Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettämisestä, kertoa vai ei?!

Vierailija
12.02.2008 |

Ystävälläni on suhde naimisissa olevaan mieheen. Ystäväni on myös naimisissa, joskin suhde on ollut kriisissä jo pitkään.

Salasuhde on jatkunut jo useita kuukausia ja ystäväni on hyvin avoimesti tilittänyt sen koukeroita minulle. Suhde on hyvin tyypillinen, kun salakamu pitää etäisyyttä niin oma mies tuntuu hyvälle ja sitten kun salakamu ottaa yhteyttä niin nainen on ihan myyty. Mies osaa taitavasti vedota naisen tunteisiin kehumalla tätä estottomasti.

Miehen mielestä on ihan ookoo, että on useampi suhde kerrallaan meneillään. Hänellä menee kuulemma avioliitossaan ihan hyvin, mutta hän nyt on vain täydellisen ihastunut ystävääni.

Minua on alusta lähtien tökkinyt tämä salasekoilu. En halua loukata ystävääni sanomalla, että en enää halua kuulla mitä tapahtuu. Olen ainoa jolle hän voi puhua ja ymmärtääkseni tilanne on hankala myös hänelle. Itse pienen lapsen äitinä paheksun suuresti sitä, että mies voi tehdä noin omalle vaimolleen ja omalle perheelleen, jota kuulemma suuresti rakastaa ja arvostaa. Ihmeellinen tapa osoittaa arvostusta?!?!

Olen alusta lähtien ollut sitä mieltä, että jos minun mieheni tekisi moista niin toivoisin, että jollakulla olisi munaa tulla minulle kertomaan.

Kertoisitko sinä miehen vaimolle?? Ystäväni mies tietää, mutta luulee, että suhde on jo ohi.

Tämä varmasti kuuluu tuonne parisuhde ja perhe aiheen alle, mutta luulen, että tällä palstalla saan enemmän keskustelua. Kommentteja kiitos!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen riistäjä. Kaikki ei elä samalla tavalla.

Jos nuo kaksi ihmistä pitävät parisuhteensa toimivana satunnaisella seksillä keskenään niin, hyvä heille. Turha tässä on alkaa mitään perheitä rikkoa

Vierailija
22/23 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentteja toivoin ja niitä olen saanut. Kiitos.

Suurin osa on sitä mieltä, että minun pitää unohtaa koko asia. Minun ei ainakaan pidä kertoa kenellekään. Näin on varmasti kaikkein helponta. Joku sanoi, että en olisi saanut kertoa edes omalle miehelleni. Sekin on jo ystäväni luottamuksen pettämistä. Näin varmasti onkin, mutta kukaan muu kuin minä ei tiedä miten iso asia tämä on minulle ollut

Tämä on aika iso asia, koska tunnen kaikki asiaan osalliset. Olen sanonut ystävälleni, että en perheellisenä ihmisenä hyväksy hänen puuhiaan, enkä halua kuulla yksityiskohtia. Hän ei ole suuttunut, mutta ei myöskään ole lopettanut.

Koska olemme ystäviä, ainakin jollakin tasolla, niin pitääkö teidän mielestänne minun loputtomiin kuunnella hänen seksijuttujaan toisen miehen kanssa, kuinka toinen mies on upea rakastaja, hyvä suutelija yms. Olen sanonut, että en halua kuulla, mutta hän silti kertoo. Vaikea on luuriakaan korvaan lyödä tai heittää häntä ulos, jos hän on käymässä?? Oma mies on kuulemma surkeaa keskitasoa..

Minun varmasti pitäisi hankkia se oma elämä ja that´s it.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

munkin mielestä sitä varten, että ne koettaa neuvoa, eikä puukottaa selkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi