Clearbluen (roskis-)haamut?
Mua kiinnostais tietää, ootteko saanu Clearbluella roskishaamuja tai muita haamuja ja ootteko sillon ollu raskaana? Haun avulla sain sellasen käsityksen et esim. apteekin omaan ei voi muodostua roskishaamua ollenkaan jos ei ole raskaana. Käsittääkseni kuitenki Clearbluen kanssa asia ei näin ole, mutta tosi vähän löytyy keskusteluja joissa puhuttaisin Clearbluesta ja roskishaamuista. Tuleeko niitä niin vähän?
Kiinnostaa, koska itsellä niitä on tullut joka kerta ku oon testannut. Siis kyseessä se testi johon tulee se " +" merkki. Reilu vuosi sitten testaillessa mulle tuli monesta testistä roskishaamu, ja tais joku niistä tulla testiajan sisälläkin. Veritestin mukaan en sitten ollu raskaana. Nyt testailin, ja roskishaamu ilmestyi muutaman tunnin jälkeen. Negatiivinen taitaa silti olla...
Nyt kokemukset pinoon!
Kommentit (10)
Mä siis tein uuden testin ja puhdas nega tuli ja herkempi testi kyseessä.
Lähinnä tarkoitukseni oli tehdä tästä viestiketju jossa ois kokemuksia Clearbluen haamuista ja siitä mitä ne sit tarkotti. Mä en jaksa uskoa että oon ainoa jolle tulee sen testin kanssa roskishaamu joka ikinen kerta kun testaan. Ja yhtään kertaa en oo ollu raskaana. n. 6 kertaa kyseisen testin tehny (siis koko yritysaikana).
ihmeen takia niitä testejä pitää tutkia vielä muutaman tunnin jälkeen testauksesta???!!!
minusta niissä ainakin sanotaan selkeällä suomen kielellä,että ei pidä uskoa enää tuloksia,kun se testiaika on mennyt umpeen!!
mikä homman nimi on ku pitää noin kuumana käydä.. !!!! elä kirjottele tähän pinoon jos harmittaa noin paljon, eiköhän sse plussa sullekin pärähdä, ettei olis IHAN NOIN katkeraa tekstiä!! :) PluSsaTUULIA kaikille!!!
niin oli PALJON juttua noista Clearbluen testeistä. Todella monet olivat saaneet niitä roskishaamuja, eivätkä siis olleet raskaana. Taitaa siis olla tyyppivika kyseisessä testissä..
kiitos asiallisesti vastanneille. Mä sain sillä ihan testiajan sisälläkin väärän haamun.
Miksi niitä testejä pitää sit kattoa tuntienkin jälkeen? No, mä en ainakaan oo mikään superihminen ja ku on vuosia vauvaa toivonut niin kai sitä tahtoo nähdä epätoivoissaan edes jotain pientä toivon kipinää. Monilla kun on se roskishaamu muuttunut plussaksi. Ja tietyissä testeissä (kuten Apteekin Oma) sitä viivaa ei voi tulla edes testiajan jälkeen jos ei ole raskaana.
Ei ole itselle tullut siitä testistä roskishaamua, mutta suosittelisin vaihtamaan sellaiseen testiin jota voi rauhassa tutkiskella ja odottaa ihmettä vielä testiajan jälkeenkin! Itse olen ainakin aina ollut sellainen että testin teon jälkeen laitan sen johonkin pöydälle ja aina ohimennen sitä tutkailen iltaan asti kunnes heitän sen roskiin, josta se tuleekin herättyä kaivettua vielä kertaalleen esiin!
Joka ei tätä ymmärrä niin heittäköön testinsä viiden minuutin päästä roskiin ja antakoon olla siellä, mutta tässä elävä esimerkki; En muista minkä merkkinen testi oli mutta lähisukulaisellani kävi niin että 8 tuntia testin teon jälkeen ilmestyi haalea viiva, ja raskaana oli!!! Joten toivo elää vielä roskiksessakin!
julia2006:
Haamu on plussa.
Kuule, tätä totuutta ei välttämättä kannata viljellä joka paikassa, sillä minäki uskoin siihen ja petyin sit pahasti. Jos se haamu (joka tuli testiajan sisällä) ois ollu plussa niin mulla ois jo lapsi ;) Ja testauspäivänä tuli veritestistä pitkä miinus: ei tippaakaan hCG:tä veressä.
Tää siis Clearbluella jota en suosittele kenellekään.
.....Ja mä en saanu sillä per**leellä näkymään raskautta ollenkaan, vaikka olinkin raskautunu ja sentään menkat viikon myöhäs!
Tosin ei kyllä mitkään muutkaan apteekeista saatavat näyttäneet mitään, paitsi apteekin oma jolla just ja just havaittava ROSKIS haamu. Minkä perusteella verikokeisiin, josta plussa. (Joka valitettavasti meni sitten kesken, mut kuitenkin.)
Hei,
nyt menossa eka kierto pillerien jälkeen, kp 37/28. Tein kp 33 Clearbluen plussatestin ja sain siitä negan. Tyhmä kun olen, niin en tietenkään heittänyt testiä menemään ja eikös siihen ilmaantunut haalea, ohut pystyviiva eli plussakuvio.
No, eilen tein kp 36 samanlaisen testin ja negaa näytti edelleen, joskin oli tosi outoa, kun kontrolli-ikkunan viiva oli niin hailea, että sitä piti katsoa ikkunaa vasten että siinä näkyi yhtään mitään koko testiaikana. Varsinaisen testi-ikkunan vaakaviiva kuitenkin näkyi hyvin. Tänä aamuna sitten huomasin, että testi-ikkunaan oli tullut yön aikana paksu, vahva pystyviiva ja myös kontrolli-ikkunan viiva oli vahvistunut niin, että se näkyi ihan normaalisti, ilman tihrustamista. Taitaa olla kyseessä viallinen testi?
Kummeksuttaa kyllä tämä Clearblue ja tympii tämä epätietoisuus, kun nuo roskisplussat kuitenkin antavat toivoa. Päätin, että teen seuraavan testin vasta ensi viikolla kun menkat on myöhässä 2 viikkoa ja teen sen aamupissasta, enkä osta kotiin etukäteen testejä, ettei tule turhaa kiusausta taas!
Ihana lukea teidän muiden kokemuksista!
Barbamammaksi toivova
Pystyviiva oli vähän vaakaviivaa haaleampi, mutta ihan selvä kuitenkin. Ja tuon testin tein n. päivää ennen kuin menkkojen ois pitänyt alkaa. Roskishaamuista en siis osaa sanoa mitään mutta ainakin omalla kohdalla 5 erilaista testiä näytti selvän plussan jo muutamaa päivää ennen oletettuja menkkoja.
Sun kannattaa varmaan oottaa muutama päivä (tiedän, helpommin sanottu kuin tehty!) niin saat sen plussan näkyviin varmemmin.
Peukkuja!