Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni hoitotäti pussasi lastani suulle ja minusta se oli mahtavaa!

Vierailija
09.02.2008 |

Tuli tosi hyvä mieli! Siis lapsi itse halusi pusua ja hoitaja moiskautti kunnolla (tätä ennen lapseni oli pussannut kaikkia kavereita hoidossa).

Ajattelin vaan jälkeenpäin, että kun täällä kerran väijyttiin jotain joka oli pussanut toisen lasta, niin oikeasti en ymmärrä! Minusta se oli lutusta!

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä varmaan syödään karkkia joka päivä ja lapsilla on mehupullot yötä päivää.

Vierailija
2/57 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta esim. mua ällöttää se siksi kun lapsen hoitajalla on tosi huonokuntoset hampaat. Enkä oikein tiedä miten siitä pussailusta sanoisin, loukkamati hoitajaa. :-(

Itekkin kyllä pussailen lasta, mutta huolehdin suuhygieniastani.

Ja en ole lukenu sitä toista ketjuu, joten en tiedä mitä siellä on puhuttu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

YÖK!!!!

Vierailija
4/57 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ikäänkuin aikuisten välinen juttu. Lapsia suukotellaan paljon ja lapset suukottelevat meitä, mutta suukot annetaan poskelle.

Vierailija
5/57 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä, mitä tekisin, jos joku pussaisi lastani suulle. ei kai siinä auttais, ku nätisti sanoa, että en halua lapseni saavan kariesbakteeria.

minusta on ällöä pussata lasta suulle, en olisi itsekään antanut kenenkään tehdä lapsena niin minulle.

ihan sama miten muut tekee, pussatkaa vaan omia lapsianne. mutta tuon bakteerin takia on kyllä törkeää pussata vieraita lapsia.

Vierailija
6/57 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jouduin hammaslääkäriin ekan kerran porattavaksi 2-v, en todellakaan halua samaa kohtaloa lapsilleni. Ja ihan vaan siksi kun äiti ja iskä nuolivat lusikkaani ja pussasivat suulle. Ajattelisit vähän lapsiasikin itsekäs bitch.

Vierailija
7/57 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika hysteeristä pelätä karieksen tarttuvan pusuista. Olen kyllä muutenkin sitä mieltä, että ravinnolla on suurempi merkitys kuin tuolla bakteerilla.

Vierailija
8/57 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutelu on aikuisille.

Vierailija
9/57 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkee sitä oppii kun vanhaksi elää.. Mä oon pedofiili! :-(

Vierailija
10/57 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien lasten kohdalla asia on eri, mutta ei kyllä ole ok hoitotädin pussailla ASIAKASTAAN. Voitko sinä tatuoida otsaasi sanan TYHMÄ jos/kun ajattelet, että pedofiili voi olla vain mies ja huom, vain tietyn näköinen mies. Ulkonäkö tms. ei ole pedofiliaa vaan TEKO, teki sen sitten kuka tanahsa.

Vierailija
11/57 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kaikkee sitä oppii kun vanhaksi elää.. Mä oon pedofiili! :-(

Jos tekisit sitä mun lapselleni niin asia ei todellakaan jäisi siihen.

Vierailija
12/57 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmivuotiaaksi pitäisi välttää sylkikontaktia. Ei siinä ole mitään kylmää.

Vierailija
13/57 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni ei tulisi mieleenkään pussata omaa hoitolasta suulle, poskelle ja otsalle kyllä.

Vierailija
14/57 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarttuu SYLKIkontaktissa ja pussaillessa sitä sylkeä menee toisen suuhun. Jos joku pussaisi lastani suulle, niin sanoisin siitä ja varmasti. Minua suorastaan ällöttää vanhemmat jotka pussaavat lapsiaan suulle. Tällä kertovat vain kuinka sivistymättömiä ovat.

Vierailija
15/57 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka annatte pusuja lapsienne suulle ja annatte vielä muidenkin aikuisten antaa, niin mistä sitten tiedätte ettei kukaan lastanne suukottelevista ole pedofiili ja saa jotain kiksejä lapsenne suutelusta? Ja jos hän on huomannut, että vanhemmat ei puutu suuteluun, niin mistä tiedätte mitä hän tekee lapsellenne kun ette ole paikalla?

Mun mielestä kamalinta, mitä mun lapselle vois tapahtua olis seksuaalinen hyväksikäyttö.

Vierailija
16/57 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapsen MIESpuolinen hoitosetä pussaa lasta suulle??????

Vierailija
17/57 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikein nautti siitä. Mitähän tekevät kotona...?

Vierailija
18/57 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös hoitaja, olen muutaman kerran pussannut hoidossa olevaa lasta. Kerran lasta takaraivoon kun hän oli sylissäni ja kerran jäähyväiseksi otsaan kun äiti oli paikalla (annoin myös äidille poskisuudelman). Olimme lämpimissä väleissä. Kuten koen, että olemme myös tämän lapseni hoitopaikan hoitajiin.

Olen otettu, että hoitohenkilö oli spontaani ja moiskautti lastani, hän on yli 3v. ja itse en usko karieksen hyppäävän ihan hevillä, sylkeä he eivät tässä pusussa vaihtaneet.

ap

Vierailija
19/57 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

aika hysteeristä pelätä karieksen tarttuvan pusuista. Olen kyllä muutenkin sitä mieltä, että ravinnolla on suurempi merkitys kuin tuolla bakteerilla.

Vierailija
20/57 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kariesbakteeri on herkkä tarttumaan ja oliko sinulla mikroskooppi mukana kun tiedät, ettei bakteeri tarttunut? MIstäs tiedät ettei hoitaja ollut hetkeä aikaisemmin lipaissut huuliaan? Kariesbakteeri tarttuu myös pusuissa, ei siihen mitään kielareita tarvitse. Olet kai tietoinen että kariesbakteeri tarttuu myös ruokailuvälineiden kautta ja myös jos vanhempi " puhdistaa" tutin omassa suussaan? Minusta osoittaa aikamoista välinpitämättömyyttä lasta kohtaan jos sallii moisen. Ja mistäs tiedät mitä tauteja sillä hoitajalla tai muilla lastasi pusuttelevilla on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme