Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehesi osallistuu lasten synttäreiden valmisteluun?

Vierailija
23.05.2008 |

.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos erikseen pyydän niin (syvästi huokaillen) saattaa käydä kaupassa ostoslista mukanaan ja imuroida.

Vierailija
2/23 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna kun oli ekat kaverisynttärit, mies suostui olemaan kotona ja vahtimaan mahdollisesti pihalle meneviä lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä aina unohdan jotain : )

Vierailija
4/23 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä siivoaa mun kanssa ja käy kaupassa. Mä leivon + katan pöydän. Mies on kuitenkin pitänyt kahdet lasten kaverisynttärit ihan ilman minua eli tehnyt kaiken alusta loppuun, toiset oli vielä avaruusteemalla eli niissä oli aika väkästäminen.

Vierailija
5/23 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 3

Vierailija
6/23 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaa pikkuisimmat lapset kun somistelen isompien kanssa ja katan pöydät.

Yleensä mies on sitten myös seremoniamestari eli leikittää ja laulattaa lapsia...hulluttelee yms.

Erittäin sosiaalinen mies minulla joten tuo puoli hoituu häneltä luonnostaan ja kaikilla on mukavaa ja minulla stressitöntä.

Vierailija
7/23 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ukko katsoo lasten perään, käy heidän kanssa ulkona ym. Niin minä saan rauhassa siivota, järkkäillä ja leipoa. Tämä järjestely toimii paremmin kuin hyvin. ;)

Vierailija
8/23 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brainstormaa keittiön pöydän ääressä mun ja lapsen kanssa, tekee listoja, käy kaupassa, leikittää lapsia ja pitää kuria. Samaa kuin minä. Ei niin kuin lapsen kaverin isä, jonka piti häipyä ostamaan tupakkaa kesken lastensa synttärijuhlien.

Vierailija
9/23 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja totesi,että onko näitä pakko järjestää.....on nyt ex.

Vierailija
10/23 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies leipoo kakun, valmistaa kodin juhlakuntoon ja nussii minua samalla <3.

(Oikeasti vain tuo eka pitää paikkansa...let a girl dream!)

Vierailija
11/23 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoi lasten perään.

Vierailija
12/23 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma-aloitteisesti ei tee mitään, mutta on siitä silti apua koska tekee mukisematta sen mitä sanon että pitää tehdä. Siivoaa, hakee kaupasta tarvikkeita, kutsuu vieraita jne.

Tämä pätee meillä kaikkiin muihinkin juhliin, ja itse asiassa myös arkeen...

Vierailija
13/23 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein hommansa on tehdä kakku -hän on siinä minua paljon parempi! Tekee ihania fantasiakakkuja tai mitä vaan toivotaan. Lisäksi on minua paljon perusteellisempi siivoaja, pesee lattiat yms. Yleensä minä hoidan ns. suunnittelupuolena ja varsinkin koristelu on enemmän minun "alaani".

Onneksi mieheni on sitä tyyppiä, että tykkää satsata juhlapäiviin ja tykkää ilahduttaa lapsiamme :) Hän on ihan isä.

Vierailija
14/23 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on hän "ihan isä" joo... :DDD

15

Vierailija
15/23 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuroi, käy tarvittaessa kaupassa, seurustelee vieraiden kanssa. Kaataa kahvia tarvittaessa yms.. normaalia.

Vierailija
16/23 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoaa. Minulle jää leipominen ja esillelaitto.

Vierailija
17/23 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kaupassa listan kanssa, pitää lapset pois keittiöstä kun minä leivon. Synttäripäivänä osallistuu hommiin yhtä lailla kuin minä: keittää ja tarjoaa kahvia, kaataa mehua, leikittää jos on tarve jne.

Vierailija
18/23 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuroi, pesee lattiat, pesee wc:n, käy kaupassa, istutti just eilen pihakukat, kun esikoisella synttärit huomenna jne.

Itse tykkään leipoa ja kattaa pöydän. Toki osallistun myös siivoomiseen, tietty.

Vierailija
19/23 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- tekee PCllä kutsut (mäkin osaisin, mut on aina ollut miehen vastuulla)

- koristelee

- tekee tarvittavat hankinnat

- suunnittelee ja vetää pelit & leikit

- osallistuu tarjoiluun ja grillaa esim. hodarit

- kuvaa juhlat

- pitää järjestystä ja toisaalta hauskuuttaa lapsia

- siivoaa jäljet

- kuljettaa ne lapset kotiin, jotka ovat kyytiä tarvineen (joka vuosi näitä on 1-2)

Eli ihan kaikkeen osallistuu!

Vierailija
20/23 |
23.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on seremoniamestari ja leikittäjä, minä emäntä. Hän myös miettii isompien kanssa kutsujen ohjelmaa valmiiksi. Työnjako on selvä ja ollut sellainen jo vuosia. Meillä on lastenkutsuja riittänyt, kun sankareita on neljä. Olen varsin tyytyväinen tähän järjestelyyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi