Milloin myytte välikausivaatteita?
Selailin huuto.nettiä ja vauva-lehden palstaa ja huomasin että tosi vähän on vielä välikausivaatetta myynnissä.Ei sillä, että sitä vielä tarvittaisiinkaan (kuin korkeintaan täällä pk-seudulla) mutta itse olen jo hissukseen tehnyt inventaariota tarvittavista kamppeista ja esim. viime vuoden Reimatec olikin jo jäänyt pieneksi.
Varsinkin kosteussuojahaalareita (ja nimenomaan hyväkuntoisia!) on kyllä myynnissä todella vähän!
Kommentit (5)
Jos parasta hintaa haet, niin ehkä kannattaisi odottaa vielä muutama viikko. Nyt taitavat olla vain friikit liikkeellä ja tavikset käyttävät vielä tyytyväisinä toppiaan ;-)
Nyt meinaan vielä vanhoja pieneksi jääneitä toppiakin laittaa pois enkä jätä kesän yli odottamaan, kun melkein kaikilla alkaa haalarit spragailla ja kauppiaat myy jo eioota...
laitan myyntiin meidät reimatecit ja ticketit. laittaisin jo nyt jos ehtisin...
Itse siis möin jo vanhat, kun ostelin uusia tilalle ;)
Kuumana tuntuu nyt niiden muutamien kauppa käyvän huutonetissä, joten eiköhän nyt ole ihan hyvä aika myydä, kun vaatteet alkaa tulla kauppoihinkin. Pitää pistää meidän pikkuisenkin haalari myyntiin, kun ei tuo siihen näköjään enää talven jälkeen mahdu, nyyh. Toisaalta onko tuo ihme, jos lapsi ekan vuoden aikana kasvaa lähemmäs 30 cm.