Lue keskustelun säännöt.
Kätilö paikalla jos kysyttävää
Kommentit (23)
8cm jälkeen ei puudutuksista ole enää varsinaista hyötyä.
Elämäsi käy perin raskaaksi jos et luota ammatti-ihmisiin. Uskoisin että hyötyisit kun kävisit etukäteen keskustelemassa tulevasta synnytyksestäsi.
klö
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla on synnytystapa arvionti rv 37 niin siellakö? Omalle neuvolatädille on turha puhua hän puhuu puuta heinää eikä kuitenkaan tee lopullisia päätöksiä.
17
Olitko silloin ensisynnyttäjä,? Nyt ainakin olet sitten jo uudelleensynnyttäjä ja tilanne ja välilihan joustaminen on aivan erilaista.
klö