On tää yhtä helvettiä...
Mua panettaa lähes joka ilta. Mutta eipä paljon huvita tuon oman äijän kanssa mihinkään ryhtyä. Homma menee näes näin: jos mä teen aloitetta, mies joko pakoilee illan (istuu tietokoneella, ei huomioi hellyyden osoituksia tms.). No jos sitä kuitenkin sattuu huvittamaan, se tulee tohon sänkyyn ja rötkähtää selälleen. Odottelee siinä, että meikä heivauttaisi itsensä päälle, ja hoitaisi homman alusta loppuun.
Todennäköistä on, että koska mies ei ole mua mitenkään lämmittänyt, niin laukeaa ennen mua, ja jättää tietysti homman siihen. Ja se on sitten ihan varma, että seuraavana päivänä seksi ei miehelle ainakaan maistu, joten mä sitten jään hoitelemaan itseäni sellaisena hetkenä kun se jotenkin edes onnistuu lasten takia.
Vittu, alkoi itkettää, tää on niin perseestä...
Kommentit (27)
Vierailija:
Mua panettaa lähes joka ilta. Mutta eipä paljon huvita tuon oman äijän kanssa mihinkään ryhtyä. Homma menee näes näin: jos mä teen aloitetta, mies joko pakoilee illan (istuu tietokoneella, ei huomioi hellyyden osoituksia tms.). No jos sitä kuitenkin sattuu huvittamaan, se tulee tohon sänkyyn ja rötkähtää selälleen. Odottelee siinä, että meikä heivauttaisi itsensä päälle, ja hoitaisi homman alusta loppuun.Todennäköistä on, että koska mies ei ole mua mitenkään lämmittänyt, niin laukeaa ennen mua, ja jättää tietysti homman siihen. Ja se on sitten ihan varma, että seuraavana päivänä seksi ei miehelle ainakaan maistu, joten mä sitten jään hoitelemaan itseäni sellaisena hetkenä kun se jotenkin edes onnistuu lasten takia.
Kun muija edes joskus heivauttaisi itsensä päälle, mutta aina vaan rötköttää sängyssä selällään odottaen täyttä palvelua.
JiiKoo
yritinpä vaihtelua tässä taannoin ja heitin miehelle, että voi tehdä mistä ikinä on haaveillutkaan...no seisokki loppui siihen.....
N36
Hehehe, salli mun nauraa. Eiköhän ne puolisosta haaveilut ole jääneet jo aikoja sitten. Mieti nyt itsekin, olet sentään 36-vuotias jo...
Vierailija:
yritinpä vaihtelua tässä taannoin ja heitin miehelle, että voi tehdä mistä ikinä on haaveillutkaan...no seisokki loppui siihen.....N36
mainiosti miehen kanssa avoin suhdekin, olen sellaista joskus ehdottanutkin, mutta miehelle tietenkään ei.
Eli jos meillä mies haluaisi " tehdä mitä ikinä haluaisi" , niin voisi tehdä sen muuallakin (kunhan huolehtisi tautien ehkäisystä), vaan eipä tuo halua.
Niin ja ap. on 29-vuotias.
Vierailija:
Hehehe, salli mun nauraa. Eiköhän ne puolisosta haaveilut ole jääneet jo aikoja sitten. Mieti nyt itsekin, olet sentään 36-vuotias jo...Vierailija:
yritinpä vaihtelua tässä taannoin ja heitin miehelle, että voi tehdä mistä ikinä on haaveillutkaan...no seisokki loppui siihen.....N36
Meilläkin miehellä selkeästi liittyy seksiin aika paljon jännittämistä ja suorituspaineita, näin ainakin musta tuntuu. Seksistä puhuminen ei onnistu, saati että MIES osaisi yhtään heittäytyä. Ei siis todellakaan ole mitenkään ilkeä miltään osin mua kohtaan. Tuntuu vain, että hänelle riittää tuollainen seksi, eikä kykene puristamaan itsestään irti enempää. Mä taas tiedän, että en voi elää näin aina, vaan mikä sitten mahtaa olla ratkaisu tulevaisuudessa, kun lapsiakin on...
Jos jollain on vinkkejä, niin vastaan otetaan...
Vierailija:
Vierailija:
Minun mieskö se täällä määkii? Kakkonen nimittäin
Valehteleva salassa juova ääliö.
- ei 2
johtuu se sitten mistä tahansa.
Vaikka ei itse halua, VOI ANTAA TOISELLE! Miten parisuhteessa voi muka elää tekemättä yhtään uhrauksia?
Minulla on haluttomia jaksoja monta kertaa vuodessa, ja ne johtuvat lääkityksestä. Seksi ei kiinnosta, ja oikeastaan ällöttää. Pitäisikö vaimonkin kärsiä siitä hä? Kyllä minä voin antaa hellyyttä ja orgasmeja kielellä ja sauvallakin. Ja se on lopulta todella palkitsevaa kun saa tehdä hyvää toiselle.
M33
Musta on ihan helvetin nöyryyttävää huomata, että mies nai minua vain sen takia, että haluaa olla minulle mieliksi kun minä haluan, mutta hän ei.
Tulee ihan hirveä olo. En halua mitään sääliseksiä vaan haluan olla oikeasti haluttu.
samanlainen mies, kun ap:lla..
:(
Itku ja ahdistus..
Miehen seksuaalisuus on hurjimmillaan siinä 17 vuotiaana. Ja naisen siinä 35-38 vuotiaana, kun lapset on synnytetty, nainen vapautunut ja oppinut löytämään orgasmin.
Mistä ikinä on haaveillutkaan? Sinun kanssasi?
