Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?
Oliko hän jo silloin suosittu kavereiden keskuudessa?
Kommentit (2176)
Isäni on ollut Matin ja Tepon koulukavereita.
Appendix- Mika Borgersen, Olli Lindholm, Pertti Neumann, Mamban Tero Vaara...
Ville Haapasalon isä on ollut omien vanhempieni työkaveri.
Elastinen, Roman Rotenberg ja Vappu Pimiä
Ilona Siekkisen kanssa. Oli rohkea esiintyjä ja lauleskeli koko ajan. Käytti ajalle tyypillisesti todella paljon ripsiväriä.
Jenni Vartiainen vuotta ylempänä. Kaunis, lahjakas, hyvinkäyttäytyvä, asiallinen,harkitseva,varautunut.
-aivan kuten nykyäänkin
Olavi Uusivirta teininä: kohtelias, hauska, flirttaileva hyvällä tavalla, tasa-arvoinen.
Kososen bloggaajasiskosten, eli ”julkkiksia”. Ivallisia koulukiusaajia kaikki siskokset. Siitä vaan av-mammat seuraamaan ja ihailemaan!
Vierailija kirjoitti:
Petteri Summanen vuotta ylempänä. Oli koulun hauskuuttaja ja opettajien lellikki. Oman koulun "julkkis" jo silloin, vaikkei vielä julkisuudessa silloin ollutkaan :)
Samassa lukiossa Summanen, joka oli jo silloin supersuperlahjakas, oli tosi hauska, avoin, tarkkanäköinen, toiset ihmiset huomioivat ja mieletön kyky elää ja reagoida hetkessä - Ja oivaltaa ja kommentoida ja saada tietty koko porukka repeämään -milloin naurusta, milloin mistäkin. Mutta oli sellaista herkkyyttä hänessä suhteessa toiseen ihmiseen, hän oli jotenkin surumielinenkin, täynnä lämpöä ja empatiaa, koskaan ei ollut hänen huumori ilkeää, osasi huomioida niitä koulun hiljaisia ja vetäytyviä hienotunteisesti. Oli hämmentävän monella tapaa lahjakas, Loistava retoriikka, kieliä puhui suvereenisti, vaikka kielioppi oli sinnepäin, oli liikunnallinen, taitava kirjoittaja.
Luulen, että oli vaan oikeasti todella lahjakas. Olisi varmaan voinut menestyä hyvin monella alalla. Jos olisi kouluun enemmän panostanut, niin varmasti olisi voinut tehdä hienon akateemisenkin uran. Ei ollut yhtään esiintymishakuinen ADHD-tyyppinen minäkeskeinen julkisuustyrkky, kuten monet näyttelijäntyöhön tähtäävät nykyään. Oli hänellä fokus toisessa ihmisessä.
Salkkareiden Alissan eli Johanna Puhakan ja Talen eli Emil Hallberg.
Johannasta en pitänyt, mutta nyt aikuisena tajusin että olin vaan kateellinen sille kun oli niin suosittu ja koulun kauneimpia. :D ei mun mielestä kiusannut ketään mutta oli aika tietoinen "asemastaan."
Emil oli semmonen hauskuuttaja jo silloin (tuli vähän tale mieleen), paljon pyöri ihmisiä ja varsinkin tyttöjä ympärillä. Ei hänkään mun mielestä ollut mikään kiusaaja-tyyppi.
Terkkuja Korsosta siis! :D
Laajasalon opistossa Julita Airaksinen luokalla. Takavuosien chattijuontaja joka tuli tunnetuksi myös Markus Pöyhösen tyttöystävänä. Julitalla oli pakkomielle kerätä facebook-kavereita ja kävi välitunnilla läpi kaikki oppilaat (myös ne joiden nimeä ei tiennyt ja aiemmin jutellut) ja komensi jokaista lisäämään hänet fb-kaverikseen. Eräänä koulupäivänä hän oli tolaltaan kun fb-tili oli hakkeroitu ja oli menettänyt kaikki tuhat someystäväänsä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petteri Summanen vuotta ylempänä. Oli koulun hauskuuttaja ja opettajien lellikki. Oman koulun "julkkis" jo silloin, vaikkei vielä julkisuudessa silloin ollutkaan :)
Samassa lukiossa Summanen, joka oli jo silloin supersuperlahjakas, oli tosi hauska, avoin, tarkkanäköinen, toiset ihmiset huomioivat ja mieletön kyky elää ja reagoida hetkessä - Ja oivaltaa ja kommentoida ja saada tietty koko porukka repeämään -milloin naurusta, milloin mistäkin. Mutta oli sellaista herkkyyttä hänessä suhteessa toiseen ihmiseen, hän oli jotenkin surumielinenkin, täynnä lämpöä ja empatiaa, koskaan ei ollut hänen huumori ilkeää, osasi huomioida niitä koulun hiljaisia ja vetäytyviä hienotunteisesti. Oli hämmentävän monella tapaa lahjakas, Loistava retoriikka, kieliä puhui suvereenisti, vaikka kielioppi oli sinnepäin, oli liikunnallinen, taitava kirjoittaja.
Luulen, että oli vaan oikeasti todella lahjakas. Olisi varmaan voinut menestyä hyvin monella alalla. Jos olisi kouluun enemmän panostanut, niin varmasti olisi voinut tehdä hienon akateemisenkin uran. Ei ollut yhtään esiintymishakuinen ADHD-tyyppinen minäkeskeinen julkisuustyrkky, kuten monet näyttelijäntyöhön tähtäävät nykyään. Oli hänellä fokus toisessa ihmisessä.
Kirjoitit kauniisti Petteristä. En tunne häntä, mutta silti ilahdutti kun joku kirjoittaa näin kauniisti tällä palstalla.
Mieheni yläasteella oli Mikael Gabriel. Hän oli häirikköoppilas joka varasti lapseni kummisedältä puhelimen. Miksu aukoi päätä kaikille ja sai koulussa siksi usein pataan
Pia Lambergin kanssa olin samassa lukiossa. Herttainen naapurintyttöolemus, Pialla oli todella mustasukkainen poikkis, jonka takia hän ei voinut tanssia wanhoja.
Kiira ja Petra Korpi oli mun kaa ala-asteella. Ihan tavallisia, joskus mukavia, joskus villimpiä lapsia olivat niin kuin me kaikki.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 23:20"]Anna-Leena Härkönen! Oli jo silloin TOSI pieni.
meinaatko että vain pienentynyt ajan saatossa lisää?
Eikö sitä vanhetessa pituus ala lyhentyä ja muutenkin voi kutistua.
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi sanoa, kun on niin pieni paikkakunta. Mutta yksi tunnetuimmista suomalaiasista hevimuusikoista on ollut samassa koulussa, en muista häntä kovin hyvin, kun on vähän nuorempi. Hengaili kuitenkin kaverini veljen sekä jonkin verran nuoremman serkkuni kanssa, kun oli heidän kanssaan saman ikäinen. Nyt sitten tutkimaan, ketkä ovat tosi pieniltä paikkakunnilta kotoisin. Aika moni itse asiassa.
Kannattiko sun edes kirjoittaa tänne, kun mitään et voi sanoa. Hohhoijaa.
Onko kukaan ollut samassa koulussa Teppo Nummisen tai Kiprusoffin veljesten kanssa? Ovat julkisuudessa vähän sellaisia omissa oloissaan viihtyvän oloisia eivätkä tuo itseään hirveämmin julki, olivatko koulussa samanlaisia?
Vierailija kirjoitti:
Mieheni yläasteella oli Mikael Gabriel. Hän oli häirikköoppilas joka varasti lapseni kummisedältä puhelimen. Miksu aukoi päätä kaikille ja sai koulussa siksi usein pataan
Pukinmäen koulu, siellä oli myös mm. Ville-Galle. Osa oppilaista häkeltyi kun häntä huudeltiin käytävillä "Ville-Galle!" kun ei nimi yleisimmästä päästä. Oli aika räppärilähtöinen koulu, Juno myös sieltä. Jon Korhosella oli tapana tehdä itsestään etnisemmän näköinen tyylileikittelyllä vaikka kantasuomalainen
Kalle Kuvajan. Ihan tavallinen luokan poika se oli, ehkä niiden vähän suositumpien ja menevämpien poikien joukossa. Mutta ei mitenkään erityisesti noussut esiin tai kiinnittänyt huomiota.