Masentaa, tissit hävinny!
Kolmen lapsen raskauden ja imetyksen jälkeen tisseistä on tullu minikokoiset ja se masentaa mua hurjasti. Ei silti onhan elämässä isompiakin ongelmia, mutta silti tämä tuntuu tosi pahalta. Mua hävettää mennä saunaan mieheni kanssa kun koen etten ole enää niin naisellinen ja tissit on ihan rusinat. Samoin nykyään on tosi vaikeaa rakastella valoisassa, kun mua häiritsee pieni tissisyys niin paljon.
Onko kohtalotovereita?
emmi
Kommentit (20)
just Paris Hiltonin kuvaa ja sillä ei ole tissejä ollenkaan mutta silti hän on mielistäni huippu naisellinen. Hän itsekin on tyytyväinen ja sanonut usein ettei edes harkitse silikoneja.
Tässä linkki, klikkaa kuva 2
Ennekaan ei ollut mitkaan suuren suuret, ja vaikkei nyt ihan rusinat, niin pienemmat ja 'tyhjemmat'. Jotenkin 'vaisut'. Minakaan en tykkaa etta mies nakee kovinkaan mua alasti, ja mua arsyttaa jos/kun se koskee mun rintoihin, kun musta tuntuu ettei niissa ole enaa edes mitaan koskettavaa... :-(
On taas aikoja jolloin asia ei paljon mielta paina, ja on niita suurempiakin murheita, mutta on se aika ikavaa.
Nain kavi siis toisen raskauden jalkeen. Luulen ainakin etta ekan jalkeen olivat vahan siommat ja kiinteammat kuin nyt, vai huomaankohan asian vain paremmin nyt?.
Ennekaan ei ollut mitkaan suuren suuret, ja vaikkei nyt ihan rusinat, niin pienemmat ja 'tyhjemmat'. Jotenkin 'vaisut'. Minakaan en tykkaa etta mies nakee kovinkaan mua alasti, ja mua arsyttaa jos/kun se koskee mun rintoihin, kun musta tuntuu ettei niissa ole enaa edes mitaan koskettavaa... :-(
On taas aikoja jolloin asia ei paljon mielta paina, ja on niita suurempiakin murheita, mutta on se aika ikavaa..
Just tuolta musta tuntuu! ap
Rinnat on palautuneet sen kokoisiksi kuin olivatkin mutta nyt ovat pussimaiset, iho on venähtänyt raskauksien ja imetysten myötä. Ei ne tosiaan ole sellaset kuin yleisesti pidetään kauniina.
Mutta jostain syystä mies tykkää niistä edelleen. Sitä on vaikea uskoo, mutta niin se sanoo vaikka mua hävettää.
Olen ollut identiteetiltäni "isorintainen", vielä ekan lapsen imetyksen jälkeen kuppikoko oli C-D. Sitten toisen lapsen imetyksen päätyttyä yhtäkkiä havahduin, että kaikki vanhat liivit olivat aivan liian isoja. Nykyisin jopa B-kuppi on joissain malleissa liian iso :/ Miten rinnat voivat vaan kadota? Paino on pysynyt kokoajan suunnilleen samana.
pari a-kokoista tyhjää pussia. Painan noin 48 kiloa, joten noi b-kupit istuivat vartalooni perfecto. Ajattelen kyllä, että tämä on murheista pienin, mutta seksi on meilläkin vähän ongelma, kun olen kiihottunut nimen omaan rintoihin koskemisesta ja nyt en kehtaa niitä edes ottaa esiin.
kohtalotoveri nimittäin. Ennen raskauksia rintavarustus ei ollut suuren suuri (A-kuppi), mutta nyt ne on ihan olemattomat. Mua ei ennen lapsia haitannut pienirintaisuuteni eli ne A:t kyllä riittäisi. Kun edes olisi ne.
Miestä ei kuulemma haittaa. Minua myös vähän ärsyttää, kun mies koskee rintoihini, kun tuntuu, ettei siellä ole mitään mitä rutistaa.
Minulle myös kävi niin, että tämä "rupsahtaminen" tapahtui nimenomaan toisen raskauden ja imetyksen jälkeen. Ekasta en tällaista muutosta huomannut. Pitkään toivoin, että olisivat vielä tästä palautuneet.
Ehkä nää pienet rinnat ärsyttää eniten siksi, että alaosani näyttää suhteettoman suurelta (olen kokoa 38), kun yläosa on pienen pieni. Jos olisin joku tikkulaiha ihminen, tämä rintavarustus olisi tasapainossa. Jotenkin mä kadehdin itseäni tukevimpia ihmisiä, joilla on kunnon rintavarustus. Heidän vartalo näyttää paljon tasapainoisemmalta kuin minun.
Ihan joka päivä tämä asia ei sentään enää vaivaa, mutta kesäaikaan kyllä ja näin pikkujouluaikaan, kun kaupat on pullollaan ihania toppeja jne. Itse yritän korostaa omaa naiseuttani muilla keinoilla.
On taas aikoja jolloin asia ei paljon mielta paina, ja on niita suurempiakin murheita, mutta on se aika ikavaa.
Nain kavi siis toisen raskauden jalkeen. Luulen ainakin etta ekan jalkeen olivat vahan siommat ja kiinteammat kuin nyt, vai huomaankohan asian vain paremmin nyt?.
Olkaa onnellisia tisseistänne! Mä oon aina inhonnut omiani. Teininä jo niihin tuli hirveesti rumia arpia ja ne on aina olleet tosi rumat, vaikka isot. Nyt imetän ja pahemmaksi ne vaan menee: venyy ja nännit on pienten tissien kokoiset alueet, ihan karseet. Vihaan tissejäni, oon aina vihannut.
