Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen kuumeisesti tekstaillut yhden miehen kanssa ja nyt kun vihdoin

Vierailija
29.01.2007 |

pääsimme sänkyyn, rupesi hän heti kaipaamaan omaa perhettään ja olen kuulemma kaikin puolin mukava mimmi mutta... joo joo yrittiköhän mua pelkän seksin takia, koska sen jälkeen ei ole kuulunut mitään kaunista. Vai olinko huono pano? mielestäni en, mikä vittu teitä miehiä vaivaa??? Hänellä on tyttö 5v ja kihlattu jonka kanssa eroaa koska tämä petti miestä, vai olikohan sekin keksittyä...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä olit vaan hoito ja thats it. pahoittelut.

N30+

Vierailija
2/9 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutun ydin lienee se lapsi.

Aika harva mies on valmis riskeeraamaan oman lapsensa menetyksen, kenenkään toisen naisen takia. Ja lapsen äidillä on kaikki valttikortit, jos kiristää lapsella.

Puhuitteko " teistä" jotain? Pelästyikö mies sitä, että halusitkin muuta kuin seksiä? Jospa hän ajatteli, että sinäkin halusit vain seksiä, etkä muuta?

Toi on kyllä hyvin yleistä, sellasilla miehillä, jotka pettää kumppaniaan, että " kihlattuni ei ymmärrä" , " meillä ei ole seksiä ollenkaan" , " ollaan yhdessä vain lapsen takia" jne.

Yritä ajatella positiivisesti. Parempi varmasti, että sulle selvis jo nyt, mikä mulkku mies onkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei tosiaan tämä tekstaileva panopuu joka olisi silmääkään räpäyttämättä valmis viemään 5v lapselta isän ole mitään muuta kuin viaton enkeli? Tähän on tosiaan tultu nykymaailmassa.

Vierailija:

Yritä ajatella positiivisesti. Parempi varmasti, että sulle selvis jo nyt, mikä mulkku mies onkaan.

Vierailija
4/9 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se edes oli hyvä naimaan se mies?

Vierailija
5/9 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellisestä seksistäkin jo ainakin vuosi... Muuten miehen mielestä etenemme liian nopeasti... nooh otetaan nyt rauhallisesti, seksi oli taivaallista..

Vierailija
6/9 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä äärettömän harvat miehet ovat huonoja sängyssä.

Vierailija
7/9 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ise en ikinä alentuisi sellaiseen. Turhaan puolustelette tuollaista pillun jakajaa!

Vierailija
8/9 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehessähän tässä on eniten vikaa.

m36

Vierailija
9/9 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi.

Luin pari edellistä kommenttia. Siis asiatonta. Itse olen seurustellut n.10 vuotta. Meillä on 5 v. lapsi. Synnytyksen jälkeen meillä oli vaikeata aikaa. Virallisesti synnytyksen jälkeinen masennus tarkoittaa ÄIDIN masennusta.

Mutta, kyllä väsymys oli molemmin puolista. Siis myös isänä olin tosi väsynyt.

Mutta, luulen että syrjähyppy voisi liittyä isän väsymiseen???

No, voi olla että olen väärässä. Itse voisin kuvitella että olisin hakenut helpotusta vaikka mistä. No, äiti haki ja hajoittavan kokemusken jälkeen olemme hakeneet parisuhteen rajoja.

Voimia kaikille.

T TIMO

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi