Voisinko kuolla pois, en kestä enää tätä jatkuvaa ahdistusta!
Minulle ei ole suotu onnea tässä maailmassa, olen epäonnistunut elämässä. Kun vaan ei enää jaksa. :(
Kommentit (6)
Olin vuosi sitten tilassa jossa olin jatkuvasti itsetuhoisten ajatusten riivaama. Pääsin onneksi osastolle 3viikoksi ja aloitettiin mielialalääke ja rauhoittavat. 6kk sitten pääsin rauhoittavista ja nyt elämä on jo varsin hyvää. Mene lääkäriin, elämä on sen arvoista se kannattaa katsoa loppuun asti!
Voimia!
Mulla on ollut nyt poikki lääkitys toista viikkoa ja vihdoinkin saan ensiviikolla lääkkeeni takaisin. Kamalaa juuri tämä ahdistus, raivo ja halveksunta kaikkia ja kaikkea kohtaan. Minusta ketään ei ansaitse elää ja rankkaan mielessäni jatkuvasti ne jotka ansaitsee selvitä hengissä ja ketkä ei. Mietin keinoja kuinka tappaa kaikki tehokkaasti jne.. No tämä kaikki menee ohi kun jaksaa vielä sinnitellä muutaman päivän.
Mulla ainakin katosi jatkuva nälän tunne ja laihduin 2kg kuussa. Olokin oli luonnottoman pirteä.
Pakko lopettaa tämä netissä surffailu. Millä tahansa palstalla käyn niin se on täynnä typeriä idiootteja..
5
Kemialliseen masennukseen on olemassa hyviä lääkkeitä ja terapiaankin (ainakin jonoon) on mahdollista päästä.
Kyllä se aurinko välillä paistaa risukasaankin.