Ollan oltu yhdess kohta 9v ja erossa oleminen on edelleen vaikeaa...
Jos mieheni lähtee esim. viikonlopuksi reissuun (lasten kanssa tai ilman), oloni on todella tyhjä (sitten kuitenkin nautin yksinolosta).
Kun mieheni oli kertaamassa intissä, ne kaksi viikkoa olivat toooodella pitkät...
Kommentit (8)
Yhdessä ollaan oltu kohta seitsemän vuotta. :)
Vierailija:
Jos mies on päivän työreissussa, mulla on ihan orpo olo töissäkin ja sentään paikka täynnä komeita miehiä.
Ap
Täällähän on ihan tapana että lytätään toisen hyvä fiilis panemalla vielä paremmaksi (mikä ei aina ole tottakaan) ja mitätöimällä toisen onni...
Mutta eipä sen puoleen; itse tiedän ettei omalta kohdaltani ole teeskentelyä/ liiottelua =D
Rakas mieheni!
Ap
Minusta kaikki vaan halusivat kertoa, että niin heilläkin. Meilläkin sama juttu ja ollaan oltu 11 vuotta yhdessä. Minusta on ihanaa, että näin monella samanlainen tilanne.
Toisinaan yksin oleminen ei tee pahaa kenellekkään. Oletko ap tunnetasolla puolisostasi turhankin riippuvainen. Ei tuollainen liimaantuminen tarkoita välttämättä mitään vuosisadan rakkaustarinaa vaan voi myös kertoa totaalisesta kyvyttömyydestä itsenäisyyteen.
Me ollaan oltu yhdessä 13.5 vuotta ja naimisissa 11 vuotta ja ollaan kans edelleen aika kiinni toisissa. Olemme jopa opiskelleet yhdessä, tehneet monenlaista projektia yhdessä jne jne. Minullakin oli tuskaa kaikki erossaolo ennen esikoisen syntymää. Nyt ei enää niinkään, vaikka en kyllä mielellään itsekään ole lähdössä reissuun... =) Meille kaikille on myös koko perhe tärkein ja haluamme todella viettää aikaa yhdessä.
Kiva kuulla, että on muitakin tällaisia! :) Olen saanut joskus ihmetystä ihan lähipiiristäkin...
Jos mies on päivän työreissussa, mulla on ihan orpo olo töissäkin ja sentään paikka täynnä komeita miehiä.