Odotatko aina, että kahvi jäähtyy vai hörpitkö heti?
Kommentit (14)
Laitan kylmää vettä sekaan ja kulautan ykkösellä koko mukin. Ryystely ja maistelu on turhaa ajanhukkaa.
Riippuu miten kuumaa kahvia on. Toisissa paikoissa kahvi on liian kuumaa heti juotavaksi, toisissa taas kahvi on valmiiksi jo niin haaleaa että parempi juoda nopsaan.
Laitan aamulla kahvin samaan aikaan kun teen aamupuuron. Ensin syön puuron ja selaan nettiä. Siinä ajassa kahvi on jo jäähtynyt niin paljon, että on enää hieman lämpöistä. En lämmitä sitä enää, vaan juon sen lämpöisenä. En oikeastaan juo koskaan kuumaa kahvia, vaan syön aina jotain ennen kahvin juontia, joka on jäähtynyt minuuttikaupalla.
Puuhellin päällä keitän pannukaffeet ja juon kiehuvana suoraan pannusta.
Mää tykkään tulisesta.
Mä juon kahvini aika kuumana. Olen nähtävästi totuttanut itseni siihen, sillä useinkin olen saattanut ehtiä jo tyhjentämään kahvimukilliseni (juon kahvin mustana) siinä vaiheessa, kun maitokahvia juovat vielä puhaltelevat mukiinsa ja tuskailevat, kun se on niin kuumaa.
Juon kahvin mustana ja mahdollisimman kuumana.
Kuumat juomat on turhuutta. Olen optimoinut kahvin pois aamurutiinista ja otan sen sijaan vitamiinien kanssa 1-2 kofeiininappia.
Vierailija kirjoitti:
Mä juon kahvini aika kuumana. Olen nähtävästi totuttanut itseni siihen, sillä useinkin olen saattanut ehtiä jo tyhjentämään kahvimukilliseni (juon kahvin mustana) siinä vaiheessa, kun maitokahvia juovat vielä puhaltelevat mukiinsa ja tuskailevat, kun se on niin kuumaa.
Hassua, etteivät sitten lisää maitoa. Helppo ratkaisu.
Juon maitokahvia jotten hörpin heti.
Odotan, että jäähtyy ja siemailen pikkuhiljaa. Miesystävä vetaisee kuumana, huh. Molemmat juodaan mustana
Älä. Vastaa. Spämmääjälle.
Poista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassua, etteivät sitten lisää maitoa. Helppo ratkaisu.
Se taitanee vaikuttaa siihen kahvin makuun
Sehän jäähtyy kuksassa heti sopivaksi.
Laitan maitoa niin paljon, että kahvi jäähtyy. Sitten juon.