Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se poika sitten putosi sängyltä!

10.02.2008 |

Kyllä olin tyhmä ja näin pääsi käymään. Voisko joku valaista, että kauanko mun on nyt oltava tarkkana ton vauvan kanssa ja koska voin sanoa aivotärähdyksen vaaran olevan ohi? Olis raukalla päiväuniaikakin just, uskallanko mä edes antaa nukahtaa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorokauden ajan seurattava ja herätettävä 2h välein.

Vierailija
2/12 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleepa rankka yö :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kuin kaksi vuotta sitten meillä kävi.

vasta kolmantena päivänä lapsi alkoi oksentelemaan ja kaatuili, silmät pyöri päässä ja olisi vaan nukkunut! Oltiin sairaalassa sitten kaksi päivää tarkkailussa!

Vierailija
4/12 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mennyt tajuttomaksi?

laita päiväunille vaan.

Vierailija
5/12 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on hyvä merkki katsoa niinkuin edellinen sanoi että kävikö heti itkemään? Jos kävi niin hyvä, mutta jos ei heti itkenyt niin ei hyvä!

Vierailija
6/12 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti kun putos ja aikansa sylissä, sitten rauhoittui ja nyt ihan normaalisti tuossa lattialla pyörii ja pölisee. Punainen kuhmu näkyy tulevan otsaan. Luulen, että on pudonnut " jalat edellä" kun ei osaa vielä mönkiä kuin pakki päällä.

Vierailija
7/12 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun on heti itkenyt ja sitten jatkanut hommia tavallisesti, varmastikaan ei ole syytä hätään.

Jos ei kahteen ekaan tuntiin ole mitään, niin todennäköisesti ei olekaan. Jos sänky on korkea ja tietäisit, että on päälleen pudonnut, niin sitten kannattaisi yölläkin parin tunnin välein herätellä.

Nyt heättäisin päiväunilta kahden tunnin päästä, jos ei siis itse herää.

Vierailija
8/12 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä kuulosta siltä että aivotärähdystä olisi.

Vierailija
9/12 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei arista mitään paikkaa, liikkuu kaikki ihan normaalisti ja kovasti poikaa naurattaa kun sitä kokeilen :)

Vierailija
10/12 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita vaan unille kun on aika. eikä tarvi herätellä. seurailet vaan lähipäivät, onko jotenkin erilainen kun yleensä.

Vierailija
11/12 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin en voi olla halveksimatta sinua ja sanomatta samalla mitalla sinä senkin mamun patja

joku muu kun se joka ihmetteli taustaanne

ps. yleensä te mamujen panopuut olette melkoisia tanttoja susirumia jotka muille ei kelpaa kun maahan pyrkville ja kansalaisuutta havitteleville

Vierailija
12/12 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minusta on suunnattoman loukkaavaa nimitellä ihmisiä NIMIMERKIN perusteella!

Uskomaton meininki, tulen kysymään apua vauvan hoidon kanssa ja heti tulee joku nimittelemään ulkomaalaisperäisen nikin perusteella mamuksi!?!?! Minulla on paljon ystäviä eri puolilta maailmaa enkä pysty ymmärtämään aikuisia ihmisiä, jotka suhtautuvat ulkomaalaisiin noin kieroutuneesti.

Tähän maailmaan mahtuu monenlaisia ihmisiä, ja pitäisi olla aina suvaitsevainen. Multa meni hermo tuollaisesta täysin asiaan liittymättömästä kommentista ja tulin vastanneeksi samalla mitalla. Itse huolissani vauvasta ja joku vain kiinnittää huomion sivuseikkoihin.

Terveisin tällainen ulkomaalaisystävällinen, kansainvälinen matamimamma karjalasta ja pohjanmaalaismiehen vaimo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan