uskoakko korviamme vai käyttäisimmekö järkeä tässä asiassa?
taustaa:
Sisko ja sen mies muutti miehen vanhaan kotitaloon. Talo vanha ja asukkaita vuosikymmenten aikana ollut jos jonkinmoista.
Sisareni ja toinen siskoistamme päättivät siivota talon alakertaa (kellarikerros jossa pannuhuone ja perunakellaria ja pari " huonetta" pääasiassa tyhjillään mitä nyt jotain vanhaa romua säilötty sinne jne).
Sisko päätti kuvata kamerakännykällä kellaria hetken aikaa jotta voipi esitellä taloa vanhemmillemme jotka eivät ole siellä vielä käyneet...
Kamerakännyn kuvassa näkyy kellarikerrosta ja siskojen rupattelua samalla, mutta sitten siinä kuuluu myös ihan outo naisen ääni ja se puhuu jotain ruotsiksi ja sanoo ihan selväksi " varo" . Voiko kamerakänny aiheuttaa itse kohinaa niin, että se muka kuulostaa jollekin puheelle?
Mä en itse usko mihinkään henkijuttuihin, mutta siskot ovat ihan varmoja siitä, että siellä kummittelee tai jotain.
En tiedä yrittävätkö he " vedättää" mua skeptikkoa vai voisko kuitenkin tuossa olla jotain perää? Ihan selvästi kuuluu oudon ihmisen puhe ja ääni siinä 15sekunnin videopätkässä ja oikeesti alkoi selkäpiitä karmia, et mikä toi oikein oli...
Mielipiteitä, kokemuksia onko kellään vastaavasta???
Kommentit (6)
no samaa mäkin täs oon miettiny, et joku häiriö sitä ääntä " aiheuttaa" .
Marsin kuva ei ollut otettu tosiaankaan kamerakännykällä mutta ihminen näkee ja kuulee ihan mitä haluaa. Tätä tarkoitin jos joku haluaa takertua yksityiskohtiin.
skeptikko siinä mieles et en usko ennen kuin näen ja koen asioita.
Mut toi vaan kuulosti oikeesti iha hullulle ja oudolle.
Asun kerrostalossa, ja jos katon jotain " kummitusvideoo" en pysty nukkuu koko yönä...
Kännykameran ääni nyt on niin kuraa ja pulputusta että ei sitä voi paljon mihinkään käyttää. Onhan näitä nähty, pikkulapsia jalkojenvälissä, ihmispatsaita Marsissa ...