Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kätilö paikalla jos kysyttävää

Vierailija
08.02.2008 |

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko silloin ensisynnyttäjä,? Nyt ainakin olet sitten jo uudelleensynnyttäjä ja tilanne ja välilihan joustaminen on aivan erilaista.

klö

Vierailija
22/23 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

8cm jälkeen ei puudutuksista ole enää varsinaista hyötyä.

Elämäsi käy perin raskaaksi jos et luota ammatti-ihmisiin. Uskoisin että hyötyisit kun kävisit etukäteen keskustelemassa tulevasta synnytyksestäsi.

klö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on synnytystapa arvionti rv 37 niin siellakö? Omalle neuvolatädille on turha puhua hän puhuu puuta heinää eikä kuitenkaan tee lopullisia päätöksiä.



17

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi