Mitä sait mieheltäsi äitienpäivänä, jouluna, hääpäivänä, synttärinä viime vuonna?
Muistatko enää? Vai saitko mitään?
Kommentit (31)
äitienpäivänä: mieheltä varsinaisesti en mitään, mutta AUTTOI LAPSIA (kolme alle kouluikäistä) leipomaan kakun ja korttien teossa.
synttärinä: kukkapuskan ja kortin, kahvit sänkyyn
hääpäivänä: kävimme yhdessä syömässä
jouluna: kauan haaveilemani lämpimän kylpytakin (johon en raaskinut itse laittaa vähiä rahojamme).
Äitienpäivänä kukkia, aamiaisen sänkyyn ja puutarhakirjan.
Hääpäivänä olimme vaeltamassa ja mökkeilemässä, se oli tavallaan yhteinen lahja.
Syntymäpäivälahjaksi sain Donna Karanin laukun.
Joululahjaksi sain kirjan ja vartalovoidetta.
äitienpäivänä hiustenkuivaajan ja kukkia
hääpäivänä kukkia ja mieheni vei minut ulos syömään tasokkaaseen ravintolaan
jouluna kaulakorun
syntymäpäivänä kukkia ja teatteri+hotelliviikonlopun.
Noita kukkia hän tuo kyllä muutenkin viikoittain, aina perjantaisin saan kukkia, mikä on ihanaa.
Äitienpäivä: kukkia ja suklaata
Hääpäivä: rannekoru (upea, ihanilla sydämillä)
Jouluna: digikamera (aivan yllätys, vanha oli jo huono)
Synttärinä: kuntopyörä (olin haaveillut sellaisesta)
äitienpäivänä: 3 kirjaa (olin toivonut niitä), ruusuja ja ravintolapäivällisen
hääpäivänä: swarovskin riipuksen (oma toive)
synttärinä: uuden digikameran ja muistitikun (tuli kyllä tarpeeseen)
jouluna: brasilianmatkan (palasimme viime viikolla)
Joululahjaksi riipuksen. Äitienpäivänä kukkia, synttärinä halauksen. Olen sanonut, että en lahjaksi halua mitään kodinkoneita. Timantit ja kulta kelpaavat.
en saanut viime syntymäpäivälahjaksi mitään, sillä säästimme häitä varten ja yhteisestä sopimuksesta jätimme toisillemme lahjat hankkimatta. Samoin nyt jouluna jätimme lahjat väliin, sillä makselimme vielä syksyisten häiden viimeisiä laskuja.
Häät ja pitkä häämatka syksyllä olivatkin sitten molemmille ne lahjojen lahjat. Huomenlahjaksi hääpäivän jälkeisenä aamuna sain mieheltäni todella kauniin riipuksen, juuri sellaisen, jota olisin toivonut, jos olisin osannut toivoa. :)
(Yleensä mies intoutuu hankkimaan hirveät määrät lahjoja; siksi tämä yhtenen rajoitus on ollut tarpeen silloin, kun on ollut todellista säästötarvetta.)
Äitienpäivä - en mitään, (sattui remonttihurlumpäivä)
synttärit - varmaan jotain, en muista mitä
hääpäivä - aika kallis kaulakoru, ihana aivan ihana, nielaisin (olen hoitovapaalla ja sinne hulahti tukku rahaa)
joulu - kirjan, käsineet, hajuvesi
en mitään. Edes jouluna.