Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka moni muu nukkuu eri huoneessa kuin miehensä?

Vierailija
26.10.2008 |

Meillä nukutaan näin ja sopii tässä elämäntilanteessa meidän koko

perheelle parhaiten. Lähiaikoina luin tutkimuksen, että yhä useammat parit

nukkuvat eri huoneissa. Tämä johtuu lähinnä paremman unen laadun

saavuttamisesta. Meillä ainakin on näin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan aina nukuttu, sillä miehellä rakennevika nenässä ja todella pitää ääntä nukkuessaan ja minä ole taas äärimmäisen herkkäuninen.

Ei ongelmia

Vierailija
2/7 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä pienin, puol vuotta, on herkkä uninen ja usein havahtuu jos ukko kuorsaa tai pierasee (LOL) kovempaa... Jossain vaiheessa saa mies taas luvan muuttaa takas mun viereen. Ikävä jo ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla on 1-3 lasta vastuullaan yön yli. Muuten me nukumme samassa huoneessa vauvan kanssa ja vanhemmat lapset kolmestaan omassa huoneessaan. Kaikki lapsemme ovat alle kouluikäisiä. Meillekin on tärkeää unen laatu.

Vierailija
4/7 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en osaisi jatkuvasti nukkua eri huoneissa kuitenkaan

Vierailija
5/7 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies sohvalla ja minä sängyssä. Nyt ollaan eroamassa ja viimeiset puoli vuotta nukuttu samassa sängyssä.

Useimmiten mies siirtyi sohvalle alkuyöstä kun "ei saanut unta" ja mulle se sopi mainiosti koska mies on kova kuorsaamaan ja itse olen herkkäuninen.

Nyt kun sterssi parisuhteesta on lauennut kumpikin nukkuu paremmin ja olemme pystyneet jakamaan yhteisen vuoteen :) Ero tulee silti :)

Vierailija
6/7 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies sohvalla ja minä sängyssä. Nyt ollaan eroamassa ja viimeiset puoli vuotta nukuttu samassa sängyssä.

Sepä se: eroahan se tietää jossain vaiheessa elämää tuollainen eropeti. Jos ei olla sen vertaa sitoutuneita toisiin, että voitas samassa sängyssä nukkua ja koittaa asiat järjestää niin, että sen esteenä ei ole mitään, niin ei siinä kyllä kovin syvällisistä tunteista ole ollut alun alkaenkaan kyse.

Vierailija
7/7 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kyllä sitoutuneita toisiimme, mutta jos pienin on sen verran herkkäuninen, että havahtuu lähes jokaiseen ääneen mikä makkarista yöllä kuuluu (ja mies ei todellakaan ole mikään pieniääninen nukkuja) niin sallitko sä tän meidän eropedin tuolla sun periaattellas meille vajaaks vuodeks?? ;)