Nuukan Finnairin lahja syntyneelle vauvalle ja perheelle
Menopaluuliput Bangkokiin, yleensä lentokoneessa syntynyt vauva saa eliniäkseen ilmaiset lentomatkat kyseisen lentoyhtiön lennoilla.
Kommentit (92)
tietyn taksiyhtiön takseilla
joo ilmaisen matkan synnärille...
Miten isossa kaupungissa tuollainen voisi toteutua ? Aina kun taksin tilaa, sieltä tulee ihan mikä vaan pirssi. Jos taksiautoilija Matti Meikäläisen pirssiin ipanas pyöräytät, niin aika pieni on todennäköisyys että seuraavan kerran kun taksia tilaat Matti Meikäläisen pirssi tulee tai onko Matti Meikäläinen enää hengissä kun ipana on 10 v.
Ei ole mitään syytä lietsoa sellaista käytäntöä, että viimeisillään raskaana olevat naiset lähtevät lennoille hyvien lahjojen toivossa.
henkilöt olis jotain saanu. olis ollu suotavaa. ja jos kaikki ei molis menny hyvin niin niiden kimpussa kaikki olis ollu.
oon ite sh ja aina sanonu, et jos jossain kysytään sairaanhoitajaa niin oon sit joku taideopiskolija tai mikä vaan, jos ajattelee et joutuu tekemään työtä epätavallisessa paikassa ilman välineitä ja vastuu on kumminkin ammattihenkilöllä jos jotain sattuu.
enemmän nämä kaksi lääkäriä ja kaksi sairaanhoitajaa ovat palkitsemisen arvoisia kun tilanteen äiti.
Heille mielelläni lahjoittaisin vaikka vuoden ilmaiset lennot!
Tapahtuman läheltä nähneenä vain hesarin artikkeli tänään on täysin oikea, iltasanomat kirjoittaa aivan omiaan tapahtumapaikoista yms , hienoa hesari.
Saapi nähdä miten palkitaan 2 lääkäriä ja 2 sairaanhoitajaa jotka homman hoitivat, ei kai mitenkään...
** kannatan myös erityistä kunnianosoitusta synnytyksessä avustaneille lääkärille ja hoitajille.
perheelle olisi riittänyt todistua ja kukkakimppu, ei mitään complimentary BKK-lentoja
ps. olen finnairilainen itse
Saat rangaistuksen jos selviää että sinä olisit voinut auttaa mutta et halunnut.
henkilöt olis jotain saanu. olis ollu suotavaa. ja jos kaikki ei molis menny hyvin niin niiden kimpussa kaikki olis ollu.
oon ite sh ja aina sanonu, et jos jossain kysytään sairaanhoitajaa niin oon sit joku taideopiskolija tai mikä vaan, jos ajattelee et joutuu tekemään työtä epätavallisessa paikassa ilman välineitä ja vastuu on kumminkin ammattihenkilöllä jos jotain sattuu.
muuta seuralaista ei synnyttäjällä ollut lennolla mukana. Iltasanomien mukaan äiti matkusti yksin. Vessassa käynnin yhteydessä oli synnytys käynnistynyt.
ttäs syyerv. sh
mites muuten jos nukkuu eikä kuule kuulutusta onko terv.alan osaajia paikalla - mistä syytätä - nukkumisesta?
Saat rangaistuksen jos selviää että sinä olisit voinut auttaa mutta et halunnut.
niin ei tietenkään joudu syytteeseen, mutta muuten jos on lentokoneessa ja kuulutetaan onko lääkäriä tai sairaanhoitajaa niin jos kyseinen pätevyys on niin on velvollisuus mennä auttamaan. Luulisi, että jokainen kyseisen koulutuksen käynyt tietäisi tämän.
että miten sitten jos jollain on esim. sh/lähihoitajakoulutus mut ei oo koskaan tehnyt sitä työtä? eikä siis mitään osaa, miten pystyis auttamaan? tai jos on jonkun erikoisalan ihminen eikä oo tuollaisia hommia koskaan tehnyt? eikä kai sh/ls ihmisille synnytys koulutukseen kuulu? ei liene ihan helppoa tollaisissa olosuhteissa ilman taitoa tehdä mitään. tuli vaan mieleen. onneksi tuolla oli osaavaa porukkaa paikalla.
jos esim. lentokoneessa kuulutetaan lääkäriä/sairaanhoitajaa. Kuitenkin se koulutus on jo huomattavasti parempi lähtökohta kuin ihminen ilman sh-koulutustakaan. Sitten tietenkin toimitaan niiden taitojen mukaan mitä on ja sen mukaan autetaan.
että miten sitten jos jollain on esim. sh/lähihoitajakoulutus mut ei oo koskaan tehnyt sitä työtä? eikä siis mitään osaa, miten pystyis auttamaan? tai jos on jonkun erikoisalan ihminen eikä oo tuollaisia hommia koskaan tehnyt? eikä kai sh/ls ihmisille synnytys koulutukseen kuulu? ei liene ihan helppoa tollaisissa olosuhteissa ilman taitoa tehdä mitään. tuli vaan mieleen. onneksi tuolla oli osaavaa porukkaa paikalla.
joo ilmaisen matkan synnärille...
Miten isossa kaupungissa tuollainen voisi toteutua ? Aina kun taksin tilaa, sieltä tulee ihan mikä vaan pirssi. Jos taksiautoilija Matti Meikäläisen pirssiin ipanas pyöräytät, niin aika pieni on todennäköisyys että seuraavan kerran kun taksia tilaat Matti Meikäläisen pirssi tulee tai onko Matti Meikäläinen enää hengissä kun ipana on 10 v.