Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä oli pikkumainen äiti poikani koulukaverilla! Eväistä alkoi haastamaan riitaa.

Vierailija
08.02.2008 |

Poikani kun menee heille melkein aina koulun jälkeen. Minä tuen poikani kaverisuhteita kaikin mahdollisin tavoin. Nyt tämä pojan kaverin äiti alkoi haastamaan riitaa ettö poika syö heillä eväitä koulun jälkeen. Miten ilmankaan lapsi jaksaisi!!?? Minä olen iloinen kun pojalla on kavereita enkä pikku välipalasta mutisisi todellakaan. Miten joku ihminen voi tuommosesta alkaa riitaa haastamaan? Pitäisikö nyt kieltää poikaa menemästä tai kierrättää ensin kilometrin turha kävely eli tula ensin kotiin eväille ja sitten vasta kaverin luo?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aa, mutta en todellakaan tykkää, jos meidän lapsi norkoilee toisten ruokapöydässä!

Vierailija
2/8 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin minäkin kyllästyä jos joku kaveri notkuisi meillä melkein joka päivä, ja siinä voisi kaverin syöminenkin alkaa rasittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tällöin voi tarjota välipalan mutta että päivittäin niin ei todellakaan.

Vierailija
4/8 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on, niin vähän oudolta kuulostaa. Hyvin olet ajatellut kun eväät laitat että ei tarvitse vieraiden ruokkia lastasi kun useasti kyläilee samassa paikassa.

Vierailija
5/8 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastataan nyt, että MUKULA KOTIINSA SAPUSKALLE!

Vierailija
6/8 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te vanhemmat ette tue lastenne kaverisuhteita. Ne on oikeasti tärkeitä. Itse olen ollut koulukiusattu ja ylpeä nyt siitä, että omilla lapsilla on kavereita jotka saa aina tulla meille ja joille tarjotaan kyyti tai ruokaa tai mitä tarvitsevat. Itsekkyyden kulttuuri on mennyt liian pitkälle. ap

Vierailija
7/8 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on siellä syksyn ja talven kulkenut syömässä ymmärrän tuskastumisen.

Minä aikoinaan puhallin poikki naapurin lapsen syöttämisen kun tunki joka päivä safkaamaan. Aloin vain sanomaan että meillä syädään nyt ja sinäkin voit mennä kotiisi syömään ja tule sitten takaisin leikkimään jos haluat.

Vierailija
8/8 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ksitn, että tämä kyläilijä lapsi syö OMIA eväitään?? Sillinhan voisi syödä ne o koulussa koulun jälkeen eikä kyläpaikassa. Saattaisi ratkaista ongelman. Meillä kyllä lapset saa välipalaa ja safkaa, mutta ymmärrän hyvin ettei kaikki halua/pysty ruokkimaan muiden kakaroita varsinkaan noin pitkiä aikoja putkeen.

Miksi lapset ovat aina siellä? Eikö voisi olla vaikka vuoroviikoin teillä ja silloin saisivat aina (vaikka ihan sovitusti) välipalan sielä missä ovat. Menisi tasan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän