Täytin 30 -eikä kukaan muistanut :(
Eipä mun edellisiäkään synttäreitä edes omat vanhempani ole muistaneet, mutta nyt ajattelin että ehkä tällä kertaa sitten kun tulee pyöreitä täyteen. Yhdessä vaiheessa jopa äitini kyseli että onko suunnitelmia, hän vois järjestää yllätysvkl. No, se sopimamme vkl tuli ja meni eikä mitään tapahtunut. Samoin tuli ja meni " virallinen" synttäripäivä eikä edes onnitteluja.
Että näin tärkeä minä olen kanssa ihmisilleni.
Ja ei, en ole erakko. Ystäviä, tai varmaan oikeammin " ystäviä" on pilvin pimein mutta.. great.
Ihana elämä.
Kommentit (8)
oli hienoa olla sukulaisten ja ystävien kanssa ja vieraita kävi kaikkiaan noin 40 henkilöä. mulle jäi kiva muisto 30 v juhlistani. järjestä itselles juhlat pienellä porukalla vaikka jälkeenpäinkin jos tuntuu että vielä kiinnostaa ja pyydä sinne tärkeimmät ihmisesi...
Täytyy sanoa että mä en ainakaan muista mun kaikkien kavereiden synttäreitä. Oletko facebookissa, siellähän synttärit näkyvät, olisit ehkä saanut onnitteluita(?). Olisit voinut ehkä itsekin järkätä synttärikemut tai ihan vaan kahvitukset kavereillesi.
Järkkää juhlat tai kutsu läheisimmät kakkukahville, ja osoitat, että haluat juhlia pyöreitä.
On se kumma kun aikuinen ihminen ottaa itteensä kun kukaan ei vouhkaa synttäreittten takia! Hanki elämä!
Tai punkes meidän porukat kahville, mutta muut ei onneks muistanu ja juhlia en pitäny ihan tietoisesti. *hirveä kriisi*
Itse lähetän koko ajna kaikille synttärilahjoja, -kortteja, -nimpparikortteja ja ihan muuten vaan kortteja. Enpä taida lähetellä enää. Tuli oikeasti paha mieli, kun KUKAAN ei viitsinyt muistaa. Joten on meitä muitakin päähän potkittuja. Heh. Koitetaan jaksaa silti.
Varmaan tuntuu pahalta, varsinkin, ettei omat vanhemmat onnittele. Iso hali ja myöhästyneet syntymäpäiväonnittelut minulta sinulle. Tuli oikeasti paha mieli puolestasi.