Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?

Vierailija
12.06.2014 |

Oliko hän jo silloin suosittu kavereiden keskuudessa?

Kommentit (2357)

Vierailija
2301/2357 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merja Ylä-panttila. 

Kauhee karkeeääninen huuhkaja jo lukiossa. Ei ollut pidetty henkilö.

Minäkin kuulin ääntään vuosia.

Aivan hirveä ääliö. Ei ollut pidetty henkilö. 

Minäminäminäminäminä....Hirveä ääni.

julkisuushakuisen oloinen akka aina ollut

Vierailija
2302/2357 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulukiusaaja se ainakin mun aikana oli.

Iiro pakarinen siis.

Kuka kendoilija EI ole koulukiusaaja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2303/2357 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano paikkakuntaa ja sitä, kuka on kyseessä. Kauan sitten telkkarissa esiintyi muutamassa tosi-tv -ohjelmassa mies, joka väitti että häntä kiusattiin h*mouden ja herkkyyden takia ja hänellä ei ollut yhtään ystävää. Hän oli itse pahimman luokan koulukiusaaja ja ärsytti tahallaan opettajia. Oli myös suosittu tyttöjen keskuudessa. Oli varmasti herkkä ja hänkin sai osansa kiusaamisesta, mutta meni maku koko ihmisestä. Haukkui minuakin aivan hirveillä haukkumasanoilla.

Ja ei, kyseessä ei ole Niko Saarinen.

Vierailija
2304/2357 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulukiusaaja se ainakin mun aikana oli.

Iiro pakarinen siis.

Kuka kendoilija EI ole koulukiusaaja?

Kendoilija? Yksi luokkakaveri harrasti kendoa, ja ei se ollut muuten kuin tylsä nörtti joka ei kiusannut ketään. Eipä meidän luokalla muutenkaan ollut kiusaajia. 

Vierailija
2305/2357 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin Kari Uotilan kanssa rippikoululeirillä, Pertunmaalla.

Outoa, kuinkahan hän sinne eksyi?

Aikanaan autoillessa piti suunnistaa karttakirjojen avulla. Eikä tuo kaikilta onnistunut. 

Vierailija
2306/2357 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisit sarjan poliisin kanssa.

Vierailija
2307/2357 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inka Henelius 

Vierailija
2308/2357 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin mannerheimin kanssa samalla ala-astella. Tosi retee tyyppi ja pidin hänestä. Mutta hän oli myös äikän open lellikki vaikka ei osannu kunnolla suomea.

Vierailija
2309/2357 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin mannerheimin kanssa samalla ala-astella. Tosi retee tyyppi ja pidin hänestä. Mutta hän oli myös äikän open lellikki vaikka ei osannu kunnolla suomea.

Vanhaa & väsynyttä läppää...

Vierailija
2310/2357 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikki Kinnusen ja Peklka Tiilikaisen. Olivat rinnakkaisluokalla, molemmat eellä, t ykä -83

Vierailija
2311/2357 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ministeri Häkkänen. Vaikutti silloin jo pikku poliitikoilta.

Huokuiko jo silloin karisma hänessä?

Vierailija
2312/2357 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitra Kaislaranta, Tiia Erämeri. Molemmat kuuluivat samaan jengiin johon ei muilla ollut asiaa. Katsoivat nyrpeästi meitä muita jotka emme heidän kaveripiiriinsä kuuluneet. Olin siis lukiossa rinnakkaisluokalla. Niin ja Suvi Teräsniska oli pari vuotta ylemmällä luokalla. Käveli minuun pahki koulun kahviossa eikä pahoitellut sanaakaan. Sama homma kuin Mitran ja Tiian kanssa.

Puhut parturia. Mitra on syntynyt 1992. Kun hän oli lukiossa, oltiin jo vuosia aiemmin siirrytty luokattomiin lukioihin.

Vierailija
2313/2357 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-urheilija Miika Takkula oli rinnakkaisluokalla. Pekka Piippo oli myös, jonkinlainen julkinen lentopallosälli lienee. Saatti olla yläasteen pisin poikanen

Vierailija
2314/2357 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liisa Tavi oli rinnakkaisluokalla.

Vierailija
2315/2357 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikki Kinnusen ja Peklka Tiilikaisen. Olivat rinnakkaisluokalla, molemmat eellä, t ykä -83

Nuo Pekka ja Heikki julkkisten täysikaimoja siis. Lukioaikana kerrain jollain tunnilla Riitta Väisänen nuorempi käväisi jotain jatko-oppiahjoa esittelemässä oppitunnin lomassa

Vierailija
2316/2357 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markku Aro (Puputti) samalla tai rinnakkaisluokalla Treen Raholan kansakoulussa v. 1957. Juhani Evilä, Tommin isä; jouduin juoksemaan 60:ä metriä hänen parinaan, heh. Kaiketi vain teeveestä tuttu semijulkkis?

Vierailija
2317/2357 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitra Kaislaranta, Tiia Erämeri. Molemmat kuuluivat samaan jengiin johon ei muilla ollut asiaa. Katsoivat nyrpeästi meitä muita jotka emme heidän kaveripiiriinsä kuuluneet. Olin siis lukiossa rinnakkaisluokalla. Niin ja Suvi Teräsniska oli pari vuotta ylemmällä luokalla. Käveli minuun pahki koulun kahviossa eikä pahoitellut sanaakaan. Sama homma kuin Mitran ja Tiian kanssa.

Puhut parturia. Mitra on syntynyt 1992. Kun hän oli lukiossa, oltiin jo vuosia aiemmin siirrytty luokattomiin lukioihin.

Omat lapset syntyi 90-luvun alkuvuosina. Kyllä heillä oli lukiossa omat luokat, joten kyseessä lienee ollut eri tavat eri paikkakunnilla.

Vierailija
2318/2357 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokallani oli ehkä erään sarjamurhaajan jonkinlainen sukulainen, ainakin sukunimi sama ja kotiseutu myös. Ei tullut kysyttyä ovatko sukua. En edes sielloin wikipediattomana aikana tiennyt mitään tuosta pahasta sällistä

Vierailija
2319/2357 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saimi Hoyer Oriveden opistossa. 

Vierailija
2320/2357 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhani Launis. SLMT vuosiluokka 1991.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme