Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?
Oliko hän jo silloin suosittu kavereiden keskuudessa?
Kommentit (2176)
Johanna Tukianen rinnakkaisluokalla ylä-asteella. Oli kaunis jo silloin. Ja suosittu.
Mulla menee heikosti, mutta samassa koulussa on ollut tanssikengät-Mami. Sitäkään en ite tiennyt, joku sanoi ja sanoi vielä että mistä on kuuluisa.
melba kirjoitti:
Jere Lehtinen - kaipa oli poikien keskuudessa ihan suosittu. Me tytöt keskityttiin kuolaamaan yhtä rauhallisempaa poikaa :D
Kuinka Jere Lehtisestä enää kukaan voi olla rauhallisempi?
Tangokuningas Jouni Kerosen. Hänen siskonsa, joka myös keikkailee, oli rinnakkaisluokalla.
Petri Laaksonen pääsi keväällä yo:ksi ja menin samana syksynä yläasteelle. Eli samassa koulussa, mutta vähän eri aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee heikosti, mutta samassa koulussa on ollut tanssikengät-Mami. Sitäkään en ite tiennyt, joku sanoi ja sanoi vielä että mistä on kuuluisa.
Työkaveri oli niillä hoidossa.
Fingerpori-elokuvan Jorma, joka pullottaa housuissa, oli tuttu jo ennen kuin tuli samalle luokalle.
Muumimamman kanssa oltiin aikanaan samalla luokalla. Oli koulun yksi suosituimmista tytöistä. Mutta siitä on aikaa 30 vuotta... tai muumimamman kohdalla voi puhua 30 kiloa sitten :D Oli kyllä ihan nätti tyttö aikanaan. Paljon timmimpi ja aika vahva meikki oli kyllä aina kasvoilla. Sitä ei moni tiedä, mutta muumimmahan seurusteli aikanaan Hemulin kanssa. Ja onhan siitä huhujakin ollut, että muumipeikon oikea isä olisi Hemuli. Sittenhän muumipeikon nimi pitäisi muuttaa HemuliPeikoksi.
Toimittaja Totti Toivonen ja missiemo Sunneva Sjögren. Ei jäänyt kovin hyvää kuvaa kummastakaan. Totti taisi olla vähän sellainen yksinäinen susi, jolla oli suuret luulot itsestään. Sunnevalla tuntui olevan hyvin terävä kieli sekä kyynärpäät. Mutta silloin he olivat lapsia/nuoria ja nyt aikuisia enkä tunne heitä aikuisiältä, joten en mitenkään voi arvioida sitä, millaisia he ovat nykyään.
Heikki Silvennoinen oli pari luokkaa ylempänä.
Juha Miedon pojan poika ylemmällä luokalla. Mukava poika jo silloin:)
Heli Palsanmäki on ollut mun isoveljen kanssa samalla luokalla.
Sanna Marin oli ala-asteella. Mulla oli sellainen kuva että oli ihan suosittu silloin, enkä huomannut mitään kiusaamista. Vaikka kyllä siellä koulussa liikkui sellainen villi huhu että Sannan äiti on lesbo.
Vierailija kirjoitti:
Yläasteella oli radiojuontaja Tuija Pehkonen. Iloinen ja sosiaalinen, mutta ehkä hieman höpsö ja tärkeilevä.
Opettajana oli Immo Kuutsa. Ihan mukava, ei ollut painostava tms.
Myös opettajana Sari Essayan äiti, ihan mukava. Sukunimi kirjotettu väärin
Tuosta ensimmäisestä joillakin on hieman erilaisia muistoja 🙄 Piti itseään ehkä parempana kuin jotkut muut. Kulki muotivaatteissa, joihin monellakaan perheellä ei ollut varaa. Kuulemani mukaan puhui lässyttämällä opettajille (mielistely?)
Kuutsa oli ehkä ihan ok, mutta opettamansa asiat ei ehkä olleet olennaisimpia. Siis jätti tunneiltaan syrjään tärkeät jutut ja saattoi itsestään selvyyksistä jauhaa.
Ja nämä vain omia mielikuvia
Samuli Putro 12 vuotta mun kans samalla luokalla. No ihan normisuosittu.
Pete Latun (Salkkarit) kanssa olin lukiossa samalla luokalla. Se oli lukioon tullessaan tosi nuoren näköinen laiha poika, tukka kerätty ponnarille pään päälle suihkulähteeksi ja pyöreät silmälasit. Se alkoi heti kertoa, että isosisko on käynyt saman koulun.
Petellä on oikeasti kaksiosainen nimi. Hän oli kivan ja itsevarman oloinen ja siksi varmaan oli eräiden tosi kauniiden ja hyvin pienikokoisten tyttöjen suosiossa.
Keskisen Olli oli samalla luokkaa koulussa, joskus vuonna nolla. Oli ihan mukava, mitä muistan enää kouluaikoja. Opa tunnetaan paremmin Kummeleiden Eero Kakkona.
Darude. Todella veemäinen tyyppi.
Heikki Kinnusen, naurava ja laulava nappisilmä silloin.
Vierailija kirjoitti:
En samalla luokalla, mutta rinnakkaisella oli Ivan Puopolo, Stradan juontaja. Oli tosi mukava ja ulospäinsuuntautunut jo kouluaikoina. Samassa koulussa oli myös Voicessa menestynyt Mikko Herranen.
Rantakylässä!
Martti Suosalon kanssa! Oli mukava ja hyvinkasvatettu poika! Ei mikään öykkäri eikä ylimielinen!
Englantilainen koulu :)
Voin hyvin kuvitella, Ilkkakin jossain Tallinnaan liittyvässä jutussa totesi vaimonsa olevan himoshoppaaja.Ja tytär näyttää olevan samaan pröystäilyyn taipuvainen (opetettu?); 12-vuotiaana YSL:n käsilaukku, meikit ei myöskään ole mitään nuorten meikkejä... Vaikuttaa kovin itsetietoiselta ja kaiken haluamansa saavalta.