Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?
Kommentit (2282)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
samalla luokalla: johanna kurkela, jarkko ruutu, eijariitta korhola
rinnakkaisluokalla seppo hovi
Unohdit kertoa, että C. G. E. Mannerheim oli kanssasi samassa esikoulussa.
Nää vittuilijat voisivat lukea otsikon. Missään ei ole sääntöä etteikö voisi olla ollut eri aikana. Menkää muualle ilkeilemään.
Vierailija kirjoitti:
Janni Hussi oli vuotta ylemmällä luokalla. Oli suosittu ja ihan uskomattoman kaunis jo silloin 16-vuotiaana :)
Kuusankoskella?
Martina Aitolehti, Reino Nordin ja Timo R Stewart. Martina ja Reino kävi sellasta tarkkiksen tapasta. Timo tietty lukiota.
Venla Kumpuoja oli rinnakkaisluokalla, Riku Tiilimäki vuoden tai kaksi alemmalla.
Ei meidän koulussa ollu kuin normaaleja ihmisiä. Mistä sinne julkkiksia olisi edes päässyt. Eikö tuo ole enemmän ilmiö noissa isommissa kaupungeissa, joissa ihmisiäkin on niin perhanasti.
J. K. Paasikivi samaan aikaan aliupseerikoulussa. Siis Joakim Kusti P, pojan pojanpoika.
Yksi Playboyn keskiaukeamatyttö on ollut samalla luokalla ekaluokalta lähtien.
Mitä mä voitan?
Monenkin julkkiksen, ja kyseessä ei ole mikään suuren kaupungin koulu.
On missiä, on näyttelijää, on iskelmä- ja oopperalaulajaa, on iskelmäsäveltäjää, on teatteri- ja tv-ohjaajaa, on kuvataiteilijaa - joo, ja mä itte. Sosiaalisuuden suhteen, kyllä nuo kaikki mitä mä oon siellä koulua käydessä nähnyt, hyvin ihmisten kanssa toimeen tulivat. Kaveruussuhteista en tietenkään mitään sen parempaa pysty sanomaan, kun en ole itse jokaisen kanssa läheisesti tekemisissä ollut. Ja moni oli myös tai ainakin vaikutti olevan opettajien suosiossa, totta kai, kun kerran sosiaalisia ja taitavia olivat.
Siinähän niitä. NImiä en ala luettelemaan, ettei mun koulunkäyntipaikkakunta paljastu... rupeette vielä utelemaan.
Elviksen kanssa oltiin yhdessä Tupelon ala-asteella. Ei kuitenkaan vielä silloin elvistellyt.
John Eghart, Wilhelm von Douce ja Fauntleroy Gimmelschwartrs. Gimmelschwharts. Gimmelsharts. joku todella typerä heppu kuitenkin
Vierailija kirjoitti:
Olin Kari Uotilan kanssa rippikoululeirillä, Pertunmaalla.
Outoa, kuinkahan hän sinne eksyi?
Taiteilijoista Albert Edelfelt, presidentistä P E Svinhufvud, kirjailijoista Jörn Donner, IT-guruista Linus Torvalds ja muusikoista Linda Lampenius.
Olin samalla luokalla Hysni Ymerin kanssa ja Reijo Paananen oli kanssa
Lukiossa rinnakkaisluokilla Maria Nordin ja Julia Tukiainen.
Maria oli pinnallinen ja yksinkertaisen oloinen "Eiran porvari", Julia ihan herttainen, alkoholi maistui mutta koulun käynti ei niinkään.
Sirpa Selänne,Aku Louhimies,Petri Liski.Samoissa porukoissa pyörittiin,kivoja ihmisiä kaikki.
Tapani Kansan yhtyeen haitaristi ja urut Risto Lihr. Risto oli nuorena jannuna Tapsaa säestämässä USAn kiertueella.
Siitä se sitten lähti keikkailukin. Ristolla oli tekemätön paikka yhdistää keikat ja perhe elämä, sikssi lopetti Kansan yhtyeessä soittamisen.
Riston kanssa olimme samaan aikaan kansalaiskoulussa ja samoin intissä Kouvolassa. Kylläkin eri komppanioissa.
Siellä Ristolla oli illat "vapaat", kun oli soittamassa upseerikerholla :)
Heh