Hehehe, salli mun nauraa. Eiköhän ne puolisosta haaveilut ole jääneet jo aikoja sitten. Mieti nyt itsekin, olet sentään 36-vuotias jo...
Vierailija:
Vierailija:
Mua panettaa lähes joka ilta. Mutta eipä paljon huvita tuon oman äijän kanssa mihinkään ryhtyä. Homma menee näes näin: jos mä teen aloitetta, mies joko pakoilee illan (istuu tietokoneella, ei huomioi hellyyden osoituksia tms.). No jos sitä kuitenkin sattuu huvittamaan, se tulee tohon sänkyyn ja rötkähtää selälleen. Odottelee siinä, että meikä heivauttaisi itsensä päälle, ja hoitaisi homman alusta loppuun.Todennäköistä on, että koska mies ei ole mua mitenkään lämmittänyt, niin laukeaa ennen mua, ja jättää tietysti homman siihen. Ja se on sitten ihan varma, että seuraavana päivänä seksi ei miehelle ainakaan maistu, joten mä sitten jään hoitelemaan itseäni sellaisena hetkenä kun se jotenkin edes onnistuu lasten takia.
Kun muija edes joskus heivauttaisi itsensä päälle, mutta aina vaan rötköttää sängyssä selällään odottaen täyttä palvelua.
JiiKoo
just näin voisi vähän naisetkin mietiä että ei miehen aina tarvitse tehdä aloitetta. odotetaan vain että mies hoitaa aina ensin lämpimäksi vai?
Oikeastaan se oli hurjimmillaan 13-14-vuotiaana, kun opin löytämään orgasmin :) Nykyään mälli lentää ehkä joka toinen päivä, yhdessä tai yksin. Jos naisen seksuaalisuus on hurjimmillaan lähes nelikymppisenä, se on tavallaan harmi, koska miehet ovat seksissään todella visuaalisia, ts. kiinteys ja nuoruus vetoaa. Ei turhaan sanota, että neito on kauneimmillaan 17-vuotiaana. Ts. villeimpiä haaveita ja fantasioita on hankala toteuttaa fyysisesti parhaat päivänsä nähneen naisen kanssa, joka on lisäksi vielä niin läpeensä tuttu, että tuollainen " antautuminen" tuntuu lähinnä koomiselta ja saa olon vaivautuneeksi.
M30
Vierailija:
Miehen seksuaalisuus on hurjimmillaan siinä 17 vuotiaana. Ja naisen siinä 35-38 vuotiaana, kun lapset on synnytetty, nainen vapautunut ja oppinut löytämään orgasmin.
Onneksi itsellä on mies, jonka halut ei ole kiinni tissien litsahtamisesta tai muista toissijaisista seikoista. Jos oman kumppanin himo vaivaannuttaa, ongelma on valitettavasti sinulla henkisellä puolella, ei vaimon kropassa...
N31
Türk Oðuz beðleri, budun, eþidin; üze Kök Tengri mokka basmasar, muna asra yir telinmeser, Türk pily budun, ilinin, törünün kim artat perse?
aina ollut innokas seksissä, ja pitänyt sitä, että molemmat osapuolet ovat tyytyväisiä tärkeänä. Omalta osaltani olen hoidellut miestä vaihtoehtoisilla keinoilla kun mulla oli jossain vaiheessa vaikea hiivatulehduskierre ja myös synnytysten jälkeen.
Vaan miespä ei tee mitään mun hyväkseni, kuten aloituksesta näkyy. Että ihan paskaa on elämä seksin osalta, muuten kyllä asiat oikein mukavasti elämässä...
T:ap.
Vierailija:
johtuu se sitten mistä tahansa.Vaikka ei itse halua, VOI ANTAA TOISELLE! Miten parisuhteessa voi muka elää tekemättä yhtään uhrauksia?
Minulla on haluttomia jaksoja monta kertaa vuodessa, ja ne johtuvat lääkityksestä. Seksi ei kiinnosta, ja oikeastaan ällöttää. Pitäisikö vaimonkin kärsiä siitä hä? Kyllä minä voin antaa hellyyttä ja orgasmeja kielellä ja sauvallakin. Ja se on lopulta todella palkitsevaa kun saa tehdä hyvää toiselle.
M33
Ja kyllä mä olen jutellut monien nuorten miesten kanssa, jotka ovat saaneet " elämänsä kyydit" joltain nelikymppiseltä naiselta. Just sellaselta estottomalta naiselta, joka ei ole mitään enää jaksanut häpeillä ja jolla on ollut temput hallussa.
Ja ihan omasta kokemuksesta tiedän, että nuoret miehet on aika helppo saada ylikiimaisiksi... Joskus tulee härnättyä, kun kotona on se lahna. Vaan mitään ei voi tehdä, kun en tahdo liittoa ja perhettä rikkoa.
T: Ap. (tosin vasta 29-v)
Vierailija:
Oikeastaan se oli hurjimmillaan 13-14-vuotiaana, kun opin löytämään orgasmin :) Nykyään mälli lentää ehkä joka toinen päivä, yhdessä tai yksin. Jos naisen seksuaalisuus on hurjimmillaan lähes nelikymppisenä, se on tavallaan harmi, koska miehet ovat seksissään todella visuaalisia, ts. kiinteys ja nuoruus vetoaa. Ei turhaan sanota, että neito on kauneimmillaan 17-vuotiaana. Ts. villeimpiä haaveita ja fantasioita on hankala toteuttaa fyysisesti parhaat päivänsä nähneen naisen kanssa, joka on lisäksi vielä niin läpeensä tuttu, että tuollainen " antautuminen" tuntuu lähinnä koomiselta ja saa olon vaivautuneeksi.
M30Vierailija:
mulla on täsmälleen kuvauksesi mukainen vaimo.