Kuka lentänyt rayanairilla?
mä kun en ymmärrä noita hintoja ollenkaan. Ensin näyttää lennon hinnaksi 0. 01¿ ja sitten veroja 19. 90¿ MUTTA sitten tuleekin jotain ihme kuluja, mutta en ymmärrä mitä ne on. Katsokaas joku englantia paremmin ymmärtävä. ryanair. com sieltä valkkaatte jonkun lennon ja sitten muka varaatte, ei siis tarvitse vielä nimiä tms kirjoittaa kun alkaa hintaan tulla jo kaikkea mahdollista lisää! Miten niillä pääsee halvimmalla?
Kommentit (2)
Vierailija:
huom: mitä lähemmäs matkapäivä tulee esim lontooseen lennettäessä, sitä todennäköisempää on, että muut lentoyhtiöt voisi kilpailla hinnassa ryanairin kanssa. ite otin just liput sasilla lontooseen, kun eroa lipuissa oli vain vajaa sata euroa. pääsee kuitenkin heathrowlle ja parempaan aikaan - ei ole perillä keskellä yötä, niin kuin tre-lontoo lennolla ryanairin kautta olisi ollut.
Jos onnistuu Ryanairilla löytämään alle sadan euron lennot, niin toinen vajaa satanen siihen päälle on jo aika iso ero. Mutta totta on, että Ryanairilla lentäminen kannattaa vain niinä edullisina päivinä, joskus Ryanairin lennot voi nimittäin olla tavallisia lentoyhtiöitä kalliimpia jopa.
Lentojen ajankohdat on tietysti vähän hankalat, jos ei tykkää yökukkumisesta tai pitää jatkaa matkaa johonkin kauemmas. Itse olen useammankin kerran joutunut viettämään yön Stanstedin kentällä, mutta se oli tavallaan ihan kivaa. :)
ei myöskään pistä laukkua ruumaan vaan ottaa pelkkää käsimatkatavaraa, ja kieltäytyy haluamasta sitä erityiskohtelua check-innissä.
verot yms on väistämättömiä.
huom: mitä lähemmäs matkapäivä tulee esim lontooseen lennettäessä, sitä todennäköisempää on, että muut lentoyhtiöt voisi kilpailla hinnassa ryanairin kanssa. ite otin just liput sasilla lontooseen, kun eroa lipuissa oli vain vajaa sata euroa. pääsee kuitenkin heathrowlle ja parempaan aikaan - ei ole perillä keskellä yötä, niin kuin tre-lontoo lennolla ryanairin kautta olisi ollut.