miten moni äiti yksin valvoo ja muut nukkuu???
Kommentit (5)
Nukuin kyllä jo 3h mutta sitten 3kk poika herätti syötölle enkä enää saa unta, mietin avioeroa...
mies just lähti jonneki autolla ja perään soittelin,, tulen kohta oli vastaus. ottaa päähän. minnehän lie humalassa..
joo tulihan sitä valvottua,raskaana 7 kuulla ja mun paikka kuulemma nukkua sohvalla jos en kerran sänkyyn mahdu kun esikoiset meinaa kömpiä öisin viereen....
itse herra ei siihen tietenkään voi,hällähän on kuiten töitä,mullahan sitä ei ole...et pärjään kuulemma muutaman tunnin yöunilla...;(
että on mahtava kusipää mulla....
Vierailija:
joo tulihan sitä valvottua,raskaana 7 kuulla ja mun paikka kuulemma nukkua sohvalla jos en kerran sänkyyn mahdu kun esikoiset meinaa kömpiä öisin viereen....
itse herra ei siihen tietenkään voi,hällähän on kuiten töitä,mullahan sitä ei ole...et pärjään kuulemma muutaman tunnin yöunilla...;(
että on mahtava kusipää mulla....
Kaikenlaisten kusipäiden kanssa teette lapsia. Esikoisetkin ovat vissiin kaksoset kun monikossa puhut... Huhhuh... Kyllä meillä mies nukkuu sohvalla jos niin on tarvis, meillä myös kaksoset ja vuoden ikäinen ja raskaana 21 viikolla.
koska se on ainoa aika jolloin saa vähän rauhaa ja omaa aikaa.