piristäkää mua! v.tuttaa vaan kaikki!!!!!! haluais vaan käpertyä miehen kainaloon ja itkeä!
ei mulla mitään ihmeellistä, mutta tänään kaikki tuntunut vaan toooosi raskaalta ja vaikealta. Onneksi ainokaisemme jo nukkuu joten saa vähän omaa rauhaa, mutta miehen kainalo olisi kyllä paikallaaan. Mies vaan töissä...
Kommentit (4)
fiilis täysin sama ja oon itkeä vollottanut useampaan otteeseen tänään, haluaisin niin syliin mutta mies pisti suhteen tauolle 2 päivää sitten, ikäväikävä omaa kultaa :(
..mutta kohtalotoveri löytyy.
Olen ollut pari päivää niin hermoheikko, kuin olla ja voi. Huudan lapselle turhaan ja kiukuttelen miehelle ja noista tulee vielä entistäkin paskempi olo.
Tekis mieli itkeä tai raivota!
Tai vielä ihanempaa olisi jos tuo mies hoksaisi helliä ja hieroa, auttaisi varmaan aika paljon tähän oloon.
Useimmat meistä ei koskaan voita elämän suuria palkintoja. Oscaria. Emmyä. Finlandiaa. Jussia. Nobelia jne. Mutta meille jokaisella on tarjota niitä hieman pienempiä. Vaikka joka päivä.
Taputus olalle. Kiitoskortti postissa. Suukko. Puolen kilon ahven saaliiksi. Täysikuu. Vapaa pysäköintipaikka. Kevään ensimmäinen saunavasta. Häikäisevä auringonpaiste. Kuuma keitto. Kylmä olut. Toivelevy radiosta. Tilaisuus yrittää. Soitto vanhalta ystävältä.
Nauti näistä. Niitä riittää meille kaikille.
Muakin itkettää ja tunnen oloni maailman surkeimmaksi ihmiseksi. Mullakin on mies täissä, mutta meillä vielä lapset riehuu.