Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Kuinka usein nautit alkoholia?
10.02.2008 |
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei ole kiinnostusta ja arvomaailma muuttui niin, että alkoholin juominen sotisi sitä vastaan.
ja se on jo paljon kun on tästä vuodesta kyse, itseasiassa siinä tuli jo ens vuodenkin kiintiö täytee.
Alue: Aihe vapaa
Eli harvoin. Ei ole mitään tarvetta juoda enempää. Muutenkin jo ottaa aivoon tämä suomalainen juomakulttuuri.
- mies -