin oppilas.
En tiedä, onko Abreu vielä aikuisenakaan kasvanut yli 150-senttiseksi. Minä järkyttyisin, jos hän kävelisi vastaan uimarannalla (ilman kenkiä) ja katsoisi minua silmiin samalla tasolla. Olen aina katsonut häntä alaspäin - siis noin 25 senttiä alaspäin - enkä usko, että hän koki mitään "kasvupyrähdystä" sen jälkeen, kuin lopetti peruskoulun.
Voisin kertoa monet juorut (tositarinat) Anna Abreusta, mutta taidan pitää salaisuuden itselläni. Tai myydä ne roskalehdille.
Taidat olla sitten itse todella pitkä? Tänä päivänä Anna on päälle 153 cm. Lyhyt joo, mutta aika moni nainen on 155-160 cm välillä. Tuntuu ettei pidempiä naisia ole enää ihan yhtä paljon kuin joskus ennen.
Harva noin lyhyt, eikä siinä mitään. Oletko mies kun kommentoit noin. Ei pidä siis paikkaansa. Tai ehkä alueellasi pituuskasvu poikkeamaa. Pohjoisemmassa sellaisia alueita. Keskipituus Suomessa 165. Etelä-euroopassa 160, Aasiassa niiden alle.
Marianne Kiukkonen palasi vaihto-oppilasvuotensa jälkeen lukioon meidän luokalle. Oli ääressä ja menossa aina etujoukossa. Ei silti pahaa sanottavaa.
Kokeillaan vielä kerran, kun kahta viestiäni ei hyväksytty.
Rinnakkaisluokalla ja samassa englanninryhmässä olivat yläasteella Miss FarkkuSuomen ensimmäinen perintöprinsessa ja eräs, jo edesmennyt r*iskaajam*rhaaja, joka oli esillä Alibissa ja vakuutteli syyttömyyttään M*rhainfossa vuosikaudet.
Samalla luokalla ylä asteella oli eräs, jonka nimi oli Hovimäen lopputeksteissä, tosin cateringina. Sitten oli samalla luokalla eräs valokuvauksen tosiammattilainen, joka oli koulussa ala-asteella ihan mukava kaveri, mutta yläasteella oikea p*skiainen, l*ntsari ja h*väksikäyttäjä, mutta kun oli paremmasta perheestä ja nättipoika, niin tytöt ja naisopettajat olivat lääpällään ja tämä sai anteeksi monta asiaa, joista tavallinen, p*halleh*iseva, p*ttunokkainen p*llinaama olisi saanut seurauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna Abreu. Hän oli todella lyhyt (huomiota herättävän lyhyt) koko peruskouluiän. Luokkansa lyhyin oppilas ja todennäköisesti koko koulun lyhyin oppilas.
En tiedä, onko Abreu vielä aikuisenakaan kasvanut yli 150-senttiseksi. Minä järkyttyisin, jos hän kävelisi vastaan uimarannalla (ilman kenkiä) ja katsoisi minua silmiin samalla tasolla. Olen aina katsonut häntä alaspäin - siis noin 25 senttiä alaspäin - enkä usko, että hän koki mitään "kasvupyrähdystä" sen jälkeen, kuin lopetti peruskoulun.
Voisin kertoa monet juorut (tositarinat) Anna Abreusta, mutta taidan pitää salaisuuden itselläni. Tai myydä ne roskalehdille.
Taidat olla sitten itse todella pitkä? Tänä päivänä Anna on päälle 153 cm. Lyhyt joo, mutta aika moni nainen on 155-160 cm välillä. Tuntuu ettei pidempiä naisia ole enää ihan yhtä paljon kuin joskus ennen.
Harva noin lyhyt, eikä siinä mitään. Oletko mies kun kommentoit noin. Ei pidä siis paikkaansa. Tai ehkä alueellasi pituuskasvu poikkeamaa. Pohjoisemmassa sellaisia alueita. Keskipituus Suomessa 165. Etelä-euroopassa 160, Aasiassa niiden alle.
Onhan 153 jotakin 13 senttiä alle suomalaisen naisen keskipituuteen eli vastaava kuin reilusti alle 170 senttinen mies, joka on surkein ja halveksutuin olio palstalla.
Boscon urheilijasisarukset oli samassa koulussa. Vaikuttivat mielestäni mukavilta ja herttaisilta.
Toivottavasti on oppinut tekemisistään aika paskat jäljet jätti jokuseen ja vaikuttaa elämään edelleen...