Missä teidän itsetunto... ei itsetuntohermokeskuksen pitäis ainakaan rinnoissas sijaita...
nauttikaa siitä mitä teillä on, jos ei niin kivat tissit niin kato miltä muuten näytät... ne tissit on 5% max sun kropasta....
ennen oli A tai B kupit, nyttemmin ehkä A tai AA... ja tissit eivät ole enää yhtään pyöreän muotoiset, vaan tissit ovat jotenkin painuneet kasaan. Minua tämä asia surettaa suunnattomasti. ja kun vieläpä minulla ei ole nännejä.(nännit tulivat imetyksessä esille, mutta menivät sitten aina piiloon).. tissini näyttävät siis joltain teini-iän tisseiltä. jos siltäkään. ;( ;( niisk!
jos voittaisin lotossa, niin laittaisin kyllä jotkut rintojen kohotusjutut tai vaikka silikonit!! tiedättekö mitä vaihtoehtoja ylipäätänsä olisi olemassa?
lapsi kutsuu äitin tissejä pitkiksi. on ihan oikeassa. Ja mun mielestä on kamalaa olla pitkätissinen alle kolmekymppisenä. Siis kuppikoossa kyllä löytyy ihan ilman imetysaikaakin F-G mutta se ei tarkota että ne tissit ois jotenki kiinteet. Ehei, sellaset lötköttävät nahkapussit jotka saa aina aamusin rullata rintsikoitten sisään ja suihkussa käydessä melkeen olalle heittää että saa alta pestyä. Sitten ne on vielä arpisetkin kaikenlisäksi. Nyt ovat taas täyttyneet mukavan napakoiksi kun alkaa raskaus lähentyä loppua mutta mitenkähän käy imetyksen loputtua. Miehen mielestä nuo pussukat ei oo muuttunu mihinkään siitä mitä ne oli ennen lapsia. Mä ihmettelen vaan että missähän sen silmät oikeen on ollu sillon ja nyt??? Mutta tällaset nää mun tissit on eikä muuksi muutu niin en viiti ottaa stressiä. Nykyään kuitenkin saa ittensä ihan hyvän näköseksi kunnon rintsikoilla. Tulee muuten sekin huvi halvemmaksi jos on pienet tissit. Meikäläisen rintsikat maksaa järkeensä sen 100 euroo ja yli jos meinaa saada istuvat,tukevat ja nätit rintsikat. Omalle miehelle nyt pitäisi kelvata kun ne tissit kuitenkin kuuluu pakettiin. =)
pelkät tyhjät pussit jotka on ruttuiset kuin rusinat.
sain ekan lapseni 16-vuotiaana, imetin 10kk
tällöin tissit eivät olleet vielä yhtä tyhjät mitä nyt, toisen lapsen sain 19-vuotiaana ja voitte vain kuvitella miltä tissit näyttivät, mulla ei silloin 16-vuotiaana ollut taatusti rinnat vielä täysin kehittyneetkään.
Nyt ei ole tisseissä mitään sisällä, en ole koskaan saanut olla normaalitissinen, mutta ylpeä siitä että olen imettänyt kuitenkin
päivän jos joskus saisi olla normaalitissinen
jotka nyt on kasvanut d-kupeiksi.. Mieluummin vähän pienemmät ja kiinteämmät kun tälläset roikkuvat ja hikoilevat ja raskausarpia täynnä olevat pussit,en edes tisseiksi näitä kutsu.. mun mies kutsuu näitä pyrstötähdiks=)
sellaiset roikkuvat nahkapussit. Rinnat oli ennen ihan paras kohta minun vartalossa, kauniit ja kiinteät. Entisen miehen, lasten isän, kanssa tuo ei niin paljoa häirinnyt, hän kun oli osaltaan ollut tuhoa aiheuttamassa. Mutta nyt kun olen eronnut ja uudessa suhteessa, niin ahdistaa joskus paljonkin. Tosin tätä uutta ei tunnu haittaavan, tykkää minusta sellaisena kuin olen. Minua haittaa... Plaah. Vika lienee korvien välissä.
Ei ollut huolen häivää.... Rintsikat jos unohtu niin eipä haitannut, tissinaluset ei hionnu ja mahallaan oli ihana nukkua. Nyt kahden lapsen ja 20kg:n jälkeen kauhukseni jouduin ostamaan E kuppiset veneet!!!!!!!! Vaihtaisin ihan millon vaan rusinoihin.
Sama juttu!
Ja ehkä eniten siitä ärsyttääkin juuri se vartalon epäsuhtaisuus. Kun vyötärö ja lantio eivät ole pienentyneet samaa tahtia kuin rinnat... Esim. mekon ostatamista ei voi edes harkita. Olen kokeillut tällä vartalollani n. 30 eri mekko, enkä ole löytänyt yhtäkään sopivaa. Rintojen kohdalta mekot jäävät aina tyhjiksi, ja myyjätkään eivät enää tässä vaiheessa halua palvella kun huomaavat kuinka ongelmallinen vartaloni on. Ja kyllä, topattuja liivejäkin on kokeiltu mutta eivät ne tuota pukeutusmiongelmaa ratkaise.
Ottaisin silikonit, jos niissä ei olisi mitään riskejä, mutta kun ongelmattomia eivät ole, niin täytyy vaan tottua tähän kroppaan : ( Ja kuppikooksi laitattaisin siis pienen b:n.
Rusinatissitkin on ihan kivat