Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meikkaatko kotiäiti?

Vierailija
12.02.2008 |

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on ihan kotipäivä niin ei tule aina meikattua. Tykkään kyllä siitä, että minulla on kaunis meikki ja hiukset huolella laitettu. Eli musta löytyy sekä arkinen meikitön lökärimamma että meikattuna ja hiukset upeasti laitettuna kulkeva mamma.

Sitä en kyllä ymmärrä, miten toisten meikki tai meikittömyys ärsyttää. Minä en ole meikattunakaan mikään huippumalli, mutta nautin siitä huolitellusta olosta silti. Ja välillä nautin siitä että vaan olen tukka ponnarilla lökäpöksyissä.

Vierailija
42/49 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukamas solvannu? Itse en moista muista, luin vielä koko ketjunkin enkä löytänyt yhtään. Ei kai se ole solvaamista jos kertoo omistavansa pitkät, mustat ripset? Valaiskaa! T: luonnonkaunis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoita täysvarustusta...itselläni normaali kotiäitimeikki ;) on kevyt meikkivoide, ohut rajaus ja hieman ripsiväriä. kevyt sipaisu poskipunaa mahdollisesti ja huulikiiltoa.

olen kasvonpiirteiltäni ihan nätti ja silmät ovat luonnostaan tummat. silti ihoni ei ole virheetön ja kevyt meikkivoide korjaa sen asian. katsekin on jotenkin pirteämpi, kun laittaa kevyen sipaisun sitä ripsiväriä ja ohuen rajauksen...kukin tavallaan.

Vierailija
44/49 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtiessä laitan hieman meikkiä.

Mitä sitä turhaan kotona neljän seinän sisällä meikkaamaan.

Eri asia on jos lähden sit iltaa viettää tms. niin sit laitan kaikki " systeemit" .

Antaa ihon hengittää.. :)

Vierailija
45/49 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikata useammin koska olen sillä lailla huomattavasti nätimpi, keskivärinen kuin olen.

Mielestäni suomalaisten naisten ulkomuoto on usein niin väritön ja hailea että meikki todella piristää! Eri asia nuo etelän naiset joilla tummat silmät ja pitkät ripset jo luonnostaan!

Vierailija
46/49 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsaria, kajalia, kulmakarvat ja huulikiiltoa ihan kotioloissakin kevyesti sipaistuna.

Vierailija
47/49 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä ja miten " luonnonkaunis" on solvannut?

Vierailija
48/49 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta äiti kuitenkin. Meikkaan aina kun olen menossa jonnekin muualle kuin olla vain kotona.

En ole mikään luonnonkaunis tyyppi, mutta meikkaamalla minusta saa ihan nätin. Meikkivoide, peitepuikko, tummien silmänalusten peitto ja silmäluomivoide ovat käytössä. Päälle kevyesti irtopuuteriaa. Lisäksi värä kulmiin, luomile, poskiin ja huuliin kiilto.

Ja mulle on ihan sama, mitä joku ajattelee meikkaamisestani. Ajatelkoot ihan mitä lystää.

Vierailija
49/49 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa hiekkalaatikolle ja lähikauppaan. Olen aina tykännyt meikata, ja arkimeikin tekoon ei mulla kauan mene. Mitään sotamaalausta en sentää laita. Tykkään myös että hiukset ovat nätisti, tai no, ainakin niiden pitää olla puhtaat.

Mä olen kyllä vähän turhamainen, mitä sitä kiistämään. Mutta koska mä en tällä ketään vahingoita, niin mitä sitten vaikka turhamaisuus tulee esiin meikeissä ja vaatteissa päivittäin.