Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kummitäti pukeutua ristiäisiin farkkuihin?

Vierailija
08.02.2008 |

Huomenna on tulevan kummitytön ristiäiset. Niin paljon mielummin laittaisin tummat, ihan siistit farkut kuin mustat " suorat" housut. Mutta onko se vaan niin että ne mustat siistimmät housut on pakko laittaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut ei ole edelleenkään juhla-asu. Itse ainakin lasken ristiäiset näihin tärkeisin juhliin, joihin pukeudutaan kunnolla.

Vierailija
2/10 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

farkuissa ja ihan tavallisessa paidassa. en pitänyt sitä mitenkään loukkaavana. halusimme hänet kummisedäksi siksi, että hän on niin ihana ihminen, emme siksi, että hän osaisi aina pukeutua täysin oikeaoppisesti.

riippuu toki vähän juhlastakin, meillä oli vaan pienet lähipiirin juhlat (kummit ja mummit).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kiittää ja kumartaa, ja pukee ne mustat housut ja kunnioittaa kummilastaan ;)

Vierailija
4/10 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

farkuissa ja ihan tavallisessa paidassa. en pitänyt sitä mitenkään loukkaavana. halusimme hänet kummisedäksi siksi, että hän on niin ihana ihminen, emme siksi, että hän osaisi aina pukeutua täysin oikeaoppisesti.

riippuu toki vähän juhlastakin, meillä oli vaan pienet lähipiirin juhlat (kummit ja mummit).

Vierailija
5/10 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisilla pitäis olla hame tai mekko. Miehet ehkä voi laittaa farkut jos ei omista suoria housuja.

Vierailija
6/10 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole lainkaan kyse siitä. älä jaksa olla tommonen tiukkapipo. tekis sullekin hyvää saada vehjettä välillä.

Vierailija
7/10 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei piiruakaan kiinnostanut minkälaisissa vaatteissa ihmiset oli meidän lapsen ristiäisissä. Tärkempää minulle oli että sinne tuli meille tärkeät ihmiset. Ja minun puolesta saivat tulla ihan omina itsenään, eli vaikka sitten farkuissa, jos ne tuntuivat omilta.

Vierailija
8/10 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ne on joka päivä jalassa töissä ja aina kun menen kylään.

Vierailija
9/10 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen kun yhdistää tyylikkään paidan, esim. silkkitunikan tai -paitiksen, korkkarit ja sopivat korut, (ja hiukset tietty vaikka kiinni hienosti nutturalla) niin on varmasti paljon juhlavamman näköinen kuin joku toinen tylsissä mustissa housuissa (jotka luultavasti ei edes istu kunnolla) ja ankeassa puserossa.

Vierailija
10/10 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tiedän että hän myös mieluiten pukeutuisi farkkuihin, mutta hän sanoi laittavansa suorat housut sen takia että muutama sukulainen odottaa hänen tekevän niin.

Mulla on vaan minihameita, joten en mä semmosta viitti laittaa :D

t.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi