Te, joilla seksiä 2-3 krt/kk: kai ymmärrätte että miehenne joutuu tyhjentämään pussinsa omin avuin siinä välillä?
Kommentit (42)
Meillä joskus seksiä paljon harvemminkin.
Jos nyrkkikyllikkiä käyttää, niin siitä vaan.
Ei niillä miehillä mitään pakkoa ole orgasmiin, sen kummemmin kuin naisellakaan. Selittellään vaan, kun ei ole itsehillintää lainkaan.
Kivessyövän riski on isompi miehillä joilla on jatkuvasti " pussit täynnä" .
Lääkärit suosittelevat masturbointia usein.
Edelleen on esim. uskontoja joissa ei saa edes AJATELLA minkäänlaista seksiä tai siveettömyyttä ennen avioliittoa.
Lipidoja on erilaisia. Todellakaan ei ole välttämätöntä tumputtaa, jos harrastaa seksiä kerran tai kaksi kuukaudessa. Joillekin mies jopa kerta tai kaksi vuodessa on riittävä.
Vierailija:
Todellakaan ei ole välttämätöntä tumputtaa, jos harrastaa seksiä kerran tai kaksi kuukaudessa. Joillekin mies jopa kerta tai kaksi vuodessa on riittävä.
Oletko niin ylimielinen, että kuvittelet tietäväsi kuinka usein miehet seksiä tarvitsevat? Älykäs ihminen ei yleistä ja ymmärtää, että ihmisissä ja heidän lipidoissaan on eroja. Sinä tosin teit jo tällä avauksella selväksi, että sinua ei voi älykkääksi sanoa kuin vitsillä.
Entäs potenssiongelmat, tuleeko siitäkin syöpä, jos ei heppi edes nouse tanaan... siinä taitaa olla vaikea saada orgasmeja kovin usein.
Ei kaikille miehille seksi ole elämän tärkein asia, ei edes sijalla 37.
T: Monenlaisia miehiä kohdannut HIMOKAS nainen.
Tunnetko syyllisyyttä siitä, että teillä harrastetaan seksiä niin " usein" ?
Vierailija:
Miehelle on fyysinen rasitus ja jopa terveysriski olla saamatta orgasmia noin kauaa! Toivottavasti miehenne tyytyy purkamaan paineensa masturboimalla?
Ihan sen yhden AV mamman kiusaksi. Näytti olevan vanhin ketju.
" Älykäs ihminen ei käytä sanaa lipido SA on Libido" !!!
Sa on... hihiiiii:):)):):):):
Vierailija:
hihihihiiii!!
" Älykäs ihminen ei käytä sanaa lipido SA on Libido" !!!
Sa on... hihiiiii:):)):):):):
Nyt se sekos...
Eikä vika ole siinä etten antaisi... antaisin jos ottaisi!
en mä mikään tyhjennys astia ole. on mulla ihmisarvokin
MUN mies ei ollenkaan nauti seksistä se tekee sen vaan jotta ei tulis kivessyöpää, ja mä teen jotta saatas lapsia koska siis meidän ihmis-nisäkkäisen lisäksi on vain delfiinit jotka harrastaa sitä huvikseen, eikai se VOI OLLA normaalia!!??
:D:D:D:D
t.4
(joka myös sekos....!!!:D)
:D:D:D:D
nelonenhan on menny jo tossa muutama sivu sitten...:)
Kai sitä kaikki tekee, naisetkin.
Miehelle on fyysinen rasitus ja jopa terveysriski olla saamatta orgasmia noin kauaa! Toivottavasti miehenne tyytyy purkamaan paineensa masturboimalla?