Tytölle nimeksi Hulda Hilppa (ja vielä kolmas nimi)?
Niin, mitä mieltä? :) Hilppa tulee suvusta ja Huldaa olemme ajatelleet ihan siksi että se on kaunis ja melko ajaton nimi. Ollaan mietitty että tuohon kävisi lisäksi joku kolmas nimi, mutta mikä?
Kommentit (150)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 15:47"]Ollaan miehen kanssa nyt ihan pää pyörällä näistä nimistä (ei pelkästään teidän kommenttien takia vaan muutenkin). Ei olla enää varmoja siitäkään annammeko Huldaa nimeksi ollenkaan. Entä Hilppa? Se on pakko antaa, mutta olisiko se toinen, kolmas vai jopa etunimi? Ap
[/quote] antakaa vaan se hulda se on ihan kiva, tai sitten vaikka hilda tai tilda. Mutta unohtakaa pliis se hilppa se on mielestäni alistava nimi samoin kun esim. Kirppu!!!
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 15:47"]Ollaan miehen kanssa nyt ihan pää pyörällä näistä nimistä (ei pelkästään teidän kommenttien takia vaan muutenkin). Ei olla enää varmoja siitäkään annammeko Huldaa nimeksi ollenkaan. Entä Hilppa? Se on pakko antaa, mutta olisiko se toinen, kolmas vai jopa etunimi? Ap
[/quote] antakaa vaan se hulda se on ihan kiva, tai sitten vaikka hilda tai tilda. Mutta unohtakaa pliis se hilppa se on mielestäni alistava nimi samoin kun esim. Kirppu!!!
[/quote]
Alistava?? :D
Laita Hilppa ensimmäiseksi nimeksi. Ihana nimi.
Minun toinen nimi oli ennen hilppa. Poistin sen heti kun täytin18v. Häpesin sitä nimeä ja pidin sitä nimenomaan alistavana!
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 19:20"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 15:47"]Ollaan miehen kanssa nyt ihan pää pyörällä näistä nimistä (ei pelkästään teidän kommenttien takia vaan muutenkin). Ei olla enää varmoja siitäkään annammeko Huldaa nimeksi ollenkaan. Entä Hilppa? Se on pakko antaa, mutta olisiko se toinen, kolmas vai jopa etunimi? Ap
[/quote]
Enpäs ole vähään aikaan kuullu mitään noin typerää. Sinun mielestäsi nimi Anna on varmaan myös alistava ja naista halventava?
entä, jos Hilppa olisikin etunimi? :) se on raikas & reipas, muuta tuo Hulda kyllä tökkii..
Hippa Hulda Helena
Hilppa Helmiina
Hilppa Helmi Hannele
Hilppa Peppiina
Hilppa-Liinu Lovisa
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 20:03"]entä, jos Hilppa olisikin etunimi? :) se on raikas & reipas, muuta tuo Hulda kyllä tökkii..
Hippa Hulda Helena
Hilppa Helmiina
Hilppa Helmi Hannele
Hilppa Peppiina
Hilppa-Liinu Lovisa
[/quote]
Hilppa-Liinu, ihana! Kannatan sitä :)
Kaikki kolme etunimeähän ovat etunimiä. Laita vaan Hilppa ensimmäiseksi.
Hulda on karsea nimi. Ihan oikeasti haluaisitko itse olla Hulda? Etpä tietenkään mutta viaton lapsi laitetaan kärsimään. Toiseksi nimeksi vielä Hilppa, joka on melkein yhtä naurettava. Filippa sentään olisi jotekin ok, vaikka itse ole sitäkin nimeä vierastanut todella pitkään. Sääli lastasi.
Hilpasta tulee mieleen Tulppa. Mieluummin vaikka Jessica (Jes-sika-sika) kuin Hippa-Hilppa.
Hulda Hilppa Alviina
Hulda Hilppa Serafiina/Severiina
Mekin ollaan mietitty Huldaa nimeksi:) Mutta mielestäni tuo Hilppa on Huldan kanssa jotenkin liikaa.
EI NIMEKSI HULDAA EIKÄ HILPPAA EIKÄ EDES SITÄ PHILIPPAA!!! MAAILMAN HIRVEIMMÄN NIMIYHDISTELMÄN OLETTE KEKSINEET!!
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 17:11"]
Hilda Filippa?
[/quote]
Voi, kiitos hirveästi tästä ideasta! Tämä nimi laitetaan ehdottomasti harkintaan, tuo kuulostaa jopa paremmalta kuin Hulda Hilppa. Täytyypä ehdottaa miehelle tuota nimeä. Olen seurannut tätä keskustelua mutten ole viitsinyt vähään aikaan kommentoida, kun lähes kaikki kommentit ovat olleet lapsellisia, ihanaa että jollain oli vihdoinkin hyvä ehdotus! ap
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 17:38"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 17:11"]
Hilda Filippa?
[/quote]
Voi, kiitos hirveästi tästä ideasta! Tämä nimi laitetaan ehdottomasti harkintaan, tuo kuulostaa jopa paremmalta kuin Hulda Hilppa. Täytyypä ehdottaa miehelle tuota nimeä. Olen seurannut tätä keskustelua mutten ole viitsinyt vähään aikaan kommentoida, kun lähes kaikki kommentit ovat olleet lapsellisia, ihanaa että jollain oli vihdoinkin hyvä ehdotus! ap
[/quote]
Hyvä jos päädytte tuohon, sekin on 100 kertaa parempi kuin Hulda Hilppa.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 19:52"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 18:02"]
HUOM! Mies ehdotti nyt, että kolmanneksi nimeksi tulisikin Philippa. Hulda Hilppa Philippa. Se on jotenkin tosi kiva lausua, mutta kyllä Philippa on minusta liian samankaltainen Hilpan kanssa. Vai mitä? ap
[/quote]
Hilppa on suomennos nimestä Philippa, että sikäli aika outo yhdistelmä.
[/quote]
Niin, itse asiassa siitä mies keksikin että Philippa voisi olla hauska lisä nimeen. Olen tosiaan vähän eri mieltä hänen kanssaan, on ehkä vähän liikaa jos Hilppa ja Philippa on samassa nimessä. ap
Matilda/Matleena