Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita omatoimisia pv pisteiden laskijoita?

Vierailija
11.02.2008 |

Itse olen aloittanut 5 viikkoa (ja 5 kiloa) sitten painonpudotuksen laskemalla painonvartijoiden pisteitä. Mihinkään ryhmään en ole mennyt vaan pari vuotta vanhalla kirjekurssi materiaalilla pärjää. Onko muita omatoimisia painonvartijoita?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden päälle 1dl maustamattomasta rasvattomasta jugurtista ja valion sokerittomasta marjakeitosta tehtyä " pirtelöä" ja marjoja. Ihan tulee iso (muumi) kulhollinen täyteen, ja vatsa kans. :) Pisteitä vaan 3!

Vierailija
2/17 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep, neljä viikkoa ja 6,5kg lähtenyt. Minulla on se paikkareiden vuosikalenteri johon on helppo merkata pisteet.

Ainoa järkevä laihdutus ja elämäntapamuutoksen systeemi on paikkarit.

Kävin muutamassa kokouksessa ja nyt jatkan omatoimisesti.

Välillä lipsutaan ja siihen on lupa. Kerran viikossa herkkupäivä.

Vesijumppaa ja juoksua kolme kertaa viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis säästätkö muilta päiviltä pisteitä, että voit kerran viikossa herkutella? Ite " herkuttelen" melkein päivittäin (suklaata tai jätskiä) mutta pisteiden puitteissa. Onneks on vielä paljo pisteitä käytettävissä =D , mut ens lauantain jälkeen toivottavasti yks vähemmän! Siis la on mun punnituspäivä, ja odotan ekaa kymmenluvun vaihtumista ens lauantaina.

Vierailija
4/17 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

2 pisteellä niin paljon kun halusi, nyt ne pisteet ovat 4, sama perunasta ja pastasta, tummasta taisi mennä vaan 3. Ennen omenat oli piste, nykyään omenat, mandariinit, päärynät ovat 0 pistettä. Samoin pisteitä saa nykyään syödä eri määriä kun ennen. Mulla on esim aina ollut 24 pistettä, kun olen painanut 90, mutta nykyään vaan 20 pistettä, esim työstä saa pisteitä, mä en saanut, istumatyö.

Vierailija
5/17 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita olen sitten päivittänyt töissä, täällä on moni Painonvartijoissa.

Nyt en ole puntarissa käynyt, mutta joulusta on lähtenyt jo 5 kiloa, tosin olen alkanut myös sauvakävelemään.

Vierailija
6/17 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vuoden 2004 kirjekurssi, silloin laihduin -15kg ja nyt tammikuun alusta laihtunut -6kg. Kauhean tarkka en ole, ekalla kerralla olin tosi tarkka pisteiden kanssa ;)

Mutta hyvin on mennyt ja tulee menemäänkin :D

Vierailija
7/17 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko paljon pudotettavaa? Itellä lähtöpaino oli 95 ja risat, tavoitteena päästä alle 70. Aikarajaa en oo itelleni asettanut. Myös liikuntaa koitan harrastaa. Lenkkeilyä koiran kanssa ja lisäksi koto löytyy stepperi, soutulaite, jumppapallo ja sellanen vatsalihaslaite. Näistä ainakin yhtä pyrin käyttämään joka päivä.

Niin ja tosiaan pari vuotta sitten pudotin yli 15 kg samalla systeemillä, joista reilu kymmenen oli tullut nyt (masennuksen seurauksena) takaisin. No hyvässäalussa ollaan nyt, liikunta enemmän mukana kuin viimekerralla.

ap

Vierailija
8/17 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut en vielä ajattelekkaan noin suuria määriä

Vierailija
9/17 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vielä 11kg matkaa, tuntuu, ettei tuo ole enää mitään vaikka tästähän tämä leikki vasta alkaakin ;) Tuon 6kg olen tiputtanut vain ruokamääriä vähentämällä ja kevyemmällä ruokavaliolla, liikuntaan siis suuntaan ajatukseni nyt, muuten ei paino muutu ainakaan parempaan suuntaan.

Lähtöpaino siis 77kg, ja mittaa kun on 164cm niin ei ole kaunista ei ;)

t:3

Vierailija
10/17 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 80 kg, pituus 180cm, eli 80 kg riittää.

Vierailija
11/17 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin joskus ryhmässä ja tiputin 11kg. Suurin osa tullut takaisin, valitettavasti. PItäisi saada itseä niskasta kiinni ja aloittaa uudestaan, mutta jotenkin vaan motivaatio puuttuu. Ryhmään en ole enää ajatellut mennä, vaikka siinä voisi tietysti olla se sosiaalinen kontrolli tsemppinä. Mutta se meidän kylän ohjaaja oli niin ärsyttävä etten viitsisi mennä sinne. Ja ovat niin kalliita ne viikkomaksut. Kaikki materiaali on kuitenkin jo olemassa. Pitäisihän se onnistua toisenkin kerran.

Vierailija
12/17 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjeet vuodelta kirves ja miekka, mutta pisteitä niissä sentään lasketaan. Aikanaan pudotin 15kg ja nyt se on imettämisen lopetettuani ja leivontakärpäsen pureman saatuani tullut lähes kaikki takaisin vuodessa takaisin... APUA!!! Yleiskoneen olen sentään jo kaapin pohjalle saanut kätkettyä, mutta tuo aloitus takkuaa. Tänään taas aloin aamulla laskemisen. Ihana lukea, kun ootte onnistuneet :). Tsempatkaa mua PLIIS.

Painoa siis nykyisellään 73kg, mikä vetää tämän 167cm varren ylipainon puolelle. Aikanaan tiputin vähän vielä isommista lukemista 60kg:n, mut ihannepaino ja tavoite on jossain 64-65kg tietämillä. Rakenne mulla on sellainen, että 60kg painoisena alon näyttää liian laihalta ja sain siitä palautettakin, myös ihmisiltä, jotka ei olleet nähneet mua pyöreimmilläni.

Vierailija
13/17 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: 10

Vierailija
14/17 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottelee 10, jonka piti tää jo tohon edelliseen lisätä, mutta pääsi karkuun...

Vierailija
15/17 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 pisteellä niin paljon kun halusi, nyt ne pisteet ovat 4, sama perunasta ja pastasta, tummasta taisi mennä vaan 3. Ennen omenat oli piste, nykyään omenat, mandariinit, päärynät ovat 0 pistettä. Samoin pisteitä saa nykyään syödä eri määriä kun ennen. Mulla on esim aina ollut 24 pistettä, kun olen painanut 90, mutta nykyään vaan 20 pistettä, esim työstä saa pisteitä, mä en saanut, istumatyö.

Vierailija
16/17 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä voisin olla innokas kuulumisten ja ennenkaikkea hyvien (helppojen, kevyiden, halpojen...) ruokaohjeiden vaihtamiseen! iteltä tuntuu ideat loppuvan kesken ja pyörittelen niitä samoja ruokia viikosta toiseen :( Mitä syötte esim aamiaiseksi? Ja paljon menee pisteitä?

Ap

Vierailija
17/17 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimin siis vanhojen " sääntöjen" mukaan. Jos ne toimi sillon, nii miksei nytkin?