Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hitto! Koko anoppilan väki!!!ja suku!!!

Vierailija
10.02.2008 |

Anopilla on isto juhlat tuolossa ja miehen siskot olivat päättäneet että kaikki tehdään talkoilla.

Mä olen silloin vielä töissä ja meillä on neljä lasta ja kaikki alle kouluiän. Sanoin toiselle näistä siskoista että en tiedä yhtään kuinka paljon voin osallistua noihin leipomisiin ku olen suurimmaksi osaksi ilta tuurissa ja perhe vie kaiken ajan...

Mitä mä tästä taas saan. Täyttä paskaa niskaan ja vielä ammatti ihminen!!! Lupasin että voin osallistua vaikka ostamalla leipomosta jotain... Mutta ei kaikki pitää tehdä kakkupohjia myöten itse.

Mä olen ihan varma että kohta saan kuulla pitkän saarnan ja puhuttelun että muutkin on töissä ja muillakin on lapsia. Mutta muitten lapset on jo ISOJA. Ja voivat vaikka hekin leipoa.

Otanko mä tämän asian liian raskaasti taas. Mutta mutta.

-iita-

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meille tulisi tuollainen pyyntö niin olisi ihan selvää että mies saisi piipahtaa leipomosta hakemassa jotain, ei mulla ainakaan olisi aikaa tai edes taitoa alkaa jotain vääntämään toisten juhliin. En minäkään ymmärrä mitä ap:n lapsimäärä tai työssäkäynti tähän liittyy, hänellä lienee oikeus hankkia ihan niin monta lasta kuin on halunnut.

Vierailija
62/76 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tilanne vähän toisinpäin. Suunnittelemme juhlia äidille. Minä olen ainoa pienten lasten äiti ja siskollani on isoja lapsia. Muilla ei ole lapsia lainkaan. Lapsettomat sisaret ovat sanoneet, että heillä ei ole aikaa ja rahaa osallistua järjestelyihin.

Siinä mielessä tämä sinun valittamisesi kuulostaa enemmän asennekysymykseltä. Se joka haluaa osallistua järjestelyihin, osallistuu olipa pieniä lapsia tai ei. Toisaalta taas aina löytyy syitä, miksi ei ole aikaa ja rahaa osallistua järjestelyihin, vaikka ei niitä pieniä lapsia olisikaan.

Minä ja tämä toinen siskoni olemme alistuneet tilanteeseen ja järjestelemme synttäreitä keskenämme koko perheen nimissä. Meillä ei ole tapana suuttua suoraan, vaan paasasimme aikamme vain selän takana. Toinen siskoni on edelleen vihainen tästä muiden asenteesta ja luultavasti ei tule helposti antamaan anteeksi. Minä taas olen tavallaan antanut anteeksi, mutta en paljon pidä heihin yhteyttä. En siis muistele asiaa pahalla ja jos on pakko, pidän heihin ystävällisesti yhteyttä. En kuitenkaan soittele ja kysele kuulumisia muuten vain.

Täällä onkin jo tullut hyviä ehdotuksia siitä, että olisit voinut ostaa jotain. Tai sitten ilmoittaa jonkin pienen määrän jotain helppotekoista, mikä ei olisi vaatinut paljon aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki lapset on 1v menny hoitoon.

Ja halusin lapset ja haluan olla töissä. Meidän rahatilanne EI salli sitä että olen kotona ja minun paikka ei ole siellä. Olen varmasti paljon parempi äiti kun saan käydä töissä.

t. isonperheenäiti

Vierailija
64/76 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista että joku on niin kehno äiti, että yksivuotiaan on jo parempi hoidossa.

Vierailija
65/76 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on olemassa ihmisiä, jotka nostaa omaa arvoaan muita mollaamalla =(

Vierailija
66/76 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vanhin vielä nuorempi ku ap. llä ja olemme miehen kans molemmat töissä. Ja meillä on myös neljä lasta.

Meillä menee miehen kans työvuorot ristiin niin että hoitaja on meillä 4h päivässä.

Ja mä en ole kyllä huomannu lapsissa mitään hämminkiä. Heistä on kivaa ku hoitaja on heidän kanssa ja ulkoilee. ja askartelee.

Ja ei minullakaan jäis aikaa viikolla leipomiseen ei ihan varmasti vaikka asennetta olis. Ja yöllä nukutaan. Vloppuna voisin leipoa mutta sekin on rajallista.

Ja olen varmasti hyvä äiti omille lapsille sanokaa ihan mitä tahasa.

Vierailija
67/76 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

72

Vierailija
68/76 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen isonperheen lapsi ja molemmat vanhemmat ovat olleet aina töissä. Ja ole täysin normaali perheen äiti itsekkin.

Kyllä ne laitoslapset tulee ihan muualta ku tavallisilta työssäkäyviltä vanhemmilta.

Vierailija
69/76 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevanne parempi äiti kuin joku toinen? Vain sen perusteella, mitä tänne palstalle joku kirjoittaa?

Voi öljy!!!!!!

Vierailija
70/76 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan sitä on omaa itsetuntoa tällä pönkittää sillä että haukkuu muut.

Vierailija
71/76 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaapa tehtailla tuonne väliinkin noita kieliopillisesti tökeröjä vastauksia muilta " työssäkäyviltä pienten lasten äideiltä" .

Eikä siinä mitään, provot ovat joskus ihan paikallaan, varsinkin tämmöiset astetta uskottavammat kuin palstalla tavallisesti. Herääpähän vilkas keskustelu. Hyvä ap!

Vierailija
72/76 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota epäilinkin ;)

Vierailija
73/76 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä nainen ei saisi käydä töissä? Miksi naisen täytyisi leipoa? Hankkikaa aikakone ja matkustakaa 1800-luvulle. Nuijat. Teistä ei ole kuin haittaa oikeille naisille.

Vierailija
74/76 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittu

Vierailija
75/76 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lykkäät vaikka anopille kaikki neljä yhtä aikaa ja sanot että kun et kerta saa leipomoa käyttää niin anopin ei auta kuin vahtia lapsia sen aikaa että pakerrat itse kaaaikessa rauhassa ilman kiirettä niitä kakkuja.

Vierailija
76/76 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle, joka ihmettelit huuli pyöreänä miksi ap jää kesällä kotiin: Ehkä ap:llä on määräaikainen työsuhde, joka päättyy kesäksi.