Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Old Navy-vaatteista??? Minkälainen laatu?

11.02.2008 |

Ovat niin kivannäköisiä ainakin...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet on tainnut meille kulkeutua Jenkeistä.

Vierailija
2/3 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti laadussa kalpene suomalaisille ym lastenvaatteille. Usalaiset kestavat paljon paremmin rumpukuivauksen, kun ei taalla muuta tunneta. Old Navy on Gapin halpisversio ja verrattaessa usein hyvin samantyyliset mallistot, esim kun gapilla retrokukkaa niin myos old navylla samantyylista retrokukkaa. Materiaalit monissa vaatteissa halvemman hintansa takia huonompia, monissa neuleissa tekokuitua, jos gapin vastaava 100% villaa. Itse olen ostanut ihan perusvaatteita, jotka hyvin kestaneet, mutta juuri nuo tekekuituiset neuleet ym jatan valiin. Itsella miehen kanssa on perus t-paitoja ja farkkuja kyseisesta kaupasta ja hyvin ovat kestaneet lahes parin vuoden kayton ja kuivurikuivauksen. Vauvalla on ollut kesavaatteita ja bodeja ja potkupukuja. Miinuksena alhainen pesulampotila (cold).

Gapin omistajilla on muuten aikuisille kiva vaatekauppa Banana Rebublic ja lisaksi kenkakauppa piperline.

-m

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut jopa yllättynyt Old Navyn laadusta. Mulla on ollut sieltä lähinnä raskausajan t-paitoja, farkkuja, sammareita ja lapsille bodyja, paitoja ja jotkut shortsit. Mitään akrylvaatteita en yleensäkään osta. Ovat kestäneet pesua ja rumpukuivausta (ainakin amerikkalaisissa koneissa) sen mitä on tarvinnutkin. Pärjää hyvinkin monien Suomessa myytävien vaatteiden laadulle minun mielestäni.