Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meikkaatko kotiäiti?

Vierailija
12.02.2008 |

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kuvittelua jos tuntee itsensä kauniiksi kun kasvoissa on meikki ja hiukset kivasti. kyllä itse laittaudun joka päivä ja tunnen oloni hyväksi. Sisältä lähtee hyvä olo mutta kyllä sen saa maksimoitua sillä että sipaisee poskipunaa ja ripsaria.

Vierailija
22/49 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että oma oloni on ihan eri, kun viitsin laittaa tukan ja perusmeikin joka aamu. Siihen ei mene kuin 5 min. ja jos en sitä tee, olo on jotenkin väsynyt nahjus koko päivän!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hih, ei tarvitse säälittää, ei niillä maalia ole vaan meikkiä. Meikin tarkoitus on ehostaa omia parhaita puolia ja häivyttää heikompia puolia. Maailman kauneinkin nainen näyttää kauniimmlata oikein ehostettuna. Ja kevyt ehostus ei suinkaan ole sama asia kuin " pakkelointi" . Kokeilisit joskus, voisit muuttua vähän iloisemmaksi, samoin ympäristösi;)

Vierailija
24/49 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin tällöin vedän vielä ripsivärin.

ennen meikkasin joka päivä, vapaapäivinäkin.

Vierailija
25/49 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka et tiedä että luonnonkauniitakin naisia on. Itse olen yksi heistä. Koita kestää.

Vierailija
26/49 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan päivittäin. kuuluu normaaleihin päivärutiineihin!

Vierailija
27/49 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ei tarvitse.

Säälittää nää itseään pakkeloivat mammat, jotka oikeesti kuvittelee, että nainen on kaunis ja huoliteltu, kun on maalia naamassa!

nainen on kaunis täysin meikittä.

Vierailija
28/49 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kotiäitiyden monista eduista on se, että kotona tavallisina päivinä ei tarvitse meikata. Säästyy luonto, kukkaro ja iho. Jokainen tekee sitä mistä nauttii ja minkä kokee tärkeäksi omalle hyvinvoinnilleen. Mutta se on kyllä paksua että haukutaan meikittömiä kotiäitejä rumiksi. Ylipäätään vierastan ulkoa tulevia turhia tarpeita. Live and let live!

Vierailija
29/49 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole vielä tavannut tällaista luonnonkaunista ihmistä, joka ei näyttäisi paremmalta KEVYESTI EHOSTETTUNA. Pakkeli ja maalit naamaan on hiukan eri juttu kuin tässäkin ketjussa lähes jokaisen kertoma kevyt ehostus, jolla korostetaan omia kauniita piirteitä. Kyllä mun kauniit huulet näyttää vieläkin kauniimmilta huulikiillon kanssa... Samoin korkeat poskipäät erottuu poskipunan ansiosta. Jne.

Vierailija:

joka et tiedä että luonnonkauniitakin naisia on. Itse olen yksi heistä. Koita kestää.

Vierailija
30/49 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin heidän ei tarvitse sääliä meitä muita, jotka pikkumeikin kanssa edes hieman nättejä :)

Vierailija
31/49 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikittömänä moni on paljon kauniimpi ja jopa nuorekkaampi.

Ja huom, vaikka nainen ei meikkaa, voi hänellä silti olla kauniit hiukset ja kivat vaatteet!

Vierailija
32/49 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla mahdollisimman kaunis? Jos on tyytyväinen itseensä niin eikö se riitä? Pitääkö arjen keskellä ottaa vastuu vielä siitä naapurin mammasta, joka puistossa kauhistelee toisten ulkonäköä? Se millä on merkitystä, on sisäinen kauneus. Se taas ilmenee tasapainoisuutena ja tyytyväisyytenä itseensä.

Vierailija
33/49 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt itseasiassa juuri ajattelin mennä kokeilemaan uutta Diorin luomiväriä.

Kun saatiin lapsen kanssa pyykkihommat yms. hoidettua ja lapsi päikkäreillä, niin nyt on hetki omaa hemmotteluaikaa.

Pakko se on yrittää pitää itsestään huolta vaikka kotona olisikin vaan. Ja kun kauneudenhoitoalalla työskentelen niin ehostus kuuluu joka päiväiseen elämääni samalla tavalla kun esim. ruoka ja uni.

Kivahan se on nätiltä näyttää, ei mieskään pelästy kun kotiin tulee töistä :)

Vierailija
34/49 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi laittaisin pitkiin, mustiin, tuuheisiin ripsiini mitään? Ja noista ripsistä johtuen silmäni näyttävät rajatuilta. Huuleni ovat kauniit ja täyteläiset, niihin riittää huulirasva. Ihoni on hyvä, poskipunasta en tykkää. Ehkä ammattilainen saisi minusta kauniimman kevyellä meikillä, mutta itselleni riittää oma luonnollinen kauneuteni. T: luonnonkaunis

Vierailija
35/49 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikalla nätisti meikattua typyä harvase päivä ;' )

Vierailija
36/49 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö tummien, tuuheiden ripsien olla sinun etuoikeutesi? Suututtaako sinua, että kuka tahansa voi saada sellaiset?

Harmittaako, että se naapurin tavallisen näköinen äiti saa epätasaisen ihonsa kauniiksi käyttämällä juuri hänen iholleen sopivaa pohjustusta?

Itketkö itsesi uneen, kun näit jollakin kaupassa vieläkin täyteläisemmät huulet ja ihan selvästi tällä naisella oli huulikiiltoa?

Miksi haukut meitä " ei luonnonkauniita" , jotka ymmärrämme tilamme ja haluamme mieluummin katsoa peilistä vähän parempaa minäämme?

Miksi koet oikeudeksesi solvata meitä pakkelia ja maaleja käyttäviksi?

Vierailija:

Miksi laittaisin pitkiin, mustiin, tuuheisiin ripsiini mitään? Ja noista ripsistä johtuen silmäni näyttävät rajatuilta. Huuleni ovat kauniit ja täyteläiset, niihin riittää huulirasva. Ihoni on hyvä, poskipunasta en tykkää. Ehkä ammattilainen saisi minusta kauniimman kevyellä meikillä, mutta itselleni riittää oma luonnollinen kauneuteni. T: luonnonkaunis

Vierailija
37/49 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

päinvastoin, häntä lähinnä säälittää se työpaikan maalattu nainen, joka kuvittelee olevansa kaikkien miesten päiväunien kohde, mutta todellisuudessa on vain säälittävä tyrkky!

- 11

Vierailija
38/49 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikatkaa tai olkaa meikkaamatta tai ihan miten vaan. Mulle on ihan sama kuka meikkaa, kuka on kaunis meikittä tai whatever. Itse en meikkaa. T: luonnonkaunis

Vierailija
39/49 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin keskustella kanssasi estetiikasta viikon (pääaineeni yliopistossa), mutta jos nyt vain sanon että olen kaunis, minulla on hyvä itsetunto ja ajattelen ja näen pintaa syvemmälle.

26

Vierailija
40/49 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen mennyt kuin max 5 min, aina löytyi aamusta sen pituinen sopiva kolo. Minulle meikkaus on sellainen " päivä alkaa, on kiva tehdä jotain vain omaksi mielihyväksi" -juttu.