Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oma huomioni lapsettomuudesta on, etta ystavapiirissamme lasta 3-kymppisina yrittaneet 70-luvun alussa syntyneet sikiavat helposti, mutta nuoremmilla tuntuu olevan lapsettomuusonge

Vierailija
08.02.2008 |

lmia. Onko teillä samansuuntaisia havaintoja?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse vm 1980, ystäväni vm 1978-1986 ja kaikki ovat saaneet lapsia ongelmitta, joillain ikäisilläni on 5-6 lastakin jo. Mutta kellään ei hormonaalista ehkäisyä, eikä irtosuhteita.

Vierailija
2/7 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myös niillä, jotka käyttävät runsaasti alkoholia on näitä ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mun tutut joilla on ollut ongelmia ovat syntyneet ennen 70-luvun puoliväliä ja yrittäneet vasta 30+-vuotiaina saada lasta. Paitsi yhdet perhetutut, joilla oli ongelma 70-luvulla (päätyivät lopulta adoptioon).

Vierailija
4/7 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

superhelposti, ekasta kierrosta 33-vuotiaana.

Vierailija
5/7 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoo näitä nykyisiä reilu parikymppisiä, niin huh huh, mitkä laardit. Ei ihme, jos ei tule raskaaksi.

Vierailija
6/7 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääketieteellistä lapsettomuutta (osalla parantumattomaksi todettu) ollut niin alle kuin yli 3-kymppisillä.. [tiedän tämän koska olen sen sorttinen että ihmisillä on tapana uskoutua minulle]

Joillekin liki nelikymppisille raskautuminen ollut erittäin hidasta jollei mahdotonta, joillekin tapahtunut parissa kuukaudessa.

Vierailija
7/7 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lienee sitten todellinen syy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän