Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?
Oliko hän jo silloin suosittu kavereiden keskuudessa?
Kommentit (2176)
Olen opettanut erästä 90-luvun missiä. Oli muuten jo lukiolaisena upea nuori nainen, kun laittautui juhliin. Ja tosi kiva likka, ei ollut kauneus noussut päähän. ei muuten myöhemminkään.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 18:20"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 18:10"]
En kenenkään, mutta samalla luokalla oli yksi todella hämmentävä wannabe-tissimissijulkkis. Näin jälkeenpäin ajatellen huvittaa - olihan se tissien esittely ja duckface-posetus yläasteen käytävillä selvä ensiaste iltapäivälehtien iltatyttö-kuvauksiin.
Mitä olen tutuilta kuullut ja Facebookissa ohimennen nähnyt, tämä nainen on 30. ikävuoteen mennessä kiertänyt varmaan kaikki mahdolliset kauneuskilpailut - missikisakarsintojen kaiken maailman Grid Girl -kilpailujen kautta alastonkuviin - ja nyt siirtynyt fitness-kisoihin.
Onnea vaan hänelle, mutta on hämmentävää, miten elämän tärkeimmäksi sisällöksi saa kehitettyä oman kropan palvomisen. Mitään muita kouluja tämä nainen ei ole koskaan käynyt kuin mallikouluja ja tietysti sitä kuuluisaa "elämän koulua". Onneksi mies elättää.
[/quote]
Onko kyseessä turkulainen laulajaksikin itseään tyrkyttänyt suttura?
[/quote]
En tiedä, onko tämä koskaan yrittänyt laulajaksi, mutta ei ole Turusta, vaan Satakunnasta. Näitä on varmaan ympäri Suomea kuitenkin ;)
[/quote]
ihan espoolaiselta kuulostaa.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 18:36"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 18:20"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 18:10"]
En kenenkään, mutta samalla luokalla oli yksi todella hämmentävä wannabe-tissimissijulkkis. Näin jälkeenpäin ajatellen huvittaa - olihan se tissien esittely ja duckface-posetus yläasteen käytävillä selvä ensiaste iltapäivälehtien iltatyttö-kuvauksiin.
Mitä olen tutuilta kuullut ja Facebookissa ohimennen nähnyt, tämä nainen on 30. ikävuoteen mennessä kiertänyt varmaan kaikki mahdolliset kauneuskilpailut - missikisakarsintojen kaiken maailman Grid Girl -kilpailujen kautta alastonkuviin - ja nyt siirtynyt fitness-kisoihin.
Onnea vaan hänelle, mutta on hämmentävää, miten elämän tärkeimmäksi sisällöksi saa kehitettyä oman kropan palvomisen. Mitään muita kouluja tämä nainen ei ole koskaan käynyt kuin mallikouluja ja tietysti sitä kuuluisaa "elämän koulua". Onneksi mies elättää.
[/quote]
Onko kyseessä turkulainen laulajaksikin itseään tyrkyttänyt suttura?
[/quote]
En tiedä, onko tämä koskaan yrittänyt laulajaksi, mutta ei ole Turusta, vaan Satakunnasta. Näitä on varmaan ympäri Suomea kuitenkin ;)
[/quote] Porista?
[/quote]
Hitsi, ei kai me vaan ajatella samaa ihmistä... :D
[/quote]sanos etunimi:D
Sara sieppi oli samassa koulussa koko peruskoulun ajan. Varsinkin ala-asteella oli tosi mukava ja kaikkien kaveri, vaikka kaverinsa oli koulukiusaajia, ei itse sitä harrastanut.. :)
Julkkispappi Jaakko Heinimäen. Aika yllättävä uravalinta... Pakko todeta, ei ollut silloin kovin ystävällinen.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 20:42"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 18:53"]
Olen ollut koulussa, jossa oli Joonas Hytönen, Annabella Daily, Timo Hännikäinen, Lauri Nurkse, Olavi Uusivirta ja Heikki Paasonen. Eli voisin sanoa paremminkin, että arvatkaa koulu.:)
[/quote]
Kallion ilmaisutaidon lukio?
[/quote]
Juuri se.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 19:59"]Mä olin aikoinaan koulussa missä mun koulukavereita oli mm silloisen presidentin tytär, arkkipiispan poika, muutaman näyttelijän lapset, matkatoimiston johtajan (julkisuudessa hänkin) tytär. Samassa koulussa on julkkisten lapsia edelleenkin...
[/quote]
Todella "kiinnostavaa".
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 23:36"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 18:53"]Olen ollut koulussa, jossa oli Joonas Hytönen, Annabella Daily, Timo Hännikäinen, Lauri Nurkse, Olavi Uusivirta ja Heikki Paasonen. Eli voisin sanoa paremminkin, että arvatkaa koulu.:)
[/quote]
Montako vuotta sä oikein kalliossa pyörit, vai oiitko opettajana? Hytönen on syntynyt 1975 ja Olavi ja Heikki 1983, joten ei ihan täsmää. Olin näiden nuoremoien kanssa samaan aikaan Kalliossa, kuten myös Jasper Pääkkönen, Eero Ritala, Jimi Constantine (vai millä nimellä Konsta nykyään kulkeekin), Krista Kosonen, Elena Leeve ja Joonas Saartamo.
Joku kysyi millainen Olavi Uusivirta oli nuorena. Mukava, avoin ja tosi hauska poika, ei niin viileä kuin nykyään enemmän sellainen iloinen säheltäjä.
[/quote]
No mä taas en halunnut antaa sellaista vastausta, et mut vois yhdistää johonkin tiettyyn vuosikurssiin. Eli mun vastauksessa on mukana sellaisia, jotka on olleet samaan aikaan ja muita. Sen vuoksi jäi nyt kertomatta, millaisia jotkut oli koulussa. Kallion käyneenä tietysti ymmärtää, että ihan parista tyypistä tulee staroja ja on monia, jotka saattaa taas olla tuttuja jonkun tuotannon lopputeksteistä tai ihan muulta alalta kuin teatteri tai elokuvat.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 20:24"]Valtteri ja Ilari Filppula olivat samassa päiväkodissa mun kanssa ja heidän äitinsä oli siellä lastenhoitajana (tai lto:na). En muista yhtään, millaisia pojat silloin olivat tai Valtteri on mua niin monta vuotta nuorempi, että oli ihan pieni tuolloin. Heidän äitinsä oli todella mukava hoitaja ja kaikki lapset ja vanhemmat tykkäsivät hänestä.
Tuomo Ruutu ja veljensä Mikko Ruutu kävivät saman yläasteen, jota itse kävin, mutta vain Mikko taisi olla siellä samaan aikaan ja Tuomo tuli vasta, kun olin itse jo muualla lukiossa. Siskoni oli Tuomo Ruudun kanssa samaan aikaan yläasteella ja lukiossa ja samassa lukiossa oli myös Axl Smith.
[/quote]
Minä olin myös Axl Smithin kanssa samassa lukiossa, mutta Tuomo Ruutu ei sitä lukiota kyllä käynyt.
Sofia ruusila-nousiainen yläasteella, karsee eukko jo silloin ! :(
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 22:09"]
Sofia ruusila-nousiainen yläasteella, karsee eukko jo silloin ! :(
[/quote]
Kerro lisää!
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 22:51"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 22:37"][quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 22:24"]
Nyt mummo puhuu palturia, Olavi syntynyt -15, joten ensi vuonna 100 vuotta.
Mutta kyllähän se muisti heittelee jo tuossa iässä.
Olavi Virran kanssa samalla luokalla kansakoulussa. Oli hyvä lauluääni, viinaanmenevä jo tuolloin.
[/quote]
Vautsi, 88-vuotias AV-mamma taitaa olla jo jonkin sortin ennätys!
[/quote] Palveluasunnossani on nopea netti, ja minullahan ei muuta olekaan kuin aikaa :D
[/quote]
Ihana!!!! Surffaileva mummo!!! ♡♡♡
[/quote]
Karoliina Blackburn
Oli vuotta ylempänä lukiossa, itseriittoinen diiva. Muistan veemäisenä tyyppinä. Vanhojen päivänä löi raipalla meitä mokuja ja nauroi ivallisesti. ( Kaikkea sitä kanssa muistaa )
Valtteri Bottas ja Temptation Island Sammy tulee ekana mieleen :D Liikuttiin samassa porukassa ja käytiin samaa yläastetta, aika hulivilipoikia olivat. Myös Idolsista tuttu Ilpo Kaikkonen kävi samaista yläastetta ja on saman ikäinen. Taitaa muitakin julkkuja olla, mutta nyt vaan ei tule mieleen.
Piritta Hagman (Hannula). Oli sellainen kiltti tyttö. Nätti kuin mikä jo silloin, en muista nähneeni hänellä meikkiä yläasteen aikana koulussa koskaan. Liikkui omassa tyttöporukassaan, kaikki pukeutuneina Porin Nuorisopuhallinorkesterin vihreisiin kansitakkeihin. Fiksu ja ystävällinen.
Mä olin aikoinaan koulussa missä mun koulukavereita oli mm silloisen presidentin tytär, arkkipiispan poika, muutaman näyttelijän lapset, matkatoimiston johtajan (julkisuudessa hänkin) tytär. Samassa koulussa on julkkisten lapsia edelleenkin...