Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~~~Lokakuun toiveet vko 7~~~~

11.02.2008 |

Uusi viikko, vanhat kujeet.

Kunkahan monta meitä täällä enää onkaan. Seuraavaa testausta suunnittelen torstaille jos täti ei ole talossa. Ei ole veilä siis.

Tuhmailen ja jäin kotiin. Tuntuu että tän välipäivän tarvitsen että jaksan jatkaa töissä ja muutenkin. Masennus tuntuu vaanivan nurkan takana. Mies ei tunnu ymmärtävän.

T:Vacsuli kp 32/30-37, yk 4

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä testasin myös tänään kp 26/29-31 Acon10:llä täysin puhtaan negan. Oireita on mun mielestä ollut (kuvotus, finnit, ei normaalia rintojen kipeytymistä, kohdunnapukka ylhäällä), joten ajattelin lähinnä vain hakea varmuuden testistä. Tunnen itseni kyllä nyt niin tyhmäksi kun jo lähes varmaksi ajattelin olevani raskaana. Olen tietysti aikaisin liikkeellä, mutta ajattelin että tuo Acon10 jo näyttäisi jotain haamua. Jotenkin ajattelin, että jos nuo oireet on raskaudesta johtuvia, niin testissäkin pitäisi jo näkyä jotain. Toisaalta hyvä näin, nyt palasin jälleen maan pinnalle.

Alkoiko sulla KäteväEmäntä kunnon vuoto? Jos tuhru onkin vaan sitä niukkaa vuotoa mitä monella on alkuraskaudessa. Oletko varma oviksen ajankohdasta, jos se olikin myöhemmin. Älä vielä menetä toivoasi, kyllä se testi voi vielä positiiviseksi muuttua! Näin yritän itseänikin muistuttaa, mutta ottaa nyt kuitenkin paljon rauhallisemmin. Tietysti tämä on mulla nyt vaan joku poikkeuskierto, jossa kaikki asiat menee eri tavalla kuin aikaisemmin... Ärsyttävää!!

Katselin vanhoja muistiinpanoja esikoisen ajalta ja silloin mä testasin Acon10:llä haalean plussan kp 32/24-34. Samassa kierrossa olin testannut Acon10:llä negan kp28. Tuossa kierrossa en ollut varma oviksen ajankohdasta.

anna061

Vierailija
22/61 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oon taas käynyt vuorokauden sisällä sellaista tunteiden vuoristorataa, että huh huh!

Se eilinen selvä nega näyttikin päivänvalossa haamujen haamulta. Soitin jo miehellekin ulos ja kerroin ettei toivo olekaan ehkä vielä menetetty. Tiedän kyllä, että testejä ei saisi eikä kannattaisi tutkia jälkikäteen, mutta minkäs teet!

Illalla kävin sitten tytön muskarin jälkeen ostamassa uuden testin. Tänä aamuna tein sitten taas testin. Nega oli ja on edelleen nyt päivänvalossakin :( Ja toisella vessareissulla tuli taas tuhrua ja nyt vaikuttaisi, että alkaa vuotamaan kunnolla. Mahaa särkee myös menkkamaisesti.

No, uusi kierto ja uudet kujeet

Emäntä kp 1/27-28, yk2 (GRRRRRRRRRRRR!)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitten kestänyt vaan testasin tätä aamuna n0700 Aconilla: nega. Yöllä olin tosin käynyt wc:ssä klo 3 aikaan ja eilen juonut paljon.

Odottelu ärsyttää, tulis jo se täti jos on tullakseen. Tänäänkin kokoajan ollut olo että täti tulee ja ei mitään silti. Seuraava testi pe tai la 8yritän sinnitellä la asti. Oireita vähän laisesti: naamanäppyjä, alavatsa juilintaa satunnaisesti, eilen illal pikkasen etoi.

t: Vacsuli kp34/30-37, yk 4

Vierailija
24/61 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimät halaukset kaikille, niin plussanneille kuin toivojillekin! :)Monelle näyttää plussia sadelleen, hienoa!

Itsellä menossa kp 22/26-31, eikä millään malttais odottaa että pääsee ens viikolla testaamaan, mikäli menkat ei ala ennen sitä. Minkäänlaisia oireita ei tunnu, ainoastaan lämpö hieman kohollaan, viluttaa ja väsyttää. Mitkä nyt voi johtua paljosta muustakin kuin siitä toivotuimmasta. Mutta kai se on vaan piinailtava vielä! :)

++++ kaikille!

Vierailija
25/61 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen toistaiseksi mukana. Ei mitään uutta. Olo on aika oireeton. Mites Koralli? Oliko sulla jo testipäivä? Mä aattelin testata huomenna, jos sinne asti pääsen. Eilen siis nega Apteekin omalla. Samalla testillä testaan huomenna.

AnniHelen@ kp27 dpo12 yk13

Vierailija
26/61 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun virallinen eka testipäivä on huomenna. Ja kuten arvata saattaa, en malttanu oottaa sinne asti vaan alotin testaamisen jo eilen... dpo 6, mulla ei tätä itsekuria tunnetusti ole siinä vaiheessa enää kun testit kolahtaa postilaatikkoon. Niillä semmosilla herkillä 10-testeillä oon testannu, ja mitään ei oo tietty näkynyt. Jatkan testaamista ja toivon että näkyis ees hiipuva haamu, merkki kemiallisesta raskaudesta. Olisin jo siitäkin jossain määrin tyytyväinen, kun ei mun testeis näy ikinä mitään... :(

Mulla nousi lämpö tänään tosi korkealle, mut niin se teki viime kierrossaki eikä se merkannu mitään. Hmm..no katsellaan nyt muutama päivä. Ajattelin että jos ei herkällä testillä näy dpo12 mitään niin se on mulle aina se " viimeinen niitti" , sit en enää usko plussaan.

Nyt mokasin ja tilasin lisäksi mammaksilta mukamas herkkiä testejä, mut tilasinki epähuomios niitä 25-herkkyyksisiä. No ehkä hyväkin, koska mun mielestä ne mammaksin herkät tarjoaa sitä viivanpaikkaa liian anteliaasti. Ainakin jos sitä tiiraa niin tarkasti kuin minä :I

Omenaviinietikkaa olen uskollisesti lipittänyt...makuun ei totu, aina yhtä kamalaa, mut sitkeesti juon.

Toissapäivänä tuli kuvioihin taas menkkajomotus selässä ja masussa, näihin aikoihiin se aina tulee, joten sekin vei vähän mielialaa alaspäin.

Mut katotaan nyt, voihan tää tästä vielä plussaksi muuttua.

Varaslähdön otan ja toivotan kaikille oikein hyvää ystävänpäivää!

Tsemppiä AnniHelen@ piinailuun ja samoin kaikille muillekin jäljelläoleville!

Koralli73 kp 21/n.28 dpo7 yk20

http://www.fertilityfriend.com/home/koralli

Vierailija
27/61 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko koskaan laskenu,kuinka paljon teillä on menny rahaa testeihin? Mä aussa käytin kolme testiä, mut nyt oon malttanu mieleni enkä oo hötkyilly. Turhaan menee rahat, ku ei tärppiä näy..

Ei huvita mennä töihin!!!! Haluaa lämpimän peiton alle miehen viereen.. Loma alkaa huomenna!!!!!

Toivottavasti niitä plussia vielä riittää meille jäljellä oleville!!!

Kp on nyt kai 25/27-33?

t.iiiik

Vierailija
28/61 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

iiiik: en ole uskaltanut laskea paljonko menee. Pahimpina kuukausina menee neljä testiä.

Edellisen veistn jälkeen heikkona hetkenä meninkaiveleman wcn roskista ja sieltäs en aconin. Roskishaamu löytyi (tesaamisesta n. 14h). Meinaako mitään, en ole ko. kirjottelua seurannut, kun olen ajatellut ettei mulle tule.

Vierailija
29/61 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne keirtopäivät jäi

eli

t: Vacsuli kp35/30-37, yk 4

Vierailija
30/61 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin tänä aamuna uudestaan Acon10:llä kp 28/29-31 negan, jossa ei ollut mitään epäilyksiä. Oviksesta en olllut ihan varma, tänään on joko dpo 13 tai 11. Mun mielestä olis jo jotain haamua pitänyt näkyä jos olis tärppi käynyt. Heitin siis toiveeni menemään tästä kierrosta.

Tämän kierron oireita en ole kuvitellut, mutta ne ovat siis tässä kierrossa vaan erilaisia tädin oireita. Hiukka ärsyttävää!! No jatkossa en kyllä enää yritä tulkita mitään oireita koska niistä ei näköjään voi sanoa mitään, luotan vain ja ainoastaan plussatestiin. Kunpa vaan siihen saakka sais koko raskausajatuksenkin mielestään pois eikä kuitenkin aina tarkkailis olotiloja.

Vcsuli75: mä en ole saanut Aconeilla edes roskishaamuja. Olen kuitenkin miettinyt mistä ihmeestä ne johtuu. Olen lukenut juttuja, joissa roskishaamu on tarkoittanut raskautta, tai sitten ei. Jos kyseessä ei ole raskaus, niin mistä ihmeestä se viivan väri tulee?? Toivottavasti ennakois sulla plussaa!!

Parempaa onnea muille loppukuun piinailijoille, itse väistyn odottelemaan tätiä vieraisill.

anna061

Vierailija
31/61 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää Ystävänpäivää kaikille! Onnea plussanneille!! Ihan mielettömät plussa-aallot käyneet täällä, toivottavasti loput jännääjät mahtuvat vielä mukaan. :)

).( Mulla on tulossa normaalia pidempi kierto. Ovis oli vasta kp19, vaikka se normaalisti on ollut kp13-15 tienoilla. Nyt on kp29/24-29, dpo10. Luteaalivaihe on 12 päivää, joten sunnuntaina olis tädin arvioitu saapumisaika. Mulla lämmöt heitteli tosi paljon alkukierrosta ja nyt on ollut ällistyttävän tasaista. Luin kyllä että lämmöt saattavat heitellä kierrossa, jossa ovis on viivästynyt. Täällä mun hassu lämpökäyräni: http://www.fertilityfriend.com/home/1c6741 Mietityttää kyllä onkohan ovis ollut aikaisemmin, mutta limoista päätellen kyllä ei oo ollut, vaan saattaa olla ollut jopa päivää myöhemmin. Ei muuta kuin odotellaan kärsivällisesti (?!?).

-Annique, kp29/24-29, dpo10, yk12-

Vierailija
32/61 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokakuisille hyvää ystävänpäivää. Flunssasta aletaan selviytymään ja piina jatkuu. Kyllä on tämä kuukausi ollut hirvittävän pitkä (ilmeisesti kun pitkästä aikaa vauvakuumeilee). Mutta tutut tädinmerkit on jo saapuneet: ekana tulee yltiöpäinen siivoushulluus. Minulla on pakonomainen tarve siivota ja jynssätä paikkoja koko ajan ja siivousintoilu loppuu kun täti saapuu.

Onnea plussaajille!!!

Vasculi: onnea testailuihin. Onneksi sinä olet vielä täällä mukana piinailemassa. Niin kauan on toivoa kun ei ole punaista...

Rilla-ma-rilla: mitkä sulla on kp:t? Aika samoissa mennään...

Essille pahoittelut vuodon alusta (luin tuolta kk-pinosta)!! Halauksia!

-vauvaksi- kp 23/27, dpo 10

Vierailija
33/61 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti tuli tänään kylään kuten arvelinkin.Ei oikein mua napannu nämä petipuuhat joten ei mun odotukset olleet korkealla.Pikaseen luin pinoa ja paljon on plussia tullu:)) Jatkan matkaa marraskuisiin!

Vierailija
34/61 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koralli: Mulla on ihan sama, dpo 12 pidän viimeisenä päivänä plussan tulla. Ja mulla myös veti tänään alkaneet lievät menkkajuilinnat mielen matalaksi. Eikä mieltä nostanut Apteekin Omalla testattu nega =(. Jospa yk 14 olis mulle onnekas. Kyllä se marrasmurukin mulle kovasti kelpaisi.

Testeihin menee mullakin ihan kauheasti. Digitaalinen ovistestikin on aika hintava. Sen lisäksi pitää tietysti ostaa raskaustestejä. Ne antaa vähän jännitystä tähän pitkään piinaan.

Pahoittelut negoista ja onnea piinailuihin!

AnniHelen@ kp28 dpo13 yk13

Vierailija
35/61 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamun ihana aurinkoinen keli muuttui julmetuksi tuuleksi, lähtee taas kohta pienet ihmiset lentoon =D

Täällä mennään edelleen kumman rauhallisesti, eilen kävin seulonta papassa ja juttelin hetken terkkarin kanssa ja se käski ottaa yhteyttä jo ens clomikuurin jälkeen jos ei nyt tärppiä tule, että varataan aika lääkäriin ja jotain verikokeita ennen sitä, no kuhan nyt kattoo.

Kiertopäiviä on nyt jotain 20... kai en ole laskenut ja enkä suostu laskemaan ennen kuin menkat alkaa =)) Ei ens mutta seuraavalla viikolla voisi testata jos olisi niin ettei täti pyyhällä paikalle. Ellei sitten jostain syystä tule sellainen olo, että olen raskaana.

Rilla-ma-rilla *kituu koulutehtävien parissa*

Vierailija
36/61 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloiteltiin yritys joulukuun alussa, mutta menkat jäi juuri sopivasti pois, joten ei tässä varmaan ole edes ollut mahdollisuutta tulla raskaaksi. Nyt aloitin maanantaina syömään teroja, joten vihdoin saan menkat toimimaan ja on edes jotain toiveita raskaaksi tulemisesta.

Onko teistä kukaan ajatellut jo ennen yritystä, että ette tule helposti raskaaksi? Minulla on ollut se tunne aina. Minulla ei ole ikinä ollut säännöllistä kiertoa, en ikinä bongaa ovista ja kuukautiset on jääneet pois muutaman kerran vuosien aikana. Muutama vuosi sitten ultrattiin rakkulaiset munasarjat ja tämä kuulemma voi vaikeuttaa raskaaksi tuloa. En ole syönyt pillereitäkään kahteen vuoteen, ehkäisynä käytetty vain keskeytettyä yhdyntää ja tämäkin jo minusta todistaa sen, etten tule helposti raskaaksi :)

Joten maltilla yritän olla tässä kuumeillessa, kun jotenkin vain TIEDÄN, että tässä kestää kauan jos nyt ylipäätään koskaan tulen raskaaksi. Vauvakuumetta tosin on ollut jo viisi vuotta, vasta nyt mies näytti vihreää valoa, joten on melko vaikeaa olla intoilematta :) Tosin tällä hetkellä olen tyytyväinen ihan näinkin, on tätä yrityksen aloittamista odotettu jo niin kauan!

Huhtikuussa pääsen jo sitten tarkempiin tutkimuksiin. Tk:n lääkäri ei paljon aikaillut, vaan laittoi tiedot eteenpäin, vaikka kerroin että vasta aloitettiin yritys.

No niin, tässä tämä vuodatus näin alkuun.. :)

Vierailija
37/61 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ystävänpäivää kaikille!!! :)

Pikaisesti omaa napaa. Yöllä hirveitä kuumia aaltoja, välillä palelin välillä potkin kaikki peitot pois, vieläkö voi clomit tässä vaiheessa kiertoa tehdä tuommoista?

Aamulla herkkä 10-testi taas nega. Nyt illalla tein huviksen mammaksin 25:n. Nega. Siihen tuli aika selkeä roskishaamu, kun kurkkasin testiä parin tunnin päästä. Värillinenkin on. Hitsi, mä aattelin että nuo 25:set ei antas niitä viivanpaikkoja/roskishaamuja, mut näyttävät antavan. Yritin ottaa kuvan, mut kamera ei ole kovin kaksinen:

http://i191.photobucket.com/albums/z146/Koralli73/25mldpo8bEVAP.jpg

Kyllähän mä tiedän, ettei nuo roskishaamut mitään merkkaa... no, saahan sitä aina hetken verran unelmoida, että ne merkkaiski jotain.

Joku voi sanoa testaamisen olevan rahanhukkaa. No, se on miten sen ottaa. Jos matkan päätepiste on tärkein, niin silloin se on rahanhukkaa, mutta jos matkantekokin on tärkeää, niin silloin se ei ole haaskausta. Jos ymmärrätte mitä tarkotan. En osaa aatella rahanhukkauksena, menee sitä rahaa paljon turhempaankin. Esim. uutena vuotena pistin aika paljon rahaa taivaan tuuliin, lähes kirjaimellisesti ;) Turhaako sekin? Ainakin oli jännää ja kivan näköistä :) Ja jännää on testaaminenkin. :) Mutta jokainen taaplaa tavallaan.

Plussasäteitä kaikille!

T. Koralli73 kp 22/n.28 dpo8 yk20

Vierailija
38/61 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koralli! Aika jännää! En mä ainakaan ole ikinä saanut tuollaista roskishaamua... Mä oon nyt sormet ja varpaat ristissä!

Hienosti sanottu tuosta testaamisesta! Olen samaa mieltä =).

Oma olo on sellainen, että tulis nyt vaan se täti, että piina loppuis. Paitsi yksi uusi juttu oli, että (anteeksi yökkisjutut) tuli vaalean ruskeaa vuotoa. Ihan kuin ruskeaa valkovuotoa, ei tätivuotoa. Ei ole ennen tullut tuollaista. Tätijuilintaa on välillä ja valkkaria tulee. Samat kuin aina ennenkin. Paitsi siis tuo ruskea vuoto.

AnniHelen@

Vierailija
39/61 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tätiä, enkä testannut aamulla vaikka ostin Apteekin oman eilen. Huomenna testaan aamusta heti. Tänään koetan rajoittaa veden juomista jotta olis vahvaa tavaraa.

t: Vacsuli kp36/30-37, yk 4

Vierailija
40/61 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä tilanne?

Vacsuli kans, jännät paikat sullakin!

Äskeisellä vessakäynnillä tuli jo verta paperiin. Täti on saapunut =(. Yk 14 alkakoon! Terot ainakin hoiti hommansa ja kierto oli 28 päivää, luteaalivaihe 13 päivää. Se on hyvä. Clomeista en oikein osaa sanoa. Seurantaultraa yritän saada tähänkin kiertoon.

Onnea kaikille jäljellä oleville piinailijoille!

AnniHelen@ kp1 Yk14