Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teidän miehet tehneet musiikkia tai tekevätkö?

Vierailija
09.02.2008 |

Mun miehellä ollut pari bändiä. Ei ole mikään kuuluisuus todellakaan, mutta jonkin verran ovat tehneet keikkaa aikoinaan. Ihana kuunnella näitä biisejä, ihan mahan pohjasta ottaa, kuten lapsena kun fanitti jotain laulajaa/poikabändiä tms. :) Jotenkin kiva fiilis, että toi on mun mies joka laulaa. Olen sillä tavalla lapsellisen ylpeä leikkimielisesti ihan itselleni omaksi ilokseni, täällä kotona yksin fanitan.. :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on tehnyt musiikkia ja tekee koko ajan. Semmonen kitarasankari=)))

Vierailija
2/6 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat olleet muusikoita (joo, tiedän muusikonrentut on ollu heikko kohta). Onneksi nykyinen on ihan " vaan" sähkömies, paljon turvallisempi ja " jalat maassa" -henkisempi kuin aikaisemmat.

Tosin veli kyllä tekee musiikkia ja heittää keikkaa bändinsä kanssa joten on mulla vielä ketä " fanittaa" :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun joku rakas tekee omia biisejä jne? ainakin minusta. :) ehkä olen lapsellinen, mutta sitten olen.

Tämä on ensimmäinen mieheni, joka tekee musiikkia, siskolla on muusikkomiehiä ollut useampikin, mulla ei..

ap

Vierailija
4/6 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän säälittävää, mutta silti niin liikuttavaa :)

Se 3

Vierailija
5/6 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen oli virtuoosi kitaran kanssa, vaihtoi tähteyden arkisempaan ammattiin tosin. Ehkä se ei sitten niin lahjakas ollutkaan.

Vierailija
6/6 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se oli vaikeeta aikaa. onneksi nyt turvallinen tavismies. ;)